Moe van je vakantiebaantje?quote:
Het is ook watquote:
*kuchquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
Het is typisch dat de jonge Fokkers links zijnAl die rechtsmensen zijn verzuurde 30 plussers. Zuurpruimen
Met uitzondering van remlof, uiteraard!quote:
Ja, maar dat was waarschijnlijk ten tijde van Bolkestein. Dat viel nog wel te begrijpen. Maar goed, ik was ook rechtser toen ik nog een tiener was. Werd pas links toen ik ging studeren.quote:
vakantiequote:
Gelukkig niet zeg... dan had mijn Msc verslag al af moeten zijn. *ril*quote:
quote:
En ik maar denekn dat jij een 50 plusser was.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
Het is typisch dat de jonge Fokkers links zijnAl die rechtsmensen zijn verzuurde 30 plussers. Zuurpruimen
Ach ik schat Koos wel zo in dat hij niet snel richting die maffe PVV-LPF-Unie65+- CD-CP-86-Boerenpartij-achtige bewegingen zal gaan. Hij heeft werk en een opleiding afgerond en dan ben je gewoon netjes linksquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:18 schreef Flounder het volgende:
[..]
En ik maar denekn dat jij een 50 plusser was.
Ach ja, jong EN naïef nog. Later, als je wat ouder bent, word je vast verstandiger.
Klopt, ik word elk jaar verstandiger en dus linkser.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:18 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ach ja, jong EN naïef nog. Later, als je wat ouder bent, word je vast verstandiger.
50 plus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:18 schreef Flounder het volgende:
[..]
In dit tempo ben je Stalin voor je veertigste.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Klopt, ik word elk jaar verstandiger en dus linkser.
Links 4 life jwt!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ik schat Koos wel zo in dat hij niet snel richting die maffe PVV-LPF-Unie65+- CD-CP-86-Boerenpartij-achtige bewegingen zal gaan. Hij heeft werk en een opleiding afgerond en dan ben je gewoon netjes links![]()
Wereldheerschappij komt elke dag een stapje dichterbij.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In dit tempo ben je Stalin voor je veertigste.
quote:
Die rechter lijkt op Fortuynquote:
vandaag f5-en en misschien bier drinken, rest van t weekend voornamelijk weg :/quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Hey bitches, het is vrijdag! Gaan jullie VKZ-nerds nog wat doen dit weekend, of blijven jullie 24/7 op F5 rammen op nu.nl in de hoop dat er nieuws over de formatie komt?
Vakantie vieren, dat ga ik doenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Hey bitches, het is vrijdag! Gaan jullie VKZ-nerds nog wat doen dit weekend, of blijven jullie 24/7 op F5 rammen op nu.nl in de hoop dat er nieuws over de formatie komt?
Dat laatste natuurlijk. Ik zit klaar om het de linksen in te peperen, dat gaat boven andere bezigheden. Jarenlange voorpretquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:01 schreef ethiraseth het volgende:
Ik bewonder je dedicatie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk. Ik zit klaar om het de linksen in te peperen, dat gaat boven andere bezigheden. Jarenlange voorpret
De techniek staat tegenwoordig voor nietsquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik bewonder je dedicatie.Misschien dat ik vanuit het café nog enige pareltjes zal posten.
Om dezelfde reden ben ik al lang geleden opgehouden hier serieus te discussieren. Ik focus alleen nog maar op mooie volzinnen en prikkelende stellingnames danwel gepatenteerde out of the box observaties.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:33 schreef ethiraseth het volgende:
Toch probeer ik tegenwoordig om gewoon niet meer in VKZ te posten, want die discussies zijn echt alleen maar herhalingen van zetten en het gaat echt nergens over vaak, maar het blijft toch moeilijk om me ervan te weerhouden.
quote:Conservative talk radio host Michael Reagan, eldest son of former president Ronald Reagan, is selling @Reagan.com e-mail addresses on his website with an appeal to conservatives to stop giving their money to companies he casts as tied to liberalism.
People who believe in true Reagan Conservative Values are unwittingly supporting the Obama, Pelosi and Reid liberal agenda! What do I mean? Well, every time you use your email from companies like Google, AOL, Yahoo, Hotmail, Apple and others, you are helping the liberals. These companies are, and will continue, to be huge supporters financially and with technology of those that are hurting our country.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |