abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85202474
Vandaag gelopen en een hooikoortsaanval gekregen , nog nooit zo slecht gelopen het afgelopen half jaar. 4 KM in 37 minuten , hele stukken gewandelt :{
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:14:54 #177
301580 paranoia
Reaching out to outer space
pi_85204011
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:38 schreef Neelix het volgende:
Rond de 18 jaar en al shinsplints? Dat klinkt alsof je ineens wel heel hard bent gaan trainen...
Hmm, nee dat valt wel mee. Deed al gewoon aan andere sporten etc. dus had al wel een redelijke conditie van mezelf waardoor ik bij les 16 ipv les 1 ben begonnen. Maar verder heb ik niet meer dan 3/4 keer per week hardgelopen hoor... en heb elke les dubbel gedaan, dus.

Ik weet ook niet waarom, maar kreeg ineens last van mijn scheenbenen etc. Heb even informatie opgezocht en het bleken shinsplints te zijn. Heb er nu geen last meer van, alleen heel af en toe voel ik mijn schenen weer, maar het doet geen 'pijn' meer. :)
pi_85216602
Maandag mijn enkel verzwikt tijdens het lopen, les wel gewoon uitgelopen, maar nu kan ik nog steeds niet de trap op zonder mijn enkel te voelen, wel een beetje een bummer terwijl het zo lekker ging :{
Ja, schrok je toch even he!
pi_85217016
Door en knieblessure ben ik een tijdje (letterlijk) uit de running geweest. Ben deze week weer begonnen met Evy. Gewoon maar weer bij les 1, want wil het rustig weer opbouwen en niet overbelasten. Maar wat heerlijk om weer te doen.Ik loop langs de IJssel over de dijk bij Doesburg tussen de schapen(poep) en geniet van de mooie omgeving. Ondertussen werk ik aan m'n conditie dus wat wil ik nog meer? Op en top genieten!!!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:53:47 #180
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_85218433
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef paranoia het volgende:

[..]

Hmm, nee dat valt wel mee. Deed al gewoon aan andere sporten etc. dus had al wel een redelijke conditie van mezelf waardoor ik bij les 16 ipv les 1 ben begonnen. Maar verder heb ik niet meer dan 3/4 keer per week hardgelopen hoor... en heb elke les dubbel gedaan, dus.

Ik weet ook niet waarom, maar kreeg ineens last van mijn scheenbenen etc. Heb even informatie opgezocht en het bleken shinsplints te zijn. Heb er nu geen last meer van, alleen heel af en toe voel ik mijn schenen weer, maar het doet geen 'pijn' meer. :)
Dan denk ik dat je gewoon spierpijn hebt gehad hoor....shinsplints ben je zo een jaartje zoet mee...
pi_85220483
Heb een paar weken nauwelijks gelopen vanwege een pijnlijke knie. Afgelopen week weer twee keer gelopen (waarvan één keer langs het Markermeer, heerlijk, ik had het gevoel dat ik uren door kon gaan!) en ik ga het weer oppakken. Moet ook wel, want ik heb me ingeschreven voor 12 september, de Bridge to Bridge loop (5 km).

Gisteren liep ik Evy20 maar de eerste pauze heb ik doorgerend, dus 17-2-8-1-8
Ik was helemaal kapot toen ik thuis kwam, ik kwam amper de trap nog op. Heb besloten om niet meer met Evy te lopen maar mijn eigen, iets rustigere opbouw te hanteren tot 12 september. Ik heb een schema van 11 trainingen gemaakt waarvan de laatste twee trainingen 30 minuten zijn.

Ik ga ervoor *O*
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:31:24 #182
301580 paranoia
Reaching out to outer space
pi_85230452
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 07:53 schreef Neelix het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je gewoon spierpijn hebt gehad hoor....shinsplints ben je zo een jaartje zoet mee...
Echt? Ja, ik heb er niet zo veel verstand van haha, maar het voelde wel anders dan spierpijn. Maargoed, ik heb er in ieder geval nu niet veel last van, dat scheelt! :)
pi_85236537
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 10:07 schreef PiperMaru het volgende:
Heb een paar weken nauwelijks gelopen vanwege een pijnlijke knie. Afgelopen week weer twee keer gelopen (waarvan één keer langs het Markermeer, heerlijk, ik had het gevoel dat ik uren door kon gaan!) en ik ga het weer oppakken. Moet ook wel, want ik heb me ingeschreven voor 12 september, de Bridge to Bridge loop (5 km).

Gisteren liep ik Evy20 maar de eerste pauze heb ik doorgerend, dus 17-2-8-1-8
Ik was helemaal kapot toen ik thuis kwam, ik kwam amper de trap nog op. Heb besloten om niet meer met Evy te lopen maar mijn eigen, iets rustigere opbouw te hanteren tot 12 september. Ik heb een schema van 11 trainingen gemaakt waarvan de laatste twee trainingen 30 minuten zijn.

Ik ga ervoor *O*
Moeten de laatste trainingen dan juist niet minder dan 30 minuten zijn zodat je alle energie hebt voor de race?
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_85237009
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:38 schreef tim2308 het volgende:

[..]

Moeten de laatste trainingen dan juist niet minder dan 30 minuten zijn zodat je alle energie hebt voor de race?
Nou ja, het probleem is dat ik anders nog nooit 30 minuten aan een stuk heb gelopen. En als ik voor de race twee rustdagen hou, dan moet dat wel kunnen toch? Maar please correct me if I'm wrong, alle advies is welkom :)
pi_85239421
Ik ben net begonnen met hardlopen. Heb vroeger veel gelopen omdat ik voetbalde, de laatste jaren alleen geroeid en m'n benen lekker laten verpappen dus. Ik heb vanochtend 2.04 km gelopen in 12.51, met 1x 1 minuut pauze halverwege. is dat een beetje een fatsoenlijke tijd?

Ik loop niet met Evy achtige dingen, maar heb wel een app op m'n telefoon die afstand en snelheid bijhoudt.
pi_85239558
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:21 schreef angelfish het volgende:
Ik ben net begonnen met hardlopen. Heb vroeger veel gelopen omdat ik voetbalde, de laatste jaren alleen geroeid en m'n benen lekker laten verpappen dus. Ik heb vanochtend 2.04 km gelopen in 12.51, met 1x 1 minuut pauze halverwege. is dat een beetje een fatsoenlijke tijd?

Ik loop niet met Evy achtige dingen, maar heb wel een app op m'n telefoon die afstand en snelheid bijhoudt.
Als je net begint heb je het nog niet over tijden om eerlijk te zijn.

Het is misschien voor jezelf leuk om bij te houden hoe snel je loopt, maar hoe harder je van start gaat, des te groter de kans hebt op blessures
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_85239747
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Nou ja, het probleem is dat ik anders nog nooit 30 minuten aan een stuk heb gelopen. En als ik voor de race twee rustdagen hou, dan moet dat wel kunnen toch? Maar please correct me if I'm wrong, alle advies is welkom :)
Ik zou zelf iets meer rust houden, zeker als je een goede tijd wil lopen. Dat half uur maak je wel vol met al die mensen om je heen.
pi_85240226
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:24 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Als je net begint heb je het nog niet over tijden om eerlijk te zijn.

Het is misschien voor jezelf leuk om bij te houden hoe snel je loopt, maar hoe harder je van start gaat, des te groter de kans hebt op blessures
Ok, daar zit wel wat in, maar op welke manier kan ik het beste gaan lopen dan? Ik zie Evy niet zitten nl en kijk op het moment voornamelijk naar hoe ver ik kom. (Ik loop langs het water en heb daar een heleboel eikpunten waarvan ik weet hoe ver het is.
pi_85242180
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:36 schreef angelfish het volgende:

[..]

Ok, daar zit wel wat in, maar op welke manier kan ik het beste gaan lopen dan? Ik zie Evy niet zitten nl en kijk op het moment voornamelijk naar hoe ver ik kom. (Ik loop langs het water en heb daar een heleboel eikpunten waarvan ik weet hoe ver het is.
Als je Evy niet ziet zitten, kan je het ook met je eigen horloge doen.

Maar bijna overal wordt aangeraden om te beginnen met korte stukjes te lopen van 2 minuten en een minuut te wandelen (en die uit te breiden). Je spieren zullen die 2km best aankunnen, het zijn alleen je pezen die de klappen op moeten vangen. En die moet je dus ook nog trainen.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:15:54 #190
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_85242249
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:14 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Als je Evy niet ziet zitten, kan je het ook met je eigen horloge doen.

Maar bijna overal wordt aangeraden om te beginnen met korte stukjes te lopen van 2 minuten en een minuut te wandelen (en die uit te breiden). Je spieren zullen die 2km best aankunnen, het zijn alleen je pezen die de klappen op moeten vangen. En die moet je dus ook nog trainen.
Idd :Y En het is beter om een aantal kleine stukjes te lopen, dan helemaal kapot een kwartier achter elkaar te lopen.
pi_85242328
theoretisch weet ik het altijd heel goed *O*

in de praktijk........ -O-
pi_85242644
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ik zou zelf iets meer rust houden, zeker als je een goede tijd wil lopen. Dat half uur maak je wel vol met al die mensen om je heen.
Okee, bedankt voor de tip :)
pi_85243438
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Idd :Y En het is beter om een aantal kleine stukjes te lopen, dan helemaal kapot een kwartier achter elkaar te lopen.
Dat van die pezen wist ik niet. Ik loop me trouwens helemaal niet kapot. Ik kan de hele weg nog gewoon praten heb aan het eind echt het gevoel dat ik nog een heel stuk verder kan.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:01:14 #194
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_85244309
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef angelfish het volgende:

[..]

Dat van die pezen wist ik niet. Ik loop me trouwens helemaal niet kapot. Ik kan de hele weg nog gewoon praten heb aan het eind echt het gevoel dat ik nog een heel stuk verder kan.
Het was ook maar een voorbeeld ;).
Je spieren en pezen moeten idd aan de beweging wennen, de klappen van de grond.. Komt wel goed :Y.
pi_85245574
*O* les 27 *O*

warm trouwens zeg , maar heb 4.5 km gelopen en ik ben dik tevreden. 4 maanden geleden kwam ik uit t ziekenhuis na een heleboel ellende en kon nauwelijks een trap op, ben 2 juni met 0 conditie terug gaan beginnen met les 1 en nu ben ik klaar met Evy 0-5 en ik ben rete fier op mezelf *O*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:29:27 #196
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_85245642
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:28 schreef DarkElf het volgende:
*O* les 27 *O*

warm trouwens zeg , maar heb 4.5 km gelopen en ik ben dik tevreden. 4 maanden geleden kwam ik uit t ziekenhuis na een heleboel ellende en kon nauwelijks een trap op, ben 2 juni met 0 conditie terug gaan beginnen met les 1 en nu ben ik klaar met Evy 0-5 en ik ben rete fier op mezelf *O*
Gefeliciteerd!
Ik ben ook fier op u! *O* *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_85246127
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:29 schreef mazaru het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Ik ben ook fier op u! *O* *O*
;)

wanneer ga jij weer lopen? tis er echt lekker weer voor vandaag.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:24:57 #198
38396 mazaru
pi_85250673
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

;)

wanneer ga jij weer lopen? tis er echt lekker weer voor vandaag.
Ik heb gisteren les 6 gelopen. Nu moet ik twee dagen mezelf inhouden. Zondag naar les 7 :)
pi_85250745
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik heb gisteren les 6 gelopen. Nu moet ik twee dagen mezelf inhouden. Zondag naar les 7 :)
ja als je eenmaal zin erin hebt dan zijn de rustdagen lang maar tis voor een goed doel :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:03:22 #200
38396 mazaru
pi_85252477
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:26 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja als je eenmaal zin erin hebt dan zijn de rustdagen lang maar tis voor een goed doel :)
Ja, laat ik maar braaf naar Evy luisteren. Ik voel mijn knie ook een beetje trekken. Dus die twee dagen rust kan ik wel gebruiken. Maar het liefst ging ik iedere dag :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')