Moe van je vakantiebaantje?quote:
Het is ook watquote:
*kuchquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
Het is typisch dat de jonge Fokkers links zijnAl die rechtsmensen zijn verzuurde 30 plussers. Zuurpruimen
Met uitzondering van remlof, uiteraard!quote:
Ja, maar dat was waarschijnlijk ten tijde van Bolkestein. Dat viel nog wel te begrijpen. Maar goed, ik was ook rechtser toen ik nog een tiener was. Werd pas links toen ik ging studeren.quote:
vakantiequote:
Gelukkig niet zeg... dan had mijn Msc verslag al af moeten zijn. *ril*quote:
quote:
En ik maar denekn dat jij een 50 plusser was.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
Het is typisch dat de jonge Fokkers links zijnAl die rechtsmensen zijn verzuurde 30 plussers. Zuurpruimen
Ach ik schat Koos wel zo in dat hij niet snel richting die maffe PVV-LPF-Unie65+- CD-CP-86-Boerenpartij-achtige bewegingen zal gaan. Hij heeft werk en een opleiding afgerond en dan ben je gewoon netjes linksquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:18 schreef Flounder het volgende:
[..]
En ik maar denekn dat jij een 50 plusser was.
Ach ja, jong EN naïef nog. Later, als je wat ouder bent, word je vast verstandiger.
Klopt, ik word elk jaar verstandiger en dus linkser.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:18 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ach ja, jong EN naïef nog. Later, als je wat ouder bent, word je vast verstandiger.
50 plus?quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:18 schreef Flounder het volgende:
[..]
In dit tempo ben je Stalin voor je veertigste.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Klopt, ik word elk jaar verstandiger en dus linkser.
Links 4 life jwt!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach ik schat Koos wel zo in dat hij niet snel richting die maffe PVV-LPF-Unie65+- CD-CP-86-Boerenpartij-achtige bewegingen zal gaan. Hij heeft werk en een opleiding afgerond en dan ben je gewoon netjes links![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |