Oefeningen zou ik zo snel niet weten, maar begin je niet gewoon te vroeg?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:01 schreef pdiscs het volgende:
Mede forummers, zoals sommigen van jullie wellicht gelezen hebben heb ik vorige week mijn achillispees verrekt (door overbelasting?). De pijnklachten zijn haast weg, dat ziet (en voelt) er dus goed uit.
Nu valt mij echter het volgende op. Als ik met mijn geblesseerde been en de hak op de grond houd en door mijn knieen zak kom ik een stuk minder ver dan met mijn andere been. Overigens doet dit geen pijn.
Is dit een gevolg van mijn blessure of is mijn blessure misschien een gevolg van deze kortere spier?
Zijn er oefeningen om de spier op te rekken?
Ik ben nog niet begonnen, maar wel bijna pijnvrij. Dit verschil (tussen de kniehoek links en rechts) viel me op, dus ik vroeg me af of ik dit al langer heb (dan zou het wellicht de oorzaak voor mijn blessure zijn) of dat het gevolg van de blessure is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Oefeningen zou ik zo snel niet weten, maar begin je niet gewoon te vroeg?
Moet rustig blijven lopen en niet te snel willen gaan. Het werkt toch niet omdat je oververmoeid raakt soms en je hebt een hogere kans op blessures. En na een paar weken lach je trouwens om les 4 of 5. Ik heb vandaag 5,6,7,8 minuten gelopen met 2 minuten rust ertussen. Over een paar weken lach ik daar hopelijk ook omquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:01 schreef Improved28 het volgende:
Sterkte ermee KoM!!
Gisteren Evy 4. Ja dat riep ik al eens, maar dat was 3Al blijken ze hetzelfde. Deze keer ging het echter helemaal waardeloos, ik heb mezelf er echt doorheen moeten slepen. Slecht voor de motivatie, hopelijk morgen beter!!!
Gewoon doorgaan en de lessen volgen. Je merkt vanzelf van het ineens makkelijker gaat. Hier moet je even doorheen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:59 schreef mazaru het volgende:
En les 2 ook gedaan. Ik heb het gehaald. Maar het gaat me niet makkelijk af. Ik hoop dat het wat minder 'adembenemend' zal worden over een paar lessen. De spierpijn valt wel mee, alleen een beetje zware kuiten.
Nu een rustdag en dan woensdag les 3.
Dank je.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:17 schreef Aventura het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan en de lessen volgen. Je merkt vanzelf van het ineens makkelijker gaat. Hier moet je even doorheen.
Bij mij duurt het ook echt wel even voor het makkelijker wordt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je.
Ik geef ook niet op hoor. Maar ik dacht dat mijn conditie beter was dan waar ik nu mee geconfronteerd word. Ben blij met dit topic, kan ik hier lekker mijn verhaal kwijt. Thuis verklaart iedereen me voor gek en zeggen ze dat ik 'normaal' moet doen.
Niet echt motiverend.
Wat ik heb gedaan bij lessen die me echt slecht afgingen, is ze een x herhalenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:59 schreef mazaru het volgende:
En les 2 ook gedaan. Ik heb het gehaald. Maar het gaat me niet makkelijk af. Ik hoop dat het wat minder 'adembenemend' zal worden over een paar lessen. De spierpijn valt wel mee, alleen een beetje zware kuiten.
Nu een rustdag en dan woensdag les 3.
Ik kijk even hoe les 3 morgen gaat. Ik heb namelijk de stukken die ik moest hardlopen bij les 2, wel gehaald.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:13 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan bij lessen die me echt slecht afgingen, is ze een x herhalen![]()
Dat ging vaak ook echt beter en dat gaf me weer genoeg motivatie om door te gaan met de volgende les.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |