Mijn kapitale huurvilla.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin, ik heb jouw kapitale villa niet voor een schijntje per jaar gekocht
Gewoon de natuur een beetje helpen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van de koper van het huis, die nu niet in een keer de koopsom betaalt maar het in stappen van 325K per jaar doet en daarmee dus eigenlijk speculeert op een snelle dood van Zsa Zsa.
Maar min of meer pech heeft als ze nog 15 jaar aan de beademing ligt.
nog maar drie jaar. Makkie!quote:
^^quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Oh ik zag deze weer eens in MyAt en dacht, 'zou ze nu dan toch echt..?'
Maar niet dus
Inderdaad. Zoals dat heet: "still alive and kicking"quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Maar niet dus
Same herequote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Maar niet dus
'Toch nog onverwachts is van ons heen gegaan'quote:Op maandag 9 juni 2014 13:26 schreef Turbomuis het volgende:
Ik word door dit topic al vier jaar voorbereid, maar ondertussen denk ik dat ik toch bijna verrast ga zijn als ze dan toch een keer echt overleden is
Eerst wat me opvalt zijn haar dikke voetenquote:Op maandag 17 november 2014 13:16 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft verbazingwekkend.
Als dat alles isquote:Op maandag 17 november 2014 15:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Eerst wat me opvalt zijn haar dikke voeten
quote:Op maandag 17 november 2014 16:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Als dat alles is![]()
Valt reuze mee voor iemand die al minstens 83 keer doodverklaard is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |