maar dat ben ik helemaal niet \:(quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
maar dat ben ik helemaal niet \:(
gisteren kwam ik dit filmpje tegen. Ik ben heel erg verward
Misschien nodigt het uit, dat we het topic naar een hoger niveau tillen door er een slowchat van te maken.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Eigenlijk moet ik nu het 閏hte officiele SCtopic gaan kicken.
Dit is nou bagger, Ferdo! SC gaat soms nog ergens over. Bagger gaat 閏ht helemaal nergens over.
Een hoger niveau? Met deze TS? Grapjas!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Misschien nodigt het uit, dat we het topic naar een hoger niveau tillen door er een slowchat van te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik zie dat je inspiratie hebt opgedaan bij de populaire topics van ondergetekende.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:56 schreef ethiraseth het volgende:
Hey, mijn topic begon inhoudelijk best redelijk! Ik had in elk geval een stelling.![]()
Nee manquote:Op maandag 26 juli 2010 19:56 schreef ethiraseth het volgende:
Hey, mijn topic begon inhoudelijk best redelijk! Ik had in elk geval een stelling.![]()
Ik gaf dan ook heel verstandig geen waardeoordeel over de kwaliteit ervan.quote:
huh-HAquote:Op maandag 26 juli 2010 20:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik gaf dan ook heel verstandig geen waardeoordeel over de kwaliteit ervan.
*edit* oh wacht, dat deed ik wel.![]()
Deze is m.i. toepasselijker.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:41 schreef ethiraseth het volgende:
Zo voel ik me soms ook als ik VKZ lees.
Niet over de inhoud van de stellingquote:Op maandag 26 juli 2010 20:34 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik gaf dan ook heel verstandig geen waardeoordeel over de kwaliteit ervan.
*edit* oh wacht, dat deed ik wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |