ja, wat moet ik zeggen..goed om te weten dat ik altijd nog een andere kant op kan??quote:Op zondag 25 juli 2010 11:13 schreef brunette82 het volgende:bluebit, altijd beter dan niemand toch
Neequote:
Ben d'r uitgerold inderdaadquote:Op zondag 25 juli 2010 12:33 schreef brunette82 het volgende:
middag civillian...bed uitgestrompeld?
Jaquote:
Dat weblog van ze is echt geniaal. Ik ga er eens even kijkenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
NeeEr zijn vrij veel mensen uit Nederland lid, maar hoe het aanbod vrouwen daar is, weet ik niet.
Flink rond lopen slettebakken op RP dus !quote:
Goed geregeld !quote:Op zondag 25 juli 2010 13:47 schreef Ruudt het volgende:
Heb weer een interesse bericht gehad van een leuke dame (45363704), eens kijken of ik nu verder kom dan 2 mails.
Ik heb bij RP juist aangegeven dat ik alleen matches wil die ook een foto in hun profiel hebben staan.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:36 schreef Karina het volgende:
Ik vermoed dat ik onderaan de lijst ben verdwenen, ik krijg geen berichtjes meerEn de nieuwe matches zijn ook niet veel soeps (allemaal zonder foto en met heel weinig tekst in hun profiel).
Tijd om je profiel en invulvakjes te updaten dan hè, zodat je bij andere mannen in hun matchprofiel verschijnt.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:36 schreef Karina het volgende:
Ik vermoed dat ik onderaan de lijst ben verdwenen, ik krijg geen berichtjes meerEn de nieuwe matches zijn ook niet veel soeps (allemaal zonder foto en met heel weinig tekst in hun profiel).
Je hebt alle mannen al verslonden in je omgeving. Wachten op nieuwe aanwas.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:36 schreef Karina het volgende:
Leuke meid, eerlijk ook. Ze wil gewoon een rijke zelfverzekerde knappe vent, meer niet. Dus goede zaak dat jouw interesse stuurt, want dat betekent dat je er als een rijke zelfverzekerde knappe vent uitzietquote:Op zondag 25 juli 2010 13:47 schreef Ruudt het volgende:
Heb weer een interesse bericht gehad van een leuke dame (45363704), eens kijken of ik nu verder kom dan 2 mails.
quote:Ik zoek iemand die leuk uitziet, sexy uitstraling, humor uit de omgeving limburg, noord-brabant of belgie tussen de 21 en 30 jaar.
Ondernemend, zelfverzekerd, groter zijn als mij (ik ben 1.70m) beetje romantisch ... en hij moet goed gekleed zijn.
Ze durft alleen geen mail te sturen lijkt het.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:02 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Leuke meid, eerlijk ook. Ze wil gewoon een rijke zelfverzekerde knappe vent, meer niet. Dus goede zaak dat jouw interesse stuurt, want dat betekent dat je er als een rijke zelfverzekerde knappe vent uitziet
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |