fuck ja, epischquote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vast een nummer wat Sachertorte kan waarderen gezien het onderwerp waar de tekst over gaat
Nee zoquote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Na vier jaar rechts beleid ziet Nederland er zo uit:
Dat ben ik nu al als ik mijn Myers-Briggs type mag geloven.quote:
quote:Encountering MissingNo. causes graphical errors and the mass replication of the sixth item in the player's item menu; the latter effect resulted in the glitch's coverage by strategy guides and game magazines. IGN has noted MissingNo.'s appearance in Pokémon Red and Blue as one of the most famous video game glitches. Fans of the series have attempted to rationalize MissingNo. as canon, which has sparked discussion in sociological studies about the impact of video games upon society.
Ach, je weet het hè:quote:Op maandag 26 juli 2010 22:08 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dit is als er toch een midden/links kabinet komt voor 4 jaar van toepassing in de 2e kamer:
Daarom.quote:
ja maar, pet achterstevoren is helemaal de shit JWT!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
fuck ja, episch
edit: hmmm nieuwe pagina ff snel een plaatje zoeken of zo
als je het niet ziet ben je een domme wildersstemmende pauper / links elitaire hobbytheedrinker
[ afbeelding ]
NVU'ers zijn meer van dit soort figuren:quote:Op maandag 26 juli 2010 22:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Daarom.
Zolang we maar geen NVU in de politiek krijgen. Dan worden de strijdliederen iets anders. Meer zoiets:
Mooie plaat btwquote:Op maandag 26 juli 2010 22:24 schreef remlof het volgende:
Als het Bruin Min wordt kunnen we beter dit draaien:
Om vervolgens dit maar op te zetten na de puinhopen van Paars+ ?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
Paars Plus dan zetten we eerst deze in:
En daarna:
Yep. Een wijze les.quote:
Komt Geert telkens met ditquote:Op maandag 26 juli 2010 22:31 schreef ethiraseth het volgende:
Al was ik politicus zou ik, beetje zoals darters doen als ze opkomen voor een wedstrijd, elke keer als ik in de tweede kamer wat ga zeggen een nummer laten draaien. Om de spanning en emotie beetje op te bouwen enzo.
Als ik naar de sportschool ga is dat soms letterlijk het enige nummer op mn ipod die ik dan een uur op repeat zet.quote:
Oh, gewoon een pseudo pol sc dus. Goed, dan gaat ik het wel ergens anders vragen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:42 schreef ethiraseth het volgende:
Huh, wat? Hier wordt niet gepraat over verkiezingen.
Maar om je vraag te beantwoorden:quote:Op maandag 26 juli 2010 22:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, gewoon een pseudo pol sc dus. Goed, dan gaat ik het wel ergens anders vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |