Vrouwen vinden heer 3 het leukst. Heer 7 zorgt voor de meeste controverse. Of ze vinden 'm lelijk of juist erg leuke uitstraling hebben. Nummer 5 wordt als eng gezien; die jij blijkbaar het knapst vindt hehe.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie actie.
Op volgorde van knap naar lelijk en ik ben heteroman, dus geen vrouw
4, 5, 3, 8, 10, 7, 6, 2, 1, 9
Is gewoon een long sleeve en geen trui hoor. Ik hou wel van primaire kleuren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb serieus later pas zijn fobo bekeken. Maar hij is dus 9? Die fobofoto is echt wel beter.
Maar kom op, die trui, daar scoor je toch geen vrouwen mee. Op een eerste (indruk)foto dan.
Ik dacht voordat ik je fobo bekeek dat jij 7 was.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vrouwen vinden heer 3 het leukst. Heer 7 zorgt voor de meeste controverse. Of ze vinden 'm lelijk of juist erg leuke uitstraling hebben. Nummer 5 wordt als eng gezien; die jij blijkbaar het knapst vindt hehe.
Ik zou zeggen:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vrouwen vinden heer 3 het leukst. Heer 7 zorgt voor de meeste controverse. Of ze vinden 'm lelijk of juist erg leuke uitstraling hebben. Nummer 5 wordt als eng gezien; die jij blijkbaar het knapst vindt hehe.
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
@DrMarten: maagd zijn is dan niet de reden om iemand af te wijzen, dan is het, het contactgestoorde gedeelte.
Mmm ja ok, niet helemaal helder vandaagquote:
Van knap naar lelijk, zonder de volgende berichtjes te lezen:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Heb zelf een keer een collage laten maken van vergelijkbare foto's van mensen die ik knapper achtte dan mezelf en waarvan ik mezelf knapper achtte.
Ik vind 4 een glijerquote:
Ik vind 1 een laag opgleidde tbs-er. 2 een hoog opgeleidde tbs-er en 3 vind ik ook wel een vreemde blik hebben. 10 komt het meest zelfverzekerd over en 7 het gezelligst.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef DrMarten het volgende:
Als ik vrouw zou zijn dan ging ik voor 3 denk ik.
2 is een TBS'er
CL valt op kuiltjesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
8
Maar ik ben dan ook een eeuwige maagd.
Geeft niks. Ik ben een eeuwige tweeling.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
8
Maar ik ben dan ook een eeuwige maagd.
Waarom is het kansloos?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vind 4 een glijer
Iedereen op de foto is 36 overigens. Zelf ben ik zoals al gezegd #9. Eye-opener dus omdat ik mezelf op #5 had ingeschat. Daarom dus nieuw fotootje op paiq geplaatst (uit mijn fobo, maar dan in kleur) en die heeft een tijdlang een 10 gehad en kreeg ook meer interesse-berichtjes (en viewers) via RP en e-matching. Kortom, foto's maken de man
Sowieso is het kansloos om je eigen foto op deze manier te laten raten, maar vond het wel grappig... een soort ratemypic.com ofzo
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef Ruudt het volgende:
Ik snap die mensen die alleen maar met een zonnebril op de foto staan niet, zet er dan tenminste 1 foto zonder zonnebril op. Anders spreek ik af met zo'n meid en blijkt ze van die ontzettende klotsogen te hebben.
Zeg, een blind date is een heel normaal concept hoor!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:05 schreef bluebit het volgende:
[..]klotsogen, is dat de medische term?
maar inderdaad, je hebt wel gelijk. (is ze misschien blind, dan zou ze trouwens ook een hond moeten hebben!)
Mooi woord toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:05 schreef bluebit het volgende:
[..]klotsogen, is dat de medische term?
maar inderdaad, je hebt wel gelijk. (is ze misschien blind, dan zou ze trouwens ook een hond moeten hebben!)
Zonnebrillen idd, of alleen foto's uit een en dezelfde fotoshoot. Kan ik ook niet zo goed tegen. Ik wil graag zien hoe iemand eruit ziet als ze niet helemaal gestyled is voor de foto.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:11 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Mooi woord toch?
Heb het niet over een speciaal iemand, kom namelijk ontzettend veel zonnebril-profielen tegen..
Pas maar op want ik ken hier iemand op het forum die al twee keer van zijn foto's bestolen is door deze trucquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef GForceT1 het volgende:
spannend.... iemand was continu om meer foto's aan het vragen. Deze zojuist verstuurd...![]()
Dus nu óf een date binnenkort óf geen nieuwe mail meer
Als je zo achterdochtig bent, kun je beter internet afsluiten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Pas maar op want ik ken hier iemand op het forum die al twee keer van zijn foto's bestolen is door deze truc
En dan sturen ze zelf niets terug en dan weet je niet waar de foto's voor gebruikt gaan worden
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Pas maar op want ik ken hier iemand op het forum die al twee keer van zijn foto's bestolen is door deze truc
En dan sturen ze zelf niets terug en dan weet je niet waar de foto's voor gebruikt gaan worden
Inderdaad. Zal ik ook vermelden dat ik nogsteeds bij mijn vader thuis woon?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:57 schreef brunette82 het volgende:Goed zo HalloweenJack...gewoon een rp profiel aanmaken, ga uit je dak, en date erop los!
Wat heb je te verliezen, niks toch?
Ja moet je doen vinden vrouwen altijd zeer interessant ze vallen dan met bosjes voor jequote:Op zondag 25 juli 2010 00:59 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal ik ook vermelden dat ik nogsteeds bij mijn vader thuis woon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Provinciaaltje op 25-07-2010 01:09:24 ]Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |