quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:49 schreef bitterend het volgende:
Ik heb mijn boekenlijst nog niet maar ik heb al op het internet gekeken en een super amerikaans website gevonden met tweede handse boeken. Scheelt veel!
thriftbooks.com ze hebben niet alles maar wat ze wel hebben is erg goedkoop!quote:
Misschien dat ze het eerste half jaar bedoelen, dan kan het best voor sommige studies.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:08 schreef scholiertjeh het volgende:
Ik heb nu rond de 400 euro over gemaakt. Nu zegt mijn moeder, en ook de boeken leverancier, dat dit maar is voor het eerste termijn. Trouwens studie: Integrale Veiligheid. Het is al een doos vol. Hier doe je naar mijn idee toch al een jaartje mee. Zou ik zeker 1600 aan boeken moeten uitgeven, ik geloof er geen zak van...
Voor één jaar?!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:24 schreef TC_Artemis het volgende:
HBO medisch beelvormende en radiotherapeutische technieken, boeken kosten nieuw ¤2336,-
Maar ik koop momenteel zo veel mogelijk 2ehands in de hoop dat het me wel wat scheelt
Het is wel voor de hele opleiding zover ik het heb begrepen. Jaar 2, 3 en 4 heb je nog wat reader nodig maar that's it. Maar erg kut dat je het in één keer moet betalen, aangezien m'n stufi enzo in delen komtquote:
Vervelend om in één keer te moeten betalen ja! En ook rot als blijkt dat je de studie niet zo leuk vindt als gehoopt, dan zit je met al die boeken...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:30 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Het is wel voor de hele opleiding zover ik het heb begrepen. Jaar 2, 3 en 4 heb je nog wat reader nodig maar that's it. Maar erg kut dat je het in één keer moet betalen, aangezien m'n stufi enzo in delen komt. Probeer van mijn magere studentenloont elke week wat boeken te bestellen, en mn vorige hbo boeken kwijt te raken maar dat lukt niet zo goed
.
Het is niet mijn plan om nog een keer te stoppen.. dus even doorbijten dan maar. Overigens lijkt het mij een heel gave opleidingquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vervelend om in één keer te moeten betalen ja! En ook rot als blijkt dat je de studie niet zo leuk vindt als gehoopt, dan zit je met al die boeken...
Goed zo! Klinkt leuk! Ik had het ook niet specifiek over jou, maar er zijn vast mensen die stoppen met de studie.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:33 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Het is niet mijn plan om nog een keer te stoppen.. dus even doorbijten dan maar. Overigens lijkt het mij een heel gave opleiding. Ook al 2 dagen meegelopen op een afdeling waar ik later terecht zou kunnen komen, heel varierend werk en je doet zeker wat zinnigs.
Ja precies, 1/4 scheen alsnog af te vallenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed zo! Klinkt leuk! Ik had het ook niet specifiek over jou, maar er zijn vast mensen die stoppen met de studie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |