Je kan de PvdA van veel betichten, behalve dat het nationalisten zijn. En dat nationalisme maakt nou net het verschil.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Welke kleur had de vlag van de nazi's ook alweer? Oooh ja, rood. Met een zwart symbool erin. Welke kleur heeft de PvdA? Hmz...
Doh...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Welke kleur heeft de Nederlandse vlag onder meer? Hmz!
Dat treft, die wordt me net aanbevolenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik denk dat je de Internationale nog maar eens moet luisteren.
Juist wel. Ze houden teveel van NL, dat ze alles koste wat kost willen knuffelen....quote:Op maandag 26 juli 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan de PvdA van veel betichten, behalve dat het nationalisten zijn. En dat nationalisme maakt nou net het verschil.
Het zijn inderdaad internationalisten. Net als Hitler, die wilde ook één Europa.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan de PvdA van veel betichten, behalve dat het nationalisten zijn. En dat nationalisme maakt nou net het verschil.
Kampfliedquote:Op maandag 26 juli 2010 21:00 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat treft, die wordt me net aanbevolen
Duidelijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Welke kleur had de vlag van de nazi's ook alweer? Oooh ja, rood. Met een zwart symbool erin. Welke kleur heeft de PvdA? Hmz...
En ik durf te wedden dat er dagelijks op FOK! meer topics zijn om te baggeren dan om op de PvdA te zeuren.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:03 schreef ethiraseth het volgende:
Jullie hebben 100 andere topics om op de PvdA te zeuren, doe eens lief en post hier alleen dingen als leuke liedjes met leuke meisjes erin.![]()
Ze bedienen zich inderdaad van hetzelfde idioom. Ik wil niets suggereren, maar het valt toch wel op.quote:
Het is niet waar!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:06 schreef ethiraseth het volgende:
Maar niet in VKZ.En de mensen van andere delen van Fok vind ik niet leuk, maar de VKZ mensjes wel, zelfs Sachertorte.
Maar de mensen van VKZ klagen op PvdA. In andere delen van FOK! wordt er gebaggerd voor het leven. Misschien is het wel het eeuwenlange zeiken wat je leuk aan ons vindtquote:Op maandag 26 juli 2010 21:06 schreef ethiraseth het volgende:
Maar niet in VKZ.En de mensen van andere delen van Fok vind ik niet leuk, maar de VKZ mensjes wel, zelfs Sachertorte.
Vanavond niet. Ben War of the Worlds aan het kijkenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee, we moeten hier geschiedenisles geven. En eens benadrukken dat de NSDAP nogal wat PvdA trekjes heeft! Of was het andersom, Koos kom er maar in
Zie de marsmannetjes als allochtonen, dan begrijp je Gillettequote:Op maandag 26 juli 2010 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanavond niet. Ben War of the Worlds aan het kijken
Ik hou ook van jou, ondanks dat ik bij jou vaak aan dit filmpje moet denken.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:06 schreef ethiraseth het volgende:
Mwah, the Holywood Bowl film is niet zo geweldig hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Matig stukje, ze hebben veel beter.
Je ziet ethiraseth als de opa die het niet zo heeft op NSB'ers? Dat beeld heb ik nou ookquote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou, ondanks dat ik bij jou vaak aan dit filmpje moet denken.http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.html
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie de marsmannetjes als allochtonen, moslims dan begrijp je Gillette
Dat is zó SBSquote:Op maandag 26 juli 2010 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanavond niet. Ben War of the Worlds aan het kijken
Dat moet nog veel slechter kunnen:quote:Op maandag 26 juli 2010 21:27 schreef Asphias het volgende:
hmm... het begint hier op een 'dump je slechte muziek hier' topic te worden.
in dat geval:
Die aanpassing maakt de opmerking niet minder achterlijk, Gillettequote:
Ik had een iets andere interpretatie. Die verslaggever doet me trouwens aan jou denken.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je ziet ethiraseth als de opa die het niet zo heeft op NSB'ers? Dat beeld heb ik nou ook
Gvdquote:Op maandag 26 juli 2010 21:31 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat moet nog veel slechter kunnen:
Gillette toen PVV niet de grootste werd:quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zie Sachertorte meestal zo voor me:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik had een iets andere interpretatie. Die verslaggever doet me trouwens aan jou denken.
Vast een nummer wat Sachertorte kan waarderen gezien het onderwerp waar de tekst over gaatquote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we hier met z´n allen metal gaan luisteren?
quote:
Die minderjarige sletjes toch maken een hoop goed.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:37 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Vast een nummer wat Sachertorte kan waarderen gezien het onderwerp waar de tekst over gaat
was aan t zoeken of ie nog meer slechte muziek had, commentaar op zn gastenboek:quote:Op maandag 26 juli 2010 21:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die minderjarige sletjes toch maken een hoop goed.
quote:Beste mister Nightlife. Ik ben een groot fan van uw teksten.
Oke. Nu even serieus. Het nummer van dat blonde meisje? Of zijn ze los te boeken?
Greotjens
quote:Beste Mister Nightlife,
Wie is dat leuke meisje in uw clip "Iedereen wist het", het gaat om het kleinste meisje met de schuddende tietjes.
Doei
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zie Sachertorte meestal zo voor me:
Nee, dan wordt het meer ditquote:Op maandag 26 juli 2010 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
Dit wordt em als we een rechts kabinet krijgen
Godallemachtig, ik dacht dat m'n computer een vastloper kreegquote:Op maandag 26 juli 2010 21:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
We laten de gitaarherrie maar voor wat het is. We gaan over op Al Qaida muziek
ik mis de vuvuzela knop bij dat nummer, kan 't alleen maar beter van wordenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
We laten de gitaarherrie maar voor wat het is. We gaan over op Al Qaida muziek
Na vier jaar rechts beleid ziet Nederland er zo uit:quote:Op maandag 26 juli 2010 21:57 schreef KoosVogels het volgende:
Dit wordt em als we een rechts kabinet krijgen
Die eerste ik kom niet meer bij!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:53 schreef Asphias het volgende:
[..]
was aan t zoeken of ie nog meer slechte muziek had, commentaar op zn gastenboek:
http://www.misternightlife.nl/gastenboek.htm
[..]
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |