Maar het is toch ook om tequote:Op zondag 9 oktober 2011 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Neen,! Ik dacht dat jij mij begreep Cc jij begrijp mij niet..Hij zei met een lach smiley ..Nog niet dood ik dacht dat jij mij begreep![]()
* Haaibaaike wilt absoluut niet dat ze dood ga
Daar heb jij gelijk in maar ik heb mijn posting verwijderd..Gelukkig leeft ze nog al moet ze vechten om d'r gezondheid. Wel zielig voor Zsa Zsa.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
Maar het is toch ook om tedat ze nog leeft en dus nog niet dood is?
"Is ze nou nog niet dood, de tyfushoer" Dáár zou ik nu woest van worden.
Het is net een kakkerlak, die overleven ook alles (het ligt vast aan de naam, Zaza is tenslotte een wereldberoemde kakkerlak, uit Pluk van de Petteflet).quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:50 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon een sterke vrouw die geniet van haar oude dag.
quote:zo 09 okt 2011, 13:28
Zsa Zsa Gabor weer iets beter
an onze redactie
AMSTERDAM - Tot ieders grote schrik werd Zsa Zsa Gabor zaterdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Een dag later schijnt de 94-jarige Zsa Zsa alweer aan de beterende hand te zijn.
Dit laat haar man Frederic von Anhalt (67) weten aan de Press Association. Volgens Frederic reageert zijn vrouw erg goed op de behandeling.
"Haar koorts is gezakt, ze reageert op de antibiotica en ze heeft haar ogen geopend. Maar vooralsnog heeft ze niet gesproken." Ook liet Zsa Zsa echtgenoot weten dat zijn vrouw een vechter is en het wel zal halen.
Zsa Zsa, werd met spoed overgebracht naar het UCLA Ronald Reagan Medical Center. Sinds de voormalig actrice in 2010 haar heup brak is Zsa Zsa meerdere malen met spoed opgenomen in het ziekenhuis. In mei dit jaar werd zelfs voor haar leven gevreesd.
Preciesquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:50 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon een sterke vrouw die geniet van haar oude dag.
quote:'Zsa Zsa Gabor herstelt goed'.
Zsa Zsa Gabor zal naar verwachting goed herstellen van de ingreep die ze deze week onderging.
De 94-jarige Hollywood-legende werd woensdag met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat een voedingsbuisje in haar buik was losgekomen en bloed lekte.
"De dokters zeggen dat de operatie goed is verlopen", vertelt Zsa Zsa's man, Frédéric Prinz von Anhalt, aan entertainmentzender E!
"Ze moet de komende dagen herstellen, maar het komt goed." Gabor blijft nog een paar dagen in het Ronald Reagan UCLA Medical Center in Los Angeles. "Ze moet het wel even rustig aan doen."
De opname van woensdag was de zoveelste van het afgelopen jaar voor Gabor. Begin dit jaar werd haar rechterbeen deels geamputeerd en in het voorjaar raakte ze na een maagoperatie in coma, waaruit ze later ontwaakte.
Desnoods in coma.quote:
Daarna wordt ze gecremeerd in Croma.quote:
Ik laat de TT voorlopig zoals ie is!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:07 schreef Copycat het volgende:
Zul je zien dat ze dan juist het loodje legt.
Durf jij het schuldgevoel aan?
Ik kijk gelijk of "stervende" in de TT nog niet gewijzigd is in "overleden"quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
Maar nu denk ik bij elke topic-kick "is ze nou nog niet dood?", even afwegen of het ene schuldgevoel opweegt tegen het andere.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
Maar nu denk ik bij elke topic-kick "is ze nou nog niet dood?", even afwegen of het ene schuldgevoel opweegt tegen het andere.
Ik moest ook lachen.quote:
Dan wordt onmiddellijk de titel aangepast. Nu niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:22 schreef loveli het volgende:
quote:Zsa Zsa Gabor (95) zet landgoed te koop
LOS ANGELES - Zsa Zsa Gabor heeft haar villa in Bel Air te koop gezet voor 14,9 miljoen dollar (11,75 miljoen euro).
Volgens de 95-jarige actrice, die de laatste twee jaren kampt met allerlei gezondheidsproblemen, werd het huis ‘te groot om te onderhouden’. Dat meldt The Hollywood Reporter.
Het pand, waar Gabor samen met haar man prins Frederic von Anhalt woont, heeft onder meer zeven slaapkamers, een zwembad en wordt omringd door een grote lap grond. De Hongaars-Amerikaanse actrice kocht het landgoed in 1970.
quote:
fotoquote:Zsa Zsa Gabor's daughter accuses mother's husband of mistreating her... and moves to take legal control of her estate
PUBLISHED: 15:09 GMT, 21 March 2012 | UPDATED: 19:08 GMT, 21 March 2012
She spent her 95th birthday 'locked away' in bed while her husband threw a lavish party in her honour.
And now the only daughter of Zsa Zsa Gabor has filed for conservatorship.
Constance Francesca Hilton made a request to a judge yesterday to place her mother under the legal control of a conservator in order to independently control Gabor's medical care and finances.
Worry: Zsa Zsa Gabor's only daughter has asked a judge on Tuesday to place her mother in a conservatorship
Hilton claims that her mother's husband Frederic von Anhalt is not taking proper care of his wife, leaving her heavily sedated.
She also raises concerns that von Anhalt has not been handling her mother's finances correctly.
In a statement Hilton said: 'By isolating me from my mother, not only does her current husband deprive her of my love and companionship, but he goes against estate planning documents that appear to reflect her wishes that he not be in sole control of her affairs.'
Taking care of mother: Zsa Zsa Gabor's only daughter Constance Francesca Hilton has applied for conservatorship for her mother
Von Anhalt has responded by claiming that Constance is just interested in money.
He said: 'It’s probably her last card she’s playing now. It’s all about money. She’s afraid, her mother passing away eventually, and there’s nothing.'
He said he welcomed the court scrutiny of Gabor’s care. 'I want the court to come and see what’s going on,' he said. 'I want the court to see how comfortable my wife is.'
A news release issued before the filing stated that Hilton has been waiting for a year for financial and medical information about her mother that husband von Anhalt has refused to disclose.
Ailing health: Zsa Zsa's daughter claims Prince Frederic von Anhalt isn't looking after her mother properly
While her husband has been having her see a cardiologist and has caregivers at her house, I am very concerned that her medical needs and treatment are not being managed in her best interest,” Hilton wrote in her court filing.
The first hearing on the matter was scheduled for May 2.
Gabor, a Hungarian-born sexpot of the 1950s and 1960s, has been in declining health for several years and didn’t make an appearance at a birthday party hosted at her Bel Air mansion in February.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz1vLVYqWix
Ja, dat.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef SteelDogg het volgende:
wauwww elke keer als ik een update zie, denk ik dat ze overlede is maar nee hoor...
14:00 Zsa Zsa Gabor is doodquote:
quote:Zsa Zsa Gabor opnieuw opgenomen in ziekenhuis
Zsa Zsa Gabor is afgelopen woensdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis vanwege een infectie bij haar voedingsbuisje. Dat heeft haar man Frédéric Prinz von Anhalt verteld aan de Amerikaanse showbizzsite TMZ. De 95-jarige actrice zou een operatie hebben ondergaan en ligt nog ter observatie in het ziekenhuis.
De afgelopen tijd werd Zsa Zsa verschillende keren in het ziekenhuis opgenomen, onder meer vanwege problemen met het voedingsbuisje. In januari vorig jaar amputeerden dokters een deel van haar been vanwege een gangreeninfectie. Niet lang daarna werd ze opgenomen omdat ze bloed ophoestte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |