quote:
Een baggertopic met een serieus bedoelde stelling die bagger is, is slechter dan een baggertopic waar iedereen weet dat het bagger is. dus het klopte nietquote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet over de inhoud van de stelling
Die was natuurlijk bagger, maar dan heb je nog altijd een beter topic dan zonder stelling
Dus wat je postte klopte
Het topic is bagger, en de stelling ook. Het is een en en situatie.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:50 schreef ethiraseth het volgende:
Maar wordt de kwaliteit van het topic zelf niet bepaald door de kwaliteit van de stelling die erin geponeerd wordt? Dus je kan niet stellen dat een topic van te voren al bagger is en ook nog eens een baggerstelling bevat.
Ik herken hier wel de discussietechniek van zekere fokkers in terug.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Inspiratiefilmpje voor de PvdA toch? Arbeiderspartij![]()
Een gesloten inrichting?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:51 schreef ethiraseth het volgende:
Ik ben benieuwd wat Youtube Sachertorte ondertussen allemaal aanraad op basis van zijn kijkgedrag.
Ik blijf doorklikken, er zit zelfs een boekverbranding inquote:Op maandag 26 juli 2010 20:51 schreef ethiraseth het volgende:
Ik ben benieuwd wat Youtube Sachertorte ondertussen allemaal aanraadt op basis van zijn kijkgedrag.
Zie er veel PvdA in:quote:
Klopt. Zeker wanneer je weer een tirade van een doorgeflipte PVV'er onder ogen krijgt in VKZ.quote:
Zeg, hou dit soort posts eens lekker hier weg. Die mogen in alle andere topics in VKZ. Dit moet een links/rechts vrije zone worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zie er veel PvdA in:
eigener arbeit, eigener trots !![]()
Veel overeenkomsten idd. Wie zei dat de PVV er zo op leek, moet zijn mening herzien.
Vind ik meer een PVV uitspraak, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zie er veel PvdA in:
Veel overeenkomsten idd. Wie zei dat de PVV er zo op leek, moet zijn mening herzien.
Nee, we moeten hier geschiedenisles geven. En eens benadrukken dat de NSDAP nogal wat PvdA trekjes heeft! Of was het andersom, Koos kom er maar inquote:Op maandag 26 juli 2010 20:53 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zeg, hou dit soort posts eens lekker hier weg. Die mogen in alle andere topics in VKZ. Dit moet een links/rechts vrije zone worden.
Open je maar je eigen topic voor.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee, we moeten hier geschiedenisles geven. En eens benadrukken dat de NSDAP nogal wat PvdA trekjes heeft! Of was het andersom, Koos kom er maar in
Neuh. PvdA is een arbeiderspartij, NSDAP was dit ook.....quote:Op maandag 26 juli 2010 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind ik meer een PVV uitspraak, eerlijk gezegd.
Cohen is een regular dictator typ jaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee, we moeten hier geschiedenisles geven. En eens benadrukken dat de NSDAP nogal wat PvdA trekjes heeft! Of was het andersom, Koos kom er maar in
Net een bijeenkomst van de PvdA op het Malieveld. Die intromuziek doet me trouwens aan de Internationale denken.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zie er veel PvdA in:
Wat laf, ik strooi niet met nazifilmpjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef ethiraseth het volgende:
Timmmmm, ik wil Gillette_m5 graag rapporteren wegens threadshitten.
Gillette, ik verwacht je morgenochtend om 6 uur achter het CS van Amsterdam. Ik neem dan wat grote enge negers mee om op jou te shitten, om je het threadshitten af te leren.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef ethiraseth het volgende:
Timmmmm, ik wil Gillette_m5 graag rapporteren wegens threadshitten.
Ik denk dat je de Internationale nog maar eens moet luisteren.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Net een bijeenkomst van de PvdA op het Malieveld. Die intromuziek doet me trouwens aan de Internationale denken.
Welke kleur had de vlag van de nazi's ook alweer? Oooh ja, rood. Met een zwart symbool erin. Welke kleur heeft de PvdA? Hmz...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Net een bijeenkomst van de PvdA op het Malieveld. Die intromuziek doet me trouwens aan de Internationale denken.
Welke kleur heeft de Nederlandse vlag onder meer? Hmz!quote:Op maandag 26 juli 2010 20:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Welke kleur had de vlag van de nazi's ook alweer? Oooh ja, rood. Met een zwart symbool erin. Welke kleur heeft de PvdA? Hmz...
Reken maar niet op me, moet mijn collega neger bijstaan in zijn werkzaamheden.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gillette, ik verwacht je morgenochtend om 6 uur achter het CS van Amsterdam. Ik neem dan wat grote enge negers mee om op jou te shitten, om je het threadshitten af te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |