quote:Zsa Zsa Gabor ligt in coma
Uitgegeven: 18 mei 2011 22:43
Laatst gewijzigd: 19 mei 2011 08:28
AMSTERDAM - Zsa Zsa Gabor is met spoed naar het ziekenhuis gebracht. De 94-jarige Hollywooddiva ligt na een spoedoperatie in een coma. Gabor sukkelt al lange tijd met haar gezondheid. In augustus leek haar situatie uitzichtloos en ontving ze de laatste sacramenten.
© ANPGabor werd woensdag met spoed naar een ziekenhuis in Los Angeles gebracht voor een maagoperatie. Sindsdien is de Hollywoodlegende niet meer bij kennis geweest, vertelt haar echtgenoot aan entertainmentwebsite TMZ.
Volgens Prince Frederic von Anhalt reageert Gabor sinds donderdagochtend 02.00 uur lokale tijd niet meer.
Infectie
De 94-jarige moest onder het mes vanwege 'een grote maaginfectie'. Die is veroorzaakt door een sonde. Gabor moest de laatste maanden geregeld onder het mes.
Zo brak ze haar heup, traden er infecties op en moest haar been deels worden geamputeerd. De actrice raakte in 2002 deels verlamd na een auto-ongeluk. Sindsdien zit ze in een rolstoel.
Neenee, er moet eerst nog een kind he...quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:22 schreef Copycat het volgende:
When does the hurting stop?
Laat deze vrouw svp in vrede gaan rusten.
quote:ma 23 mei 2011, 20:08
Zsa Zsa Gabor ontwaakt uit coma
van onze redactie
AMSTERDAM - Zsa Zsa Gabor is blijkt wederom een echte 'ouwe taaie'. De hoogbejaarde actrice is ontwaakt uit haar coma.
Zsa Zsa raakte afgelopen dinsdag in een coma na een buikoperatie. "De artsen hebben me gezegd dat ik rekening moet houden met het ergste", vertelde haar echtgenoot Frederic von Anhalt vorige week.
Maar met de gezondheid van de blondine zou het inmiddels weer zo goed gaan, dat ze spoedig weer naar huis zou mogen, zo laat haar man weten aan Ontheredcarpet.com. "Ik weet niet wat ik zonder haar zou moeten. Zij is alles wat ik heb. We hebben elkaar beloofd dat we voor elkaar zouden zorgen tot het einde."
Hoewel haar bloeddruk weer normaal is, krijgt Zsa Zsa nog wel eten via een slangetje en medicatie tegen de pijn.
Ze moet wel een hele sterke hart hebben..Het is wel een stumperd.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef Ole het volgende:
Het is toch niet te geloven! Wat een bikkel is ze toch
Soms kun je beter geen bikkel zijnquote:Op maandag 23 mei 2011 22:42 schreef Ole het volgende:
Het is toch niet te geloven! Wat een bikkel is ze toch
Precies. Wat een lijdensweg.quote:
quote:za 11 jun 2011, 18:46
Veiling voor oplopende kosten Zsa Zsa Gabor van onze redactie
AMSTERDAM - Door de oplopende medische kosten worden er binnenkort diverse persoonlijke spullen van Zsa Zsa Gabor geveild.
In feburari vierde Zsa Zsa thuis met haar man haar 94 verjaardag.Dit meldt de Amerikaanse entertainmentsite TMZ. Het personeel van de 94-jarige legende hoopt met de opbrengst de oplopende medische kosten zodoende te kunnen betalen.
Onder de voorwerpen zitten Franse antieke spullen en sculpturen. Ook de jurk die Zsa Zsa in 1989 droeg toen een agent in het gezicht mepte die haar ervan beschuldigde een verkeersovertreding te hebben gemaakt, wordt geveild. In augustus of september gaan de spullen onder de hamer in het veilinghuis Julian’s Auction.
Zsa Zsa tobt al lange tijd met haar gezondheid. Vorig jaar was haar toestand al zo slecht dat ze de laatste sacramenten kreeg toegediend.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:37 schreef Muis006 het volgende:
AMSTERDAM - De 94-jarige Zsa Zsa Gabor en haar echtgenoot willen graag een kindje. De 67-jarige Fréderic Prinz von Anhalt is daarom woensdag naar een vruchtbaarheidskliniek gegaan om zijn sperma te geven, zodat ze met behulp van een draagmoeder een telg mogen verwelkomen.
Ondanks de kinderwens van Gabor, weet ze niets af van de actie van haar echtgenoot. Toch heeft hij er vertrouwen in dat zijn bezoek aan de kliniek een welkome verrassing is.
"Ze zal echt dolenthousiast zijn als ze erachter komt dat ik hiermee door ben gegaan", vertelt Von Anhalt aan de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.
De echtgenoot van de met haar gezondheid sukkelende actrice is zelf in de wolken. "Ik ben zo enthousiast. Ik hoop dat Zsa Zsa nog een tijdje op de wereld blijft", zegt Von Anhalt. "Ik wil dat ze de baby ziet en het handje vast kan houden. Het was haar wens om een jongetje te krijgen."
© Novum
Bron
Okee
ps: zie nu dat Ole dat ook al had geplaatst!quote:Veiling voor medische kosten Zsa Zsa Gabor
Laatste update: 11 juni 2011 18:47 info
AMSTERDAM - Een groot aantal persoonlijke voorwerpen van Zsa Zsa Gabor gaat binnenkort onder de hamer. Werknemers van de 94-jarige Hollywoodlegende hopen zo aan geld te komen om haar oplopende medische kosten te kunnen betalen.
Dat schrijft entertainmentwebsite TMZ. Talloze voorwerpen, waaronder Franse antiquiteiten en sculpturen, worden geveild.
Ook de jurk die Gabor droeg toen ze in 1989 een politieagent in het gezicht sloeg, nadat hij haar ervan beschuldigde een verkeersovertreding te hebben begaan, gaat onder de hamer.
De veiling van veilinghuis Julian's Auction moet in augustus of september plaatsvinden.
Coma
Gabor sukkelt al lange tijd met haar gezondheid. De laatste maanden moest ze meerdere keren onder het mes. Ze brak haar heup, kampte met infecties en haar been moest deels worden geamputeerd.
Onlangs raakte ze na een maagoperatie in een coma, waar ze inmiddels weer uit is ontwaakt.
quote:Man Zsa Zsa Gabor aangereden.
Frederic von Anhalt, de man van de 94-jarige actrice Zsa Zsa Gabor is zojuist aangereden door een auto.
Dit meldt TMZ. De man werd omver gereden toen hij de straat overstak in Beverly Hills. De 67-jarige echtgenoot van de actrice is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Het is nog onbekend hoe hij er aan toe is.
quote:"Preliminary investigations show Prince von Anhalt was jaywalking, which contributed to the accident. The investigation is ongoing."
Straat over steken zonder dat het mag, dat er geen zebrapad is ofzo.quote:
dankquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Straat over steken zonder dat het mag, dat er geen zebrapad is ofzo.
65 is tegenwoordig best jong hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:58 schreef erik666 het volgende:
Oud worden is maar niks, je kan beter doodneervallen als je ongeveer 65 bent.
Zeg! Ik heb nog woest wilde plannen voor als ik met pensioen ben, hoor Snotneusquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:58 schreef erik666 het volgende:
Oud worden is maar niks, je kan beter doodneervallen als je ongeveer 65 bent.
Here we go again. Laat haar toch sterven.quote:ZSA ZSA GABOR Hospitalized Again.
Zsa Zsa Gabor was rushed to the hospital today after she slipped out of consciousness.
Her husband, Frederic von Anhalt, said she had a high fever and was bleeding from a tube in her stomach. She was taken to UCLA Ronald Reagan Medical Center.
Gabor, 94, has been hospitalized several times since she fell and broke her hip back in July 2010.
In dit geval zou ik de TT wel aan willen passenquote:
Ik quote mezelf maar...quote:
Ik vind het onderhand wel heel zielig worden in ieder geval.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Hoe lang hopen jullie nu al op haar dood?
In de 16 maanden dat ik dit topic langs zie komen is er nog geen verandering, dus dat lijkt me wel gepast ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:24 schreef Ole het volgende:
[..]
In dit geval zou ik de TT wel aan willen passen
Filosoferend zijn wij allen continue stervendequote:Op zondag 9 oktober 2011 08:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
In de 16 maanden dat ik dit topic langs zie komen is er nog geen verandering, dus dat lijkt me wel gepast ja.
Wat let je om die TT te veranderen? Je bent mod, remember.quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:33 schreef Ole het volgende:
Ik quote mezelf maar...
demn... is er ook rust voor mensen of zo????
Wil jij soms dat ze dood is, hè, hè, hè??? Vind je dat wij niet blij mogen zijn dat ze nog niet dood is?quote:
Neen,! Cc jij begrijpt mij niet..Hij zei met een lach smiley ..Nog niet dood ik dacht dat jij mij begreepquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:50 schreef Copycat het volgende:
Wil jij soms dat ze dood is, hè, hè, hè??? Vind je dat wij niet blij mogen zijn dat ze nog niet dood is?
Had ik niet achter je gezocht, Haaibaai!
Maar het is toch ook om tequote:Op zondag 9 oktober 2011 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Neen,! Ik dacht dat jij mij begreep Cc jij begrijp mij niet..Hij zei met een lach smiley ..Nog niet dood ik dacht dat jij mij begreep![]()
* Haaibaaike wilt absoluut niet dat ze dood ga
Daar heb jij gelijk in maar ik heb mijn posting verwijderd..Gelukkig leeft ze nog al moet ze vechten om d'r gezondheid. Wel zielig voor Zsa Zsa.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
Maar het is toch ook om tedat ze nog leeft en dus nog niet dood is?
"Is ze nou nog niet dood, de tyfushoer" Dáár zou ik nu woest van worden.
Het is net een kakkerlak, die overleven ook alles (het ligt vast aan de naam, Zaza is tenslotte een wereldberoemde kakkerlak, uit Pluk van de Petteflet).quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:50 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon een sterke vrouw die geniet van haar oude dag.
quote:zo 09 okt 2011, 13:28
Zsa Zsa Gabor weer iets beter
an onze redactie
AMSTERDAM - Tot ieders grote schrik werd Zsa Zsa Gabor zaterdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Een dag later schijnt de 94-jarige Zsa Zsa alweer aan de beterende hand te zijn.
Dit laat haar man Frederic von Anhalt (67) weten aan de Press Association. Volgens Frederic reageert zijn vrouw erg goed op de behandeling.
"Haar koorts is gezakt, ze reageert op de antibiotica en ze heeft haar ogen geopend. Maar vooralsnog heeft ze niet gesproken." Ook liet Zsa Zsa echtgenoot weten dat zijn vrouw een vechter is en het wel zal halen.
Zsa Zsa, werd met spoed overgebracht naar het UCLA Ronald Reagan Medical Center. Sinds de voormalig actrice in 2010 haar heup brak is Zsa Zsa meerdere malen met spoed opgenomen in het ziekenhuis. In mei dit jaar werd zelfs voor haar leven gevreesd.
Preciesquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:50 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon een sterke vrouw die geniet van haar oude dag.
quote:'Zsa Zsa Gabor herstelt goed'.
Zsa Zsa Gabor zal naar verwachting goed herstellen van de ingreep die ze deze week onderging.
De 94-jarige Hollywood-legende werd woensdag met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat een voedingsbuisje in haar buik was losgekomen en bloed lekte.
"De dokters zeggen dat de operatie goed is verlopen", vertelt Zsa Zsa's man, Frédéric Prinz von Anhalt, aan entertainmentzender E!
"Ze moet de komende dagen herstellen, maar het komt goed." Gabor blijft nog een paar dagen in het Ronald Reagan UCLA Medical Center in Los Angeles. "Ze moet het wel even rustig aan doen."
De opname van woensdag was de zoveelste van het afgelopen jaar voor Gabor. Begin dit jaar werd haar rechterbeen deels geamputeerd en in het voorjaar raakte ze na een maagoperatie in coma, waaruit ze later ontwaakte.
Desnoods in coma.quote:
Daarna wordt ze gecremeerd in Croma.quote:
Ik laat de TT voorlopig zoals ie is!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:07 schreef Copycat het volgende:
Zul je zien dat ze dan juist het loodje legt.
Durf jij het schuldgevoel aan?
Ik kijk gelijk of "stervende" in de TT nog niet gewijzigd is in "overleden"quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
Maar nu denk ik bij elke topic-kick "is ze nou nog niet dood?", even afwegen of het ene schuldgevoel opweegt tegen het andere.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
Maar nu denk ik bij elke topic-kick "is ze nou nog niet dood?", even afwegen of het ene schuldgevoel opweegt tegen het andere.
Ik moest ook lachen.quote:
Dan wordt onmiddellijk de titel aangepast. Nu niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
quote:Zsa Zsa Gabor (95) zet landgoed te koop
LOS ANGELES - Zsa Zsa Gabor heeft haar villa in Bel Air te koop gezet voor 14,9 miljoen dollar (11,75 miljoen euro).
Volgens de 95-jarige actrice, die de laatste twee jaren kampt met allerlei gezondheidsproblemen, werd het huis ‘te groot om te onderhouden’. Dat meldt The Hollywood Reporter.
Het pand, waar Gabor samen met haar man prins Frederic von Anhalt woont, heeft onder meer zeven slaapkamers, een zwembad en wordt omringd door een grote lap grond. De Hongaars-Amerikaanse actrice kocht het landgoed in 1970.
quote:
fotoquote:Zsa Zsa Gabor's daughter accuses mother's husband of mistreating her... and moves to take legal control of her estate
PUBLISHED: 15:09 GMT, 21 March 2012 | UPDATED: 19:08 GMT, 21 March 2012
She spent her 95th birthday 'locked away' in bed while her husband threw a lavish party in her honour.
And now the only daughter of Zsa Zsa Gabor has filed for conservatorship.
Constance Francesca Hilton made a request to a judge yesterday to place her mother under the legal control of a conservator in order to independently control Gabor's medical care and finances.
Worry: Zsa Zsa Gabor's only daughter has asked a judge on Tuesday to place her mother in a conservatorship
Hilton claims that her mother's husband Frederic von Anhalt is not taking proper care of his wife, leaving her heavily sedated.
She also raises concerns that von Anhalt has not been handling her mother's finances correctly.
In a statement Hilton said: 'By isolating me from my mother, not only does her current husband deprive her of my love and companionship, but he goes against estate planning documents that appear to reflect her wishes that he not be in sole control of her affairs.'
Taking care of mother: Zsa Zsa Gabor's only daughter Constance Francesca Hilton has applied for conservatorship for her mother
Von Anhalt has responded by claiming that Constance is just interested in money.
He said: 'It’s probably her last card she’s playing now. It’s all about money. She’s afraid, her mother passing away eventually, and there’s nothing.'
He said he welcomed the court scrutiny of Gabor’s care. 'I want the court to come and see what’s going on,' he said. 'I want the court to see how comfortable my wife is.'
A news release issued before the filing stated that Hilton has been waiting for a year for financial and medical information about her mother that husband von Anhalt has refused to disclose.
Ailing health: Zsa Zsa's daughter claims Prince Frederic von Anhalt isn't looking after her mother properly
While her husband has been having her see a cardiologist and has caregivers at her house, I am very concerned that her medical needs and treatment are not being managed in her best interest,” Hilton wrote in her court filing.
The first hearing on the matter was scheduled for May 2.
Gabor, a Hungarian-born sexpot of the 1950s and 1960s, has been in declining health for several years and didn’t make an appearance at a birthday party hosted at her Bel Air mansion in February.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz1vLVYqWix
Ja, dat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef SteelDogg het volgende:
wauwww elke keer als ik een update zie, denk ik dat ze overlede is maar nee hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |