Straat over steken zonder dat het mag, dat er geen zebrapad is ofzo.quote:
dankquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Straat over steken zonder dat het mag, dat er geen zebrapad is ofzo.
65 is tegenwoordig best jong hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:58 schreef erik666 het volgende:
Oud worden is maar niks, je kan beter doodneervallen als je ongeveer 65 bent.
Zeg! Ik heb nog woest wilde plannen voor als ik met pensioen ben, hoor Snotneusquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:58 schreef erik666 het volgende:
Oud worden is maar niks, je kan beter doodneervallen als je ongeveer 65 bent.
Here we go again. Laat haar toch sterven.quote:ZSA ZSA GABOR Hospitalized Again.
Zsa Zsa Gabor was rushed to the hospital today after she slipped out of consciousness.
Her husband, Frederic von Anhalt, said she had a high fever and was bleeding from a tube in her stomach. She was taken to UCLA Ronald Reagan Medical Center.
Gabor, 94, has been hospitalized several times since she fell and broke her hip back in July 2010.
In dit geval zou ik de TT wel aan willen passenquote:
Ik quote mezelf maar...quote:
Ik vind het onderhand wel heel zielig worden in ieder geval.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:53 schreef DrDentz het volgende:
Hoe lang hopen jullie nu al op haar dood?
In de 16 maanden dat ik dit topic langs zie komen is er nog geen verandering, dus dat lijkt me wel gepast ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:24 schreef Ole het volgende:
[..]
In dit geval zou ik de TT wel aan willen passen
Filosoferend zijn wij allen continue stervendequote:Op zondag 9 oktober 2011 08:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
In de 16 maanden dat ik dit topic langs zie komen is er nog geen verandering, dus dat lijkt me wel gepast ja.
Wat let je om die TT te veranderen? Je bent mod, remember.quote:Op zondag 9 oktober 2011 04:33 schreef Ole het volgende:
Ik quote mezelf maar...
demn... is er ook rust voor mensen of zo????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |