Wil jij soms dat ze dood is, hè, hè, hè??? Vind je dat wij niet blij mogen zijn dat ze nog niet dood is?quote:
Neen,! Cc jij begrijpt mij niet..Hij zei met een lach smiley ..Nog niet dood ik dacht dat jij mij begreepquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:50 schreef Copycat het volgende:
Wil jij soms dat ze dood is, hè, hè, hè??? Vind je dat wij niet blij mogen zijn dat ze nog niet dood is?
Had ik niet achter je gezocht, Haaibaai!
Maar het is toch ook om tequote:Op zondag 9 oktober 2011 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Neen,! Ik dacht dat jij mij begreep Cc jij begrijp mij niet..Hij zei met een lach smiley ..Nog niet dood ik dacht dat jij mij begreep![]()
* Haaibaaike wilt absoluut niet dat ze dood ga
Daar heb jij gelijk in maar ik heb mijn posting verwijderd..Gelukkig leeft ze nog al moet ze vechten om d'r gezondheid. Wel zielig voor Zsa Zsa.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:57 schreef Copycat het volgende:
Maar het is toch ook om tedat ze nog leeft en dus nog niet dood is?
"Is ze nou nog niet dood, de tyfushoer" Dáár zou ik nu woest van worden.
Het is net een kakkerlak, die overleven ook alles (het ligt vast aan de naam, Zaza is tenslotte een wereldberoemde kakkerlak, uit Pluk van de Petteflet).quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:50 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon een sterke vrouw die geniet van haar oude dag.
quote:zo 09 okt 2011, 13:28
Zsa Zsa Gabor weer iets beter
an onze redactie
AMSTERDAM - Tot ieders grote schrik werd Zsa Zsa Gabor zaterdag met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Een dag later schijnt de 94-jarige Zsa Zsa alweer aan de beterende hand te zijn.
Dit laat haar man Frederic von Anhalt (67) weten aan de Press Association. Volgens Frederic reageert zijn vrouw erg goed op de behandeling.
"Haar koorts is gezakt, ze reageert op de antibiotica en ze heeft haar ogen geopend. Maar vooralsnog heeft ze niet gesproken." Ook liet Zsa Zsa echtgenoot weten dat zijn vrouw een vechter is en het wel zal halen.
Zsa Zsa, werd met spoed overgebracht naar het UCLA Ronald Reagan Medical Center. Sinds de voormalig actrice in 2010 haar heup brak is Zsa Zsa meerdere malen met spoed opgenomen in het ziekenhuis. In mei dit jaar werd zelfs voor haar leven gevreesd.
Preciesquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:50 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon een sterke vrouw die geniet van haar oude dag.
quote:'Zsa Zsa Gabor herstelt goed'.
Zsa Zsa Gabor zal naar verwachting goed herstellen van de ingreep die ze deze week onderging.
De 94-jarige Hollywood-legende werd woensdag met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat een voedingsbuisje in haar buik was losgekomen en bloed lekte.
"De dokters zeggen dat de operatie goed is verlopen", vertelt Zsa Zsa's man, Frédéric Prinz von Anhalt, aan entertainmentzender E!
"Ze moet de komende dagen herstellen, maar het komt goed." Gabor blijft nog een paar dagen in het Ronald Reagan UCLA Medical Center in Los Angeles. "Ze moet het wel even rustig aan doen."
De opname van woensdag was de zoveelste van het afgelopen jaar voor Gabor. Begin dit jaar werd haar rechterbeen deels geamputeerd en in het voorjaar raakte ze na een maagoperatie in coma, waaruit ze later ontwaakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |