Mijn kapitale huurvilla.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin, ik heb jouw kapitale villa niet voor een schijntje per jaar gekocht
Gewoon de natuur een beetje helpen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van de koper van het huis, die nu niet in een keer de koopsom betaalt maar het in stappen van 325K per jaar doet en daarmee dus eigenlijk speculeert op een snelle dood van Zsa Zsa.
Maar min of meer pech heeft als ze nog 15 jaar aan de beademing ligt.
nog maar drie jaar. Makkie!quote:
^^quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Oh ik zag deze weer eens in MyAt en dacht, 'zou ze nu dan toch echt..?'
Maar niet dus
Inderdaad. Zoals dat heet: "still alive and kicking"quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Maar niet dus
Same herequote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Maar niet dus
'Toch nog onverwachts is van ons heen gegaan'quote:Op maandag 9 juni 2014 13:26 schreef Turbomuis het volgende:
Ik word door dit topic al vier jaar voorbereid, maar ondertussen denk ik dat ik toch bijna verrast ga zijn als ze dan toch een keer echt overleden is
Eerst wat me opvalt zijn haar dikke voetenquote:Op maandag 17 november 2014 13:16 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft verbazingwekkend.
Als dat alles isquote:Op maandag 17 november 2014 15:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Eerst wat me opvalt zijn haar dikke voeten
quote:Op maandag 17 november 2014 16:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als dat alles is![]()
Valt reuze mee voor iemand die al minstens 83 keer doodverklaard is...
Ik zal de foto niet posten van haar sterfbed die ik vandaag zag. Dat verdient ze niet.quote:Op maandag 17 november 2014 19:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
4 jaar sinds de OP, ik herinner me de dag dat dit topic werd geopend. Bizar.
quote:Op maandag 17 november 2014 23:49 schreef Books1 het volgende:
Ik dacht even zou het nu echt zijn hahaha... Nog steeds niet. Oude krasse knar!
Krasse knar Books1.quote:Op dinsdag 18 november 2014 00:26 schreef Books1 het volgende:
Nou vooruit dr hart is kras zal ik maar zeggen.
Maar ja 96 inmiddels toch? Ze doet het nog enigszins
Maar er is echt geen ander in het spel hoorquote:Op dinsdag 18 november 2014 07:00 schreef Trebo het volgende:
Jack Ryan (January 21, 1975 – August 24, 1976) (divorced)
Michael O'Hara (August 27, 1976–1983) (divorced)
Scheiden en dan 3 dagen later weer trouwen.
Als het nou een heel langdurige scheiding was geweest dan kan ik me nog voorstellen dat het op een of andere manier zo loopt, maar dat hele huwelijk heeft maar ruim 1½ jaar geduurd, dus dat kan nooit een langdurige scheiding zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:00 schreef Trebo het volgende:
Jack Ryan (January 21, 1975 – August 24, 1976) (divorced)
Michael O'Hara (August 27, 1976–1983) (divorced)
Scheiden en dan 3 dagen later weer trouwen.
quote:Op maandag 17 november 2014 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zal de foto niet posten van haar sterfbed die ik vandaag zag. Dat verdient ze niet.
JE LOOGquote:
quote:Dochter Zsa Zsa Gabor overleden
Francesca Gabor Hilton, de dochter van Zsa Zsa Gabor en wijlen Conrad Hilton, is op 67-jarige leeftijd plotseling overleden.
Francesca is maandagavond in een restaurant in Los Angeles gestorven. Haar woordvoerder Edward Lozzi zegt dat Francesca vermoedelijk is overleden aan een beroerte of hartaanval.
"Ik ben erg geschrokken", zegt Edward over het overlijden van zijn goede vriendin. "We hadden een bespreking over een boek dat ze aan het schrijven was. Ze moest op een gegeven moment naar het toilet. Ze is nooit meer teruggekomen."
Francesca's verloofde Michael Natsis zou nog geprobeerd hebben haar te reanimeren, maar dat mocht niet meer baten. Ze is in het ziekenhuis Cedars-Sinai in Los Angeles doodverklaard.
Francesca en haar hoogbejaarde moeder Zsa Zsa Gabor (97) hadden al lange tijd geen goed contact meer met elkaar. Ook met Zsa Zsa's man Frederic von Anhalt kon Francesca niet door een deur. Edward zegt dat de slechte band met haar moeder invloed had op Francesca's gezondheid.
Frederic sprak onlangs in de media nog harde woorden over zijn stiefdochter. Hij zei dat Francesca haar moeder dood wilde hebben zodat ze een erfenis kon opstrijken. Frederic beweerde zelfs dat Francesca in staat was Zsa Zsa iets aan te doen.
omg, ik zit hier gewoon hardop te lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:16 schreef MaLo het volgende:
Haar dochter is overleden.
Wie had dat gedacht, dat die haar voor zou gaan...
http://www.telegraaf.nl/p(...)sa_Gabor_dood__.html
quote:Overlijden Francesca Hilton doet familie niets
van onze redactie
Het lijkt niemand iets te interesseren dat Francesca Hilton (67) is overleden. Haar familie heeft nog geen aanstalten gemaakt om een uitvaart te regelen.
Twee dagen na het overlijden van Francesca, de dochter van Zsa Zsa Gabor en wijlen Conrad Hilton, heeft nog geen van haar nabestaanden zich gemeld in het mortuarium.
Volgens RadarOnline is Frederic von Anhalt, de man van Francesca's moeder Zsa Zsa (97), zich om die reden geheel tegen alle verwachtingen in met de begrafenis gaan bemoeien. "Ik doe wat mijn vrouw zou hebben gedaan", zegt Frederic.
Frederic was misschien wel Francesca's allergrootste vijand. De man beweerde niet lang geleden in de media dat zijn stiefdochter in staat was haar hoogbejaarde en bedlegerige moeder te vermoorden om een erfenis op te kunnen strijken.
Francesca overleed maandag geheel onverwachts. Haar manager verklaarde: "We hadden een bespreking over een boek dat ze aan het schrijven was. Ze moest op een gegeven moment naar het toilet. Ze is nooit meer teruggekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |