Dat moet nog veel slechter kunnen:quote:Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef Asphias het volgende:
hmm... het begint hier op een 'dump je slechte muziek hier' topic te worden.
in dat geval:
Die aanpassing maakt de opmerking niet minder achterlijk, Gillettequote:
Ik had een iets andere interpretatie. Die verslaggever doet me trouwens aan jou denken.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je ziet ethiraseth als de opa die het niet zo heeft op NSB'ers? Dat beeld heb ik nou ook
Gvdquote:Op maandag 26 juli 2010 21:31 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat moet nog veel slechter kunnen:
Gillette toen PVV niet de grootste werd:quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zie Sachertorte meestal zo voor me:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik had een iets andere interpretatie. Die verslaggever doet me trouwens aan jou denken.
Vast een nummer wat Sachertorte kan waarderen gezien het onderwerp waar de tekst over gaatquote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we hier met z´n allen metal gaan luisteren?
quote:
Die minderjarige sletjes toch maken een hoop goed.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vast een nummer wat Sachertorte kan waarderen gezien het onderwerp waar de tekst over gaat
was aan t zoeken of ie nog meer slechte muziek had, commentaar op zn gastenboek:quote:Op maandag 26 juli 2010 21:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die minderjarige sletjes toch maken een hoop goed.
quote:Beste mister Nightlife. Ik ben een groot fan van uw teksten.
Oke. Nu even serieus. Het nummer van dat blonde meisje? Of zijn ze los te boeken?
Greotjens
quote:Beste Mister Nightlife,
Wie is dat leuke meisje in uw clip "Iedereen wist het", het gaat om het kleinste meisje met de schuddende tietjes.
Doei
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zie Sachertorte meestal zo voor me:
Nee, dan wordt het meer ditquote:Op maandag 26 juli 2010 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
Dit wordt em als we een rechts kabinet krijgen
Godallemachtig, ik dacht dat m'n computer een vastloper kreegquote:Op maandag 26 juli 2010 21:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
We laten de gitaarherrie maar voor wat het is. We gaan over op Al Qaida muziek
ik mis de vuvuzela knop bij dat nummer, kan 't alleen maar beter van wordenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
We laten de gitaarherrie maar voor wat het is. We gaan over op Al Qaida muziek
Na vier jaar rechts beleid ziet Nederland er zo uit:quote:Op maandag 26 juli 2010 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
Dit wordt em als we een rechts kabinet krijgen
Die eerste ik kom niet meer bij!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:53 schreef Asphias het volgende:
[..]
was aan t zoeken of ie nog meer slechte muziek had, commentaar op zn gastenboek:
http://www.misternightlife.nl/gastenboek.htm
[..]
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |