ik extrapoleer voorbeelden ook altijd tot de totale werkelijkheidquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:42 schreef men.mulder het volgende:
[..]
En als je nagaat dat slechts 2% van de 8 miljard euro wat voor Haiti bestemd was daadwerkelijk in Haiti komt! Dan kan je net zo goed ontwikkelingshulp halveren of helemaal afschaffen.
Bron: http://www.nu.nl/buitenla(...)d-bereikt-haiti.html
VVD's piketpaaltje van 18 mld wordt wel gehaald denk ik zo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:05 schreef supereend1984 het volgende:
Gaat nog leuk worden. De vvd wil in 4 jaar 30 miljard bezuinigen. Het cda 18 miljard. En de pvv 16 miljard. Alle partijen zullen flink water bij de wijn moeten doen. Vooral de vvd. De vraag is wel of ze dat willen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:28 schreef Morendo het volgende:
Een VVD-CDA minderheidskabinet is momenteel gewoon de minst slechte optie. Sowieso zijn vriend en vijand er wel over eens dat het CDA en de VVD de beste bestuurderspartijen zijn. Beschikt het land dus sowieso over competente bewindspersonen. En een minderheidskabinet zorgt voor dualisme en brengt het politieke debat hopelijk terug naar de kamer die zich niet langer slechts als slaafse applausmachine kan blijven opstellen maar ouderwets aan het werk moet.
Oké, corrigeer me dan maar: wie zijn de twee beste bestuurderspartijen van Nederland? Probeer je wel een beetje te houden binnen de consensus, dus geen rare dingen roepen als: 'PvdA'. Probeer maar: zelfs jij moet dat kunnen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:53 schreef ethiraseth het volgende:
Het is inderdaad een hilarische opmerking. Wat zeg je? Oh, je was serieus?
Onmiskenbaar hebben CDA en VVD een prima track record als het aankomt op het leveren van bestuurders.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef ethiraseth het volgende:
Nee hoor. Ik vind zulke opmerkingen altijd hilarisch, ongeacht welk kabinet er komt. De VVD de beste partij noemen is net zo grappig als beweren dat FC Almere City de beste voetbalclub van Nederland is.
Heeft geen nut. Past toch niet in zijn totaliteit op jouw beeldscherm.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:58 schreef oompaloompa het volgende:
kunnen jullie dan ook meteen de lengte van je piemel posten?
Als je bedoelt een prima track record in het slopen van alles wat was opgebouwd, de staatsschuld volledig uit de hand laten lopen, Amerika's kont kussen waar maar kan en onzinnige oorlogen steunen dan ben ik het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onmiskenbaar hebben CDA en VVD een prima track record als het aankomt op het leveren van bestuurders.
veel plaatsen achter de comma nodig?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft geen nut. Past toch niet op jouw beeldscherm.
Ik hoop dat jij nooit een ban krijgt, jouw posts beuren mij altijd opquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Linkerrijtje het volgende:
Nederland is gebaat bij een rechtse regering, verdient een rechtse regering. Links is zo ontzettend fout. Linksen haten alles en iedereen die geen ambtenaar, uitkeringstrekker of allochtoon is.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Linkerrijtje het volgende:
Nederland is gebaat bij een rechtse regering, verdient een rechtse regering. Links is zo ontzettend fout. Linksen haten alles en iedereen die geen ambtenaar, uitkeringstrekker of allochtoon is.
Het is wel lachen jaquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij nooit een ban krijgt, jouw posts beuren mij altijd op
Johan Derksen is toch links?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef Linkerrijtje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_slagen___.html?p=2,1quote:Kenners: rechts heeft flinke kans van slagen
...
Volgens de politicoloog zijn bezwaren van het CDA over PVV-voorstellen op het gebied van immigratie of de zogenoemde 'kopvoddentaks' makkelijk weg te nemen. „Het zijn retorische barrières van Wilders, want dergelijke rechten zijn zwaar verankerd in Europese wetgeving.” Van Schendelen verwacht daarom dat Verhagen weinig moeite zal hebben zijn achterban ervan te overtuigen dat deelname aan een rechts kabinet mogelijk moet zijn.
...
Nee, vertel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef Linkerrijtje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan de PvdA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |