Ja die stijl is idd af en toe raar. Vooral het haar!quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:47 schreef wdn het volgende:
Idem!
Vind de stijl af en toe irri maar het verhaal maakt veel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Er zijn veel betere ED's.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:24 schreef SleepSub het volgende:
Highschool was weer eens top![]()
De ED ook, ik zit hier al vanaf 6 uur ernaar te luisteren
Preview checken op youtube en vanavond downloaden. D0h.....quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sowieso de 5e opening en de 5e ending van Bleach...
@Giant Killing mensen: Youtube? Kom op Youtube? Serieus?
Verbeterd!quote:
Maar Youtube? Kom op... Dat moet beter kunnen of niet soms?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Preview checken op youtube en vanavond downloaden. D0h.....
Youtube heeft inmiddels aardig wat 720p of hoger hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar Youtube? Kom op... Dat moet beter kunnen of niet soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook echt briljant dat die vertaal Japanner 3 koppen kleiner is dan de Nederlandse coach.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:03 schreef Qunix het volgende:
OMG wat is dat erg![]()
![]()
Die coach doet het het beste... Die gast naast de coach is amper te verstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:33 schreef Qunix het volgende:
HotD
Was zeker vette aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig mooi getekendquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef gniffie het volgende:
Wat is de deal met break blade trouwens, het is een film maar dit is eps 1?
TAP TAP!quote:Verder,
DOUBLE TAP!!!
The Zombie Manualquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef gniffie het volgende:
Wat is de deal met break blade trouwens, het is een film maar dit is eps 1?
Verder,
DOUBLE TAP!!!
Sommige dingen wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:05 schreef gniffie het volgende:
anime word al 10 jaar niet meer met de hand getekend
die dikke gebruikte de double tap hier verkeerdquote:
Klopt helemaalquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:41 schreef JDx het volgende:
Occult Academy 5 net gekeken, beetje slap, vorige week was leuker, maar blijft leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Klopt helemaal![]()
Ik weet niet of iemand verder nog Ookami-san volgt, maar deze laatste aflevering zorgt opeens voor wat diepgang in het verhaal.Occult Accademy 4 was dus echt niet beter dan 5. /meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ookami, ik wacht nog steeds tot er een Repelsteeltje in voorkomt. Stel me niet teleur J.C. Staff, ik meen het!
Ryouko's verleden zal wel meevallen... Ik bedoel, het is bijna een typische moé serie.“An interesting thing is a good thing.”
quote:
What's moé, precious?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ookami, ik wacht nog steeds tot er een Repelsteeltje in voorkomt. Stel me niet teleur J.C. Staff, ik meen het!
Ryouko's verleden zal wel meevallen... Ik bedoel, het is bijna een typische moé serie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Moe_%28slang%29quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]
What's moé, precious?![]()
Heb je die laatste aflevering al gezien dan?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:14 schreef Ascendancy het volgende:
Heeft iemand een linkje naar bakuman 96?
Afgelopen week was een break. Nog even geduld dus....quote:
TT klopt niet. Jij post te veel en er word te weinig over YUI gepraat!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef gniffie het volgende:
Hoe vinden jullie het allemaal in mijn-soort-van-naam-topic?
Je moet toch wat. Al die TT's altijd met van die Japanse uitspraken uit 1 of andere populaire anime. Ik geef gewoon mijn mening in de TTquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:29 schreef gniffie het volgende:
Hoe vinden jullie het allemaal in mijn-soort-van-naam-topic?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Waarom doet mijn uitspraak je twijfelen of ik wel de meest recente aflevering heb gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT:WAAAAT DE FUUUUCK??!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:51 schreef gniffie het volgende:
Wie kent er trouwens Sexy Commando![]()
Hier afl 1 voor de fans![]()
![]()
![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door .Cake. op 03-08-2010 14:44:00 ]ANIMEES.
- Scamp
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik me niet vergis is dit de enige onderbouwing van dat sprookje van jouw. Vooralsnog is dat alles wat het is een sprookje, en ik acht de kans dat het werkelijkheid wordt tamelijk klein.
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Ik vond t zelf wel een goeie van mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik me niet vergis is dit de enige onderbouwing van dat sprookje van jouw. Vooralsnog is dat alles wat het is een sprookje, en ik acht de kans dat het werkelijkheid wordt tamelijk klein.
Zou iig wel een paar dingen verklaren, bijvoorbeeld waarom ze aan vechtsport doet (ook al is het met nekoneko-gloves
). Of dat ze daarom aan de grond genageld staat als ze m pllotseling tegenkomt. Of dat ze daarom van buiten hard en tough is maar van binnen vrij kwetsbaar (Wat die jagergast al heeft opgemerk). En dat ze daarom zo moeilijk doet naar die jagergast (Ryoushi ofzo toch?) Zo zijn er wel meer dingetjes.
Ik denk dat ik gelijk ga krijgen
ANIMEES.
- Scamp
Nami is dat.... En nee, ik ben dat nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:27 schreef Ascendancy het volgende:
Heb je nu een muismat met een nat meisje er op?
Jajaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nami is dat.... En nee, ik ben dat niet
Dit keer pak ik de lapoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jaja![]()
Ik weet alweer een leuke TT
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jaja![]()
Ik weet alweer een leuke TT
weer???quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, want dan verneuk je het weer.
Ja, net als onze 100equote:
Nee, zijn hier pics van jou?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, net als onze 100e![]()
Zijn hier eigenlijk pics van jou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zal d'r maar echt zo uitzien.ANIMEES.
- Scamp
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:13 schreef .Cake. het volgende:
[..].Cake. je ziet er baas uit vandaag. Pak ze tijger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zal d'r maar echt zo uitzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
.Cake. je ziet er baas uit vandaag. Pak ze tijger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Jeuj!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef Qunix het volgende:
Jeuj!
Btw... Nu meerdere malen en de single van de opening van K-ON!! geluisterd te hebben moet ik concluderen dat hij tof is!
Tot ik je computer hackquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:35 schreef .Cake. het volgende:
Yeaah, goed nieuws! Voor het project waar ik morgen aan begin hoef ik niet intern te zitten, ze hebben een huurauto geregeld en we gaan heen en weer pendelen.
Dat betekend dus dat ik gewoon de series kan blijven volgen![]()
![]()
![]()
SPOILER: RAINBOW #17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gadverdammequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef .Cake. het volgende:
K-ON!! heeft mij wederom blij gemaakt!
Oh wauw! Ik dacht eff dat je dood was of op vakantie ofzo... Maar je bent er weer!quote:
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:35 schreef gniffie het volgende:
Is "Het grote anime/manga topic # 108: Waar Gniffie een charmante jongen blijkt" niet wat voor het volgende topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Ik dacht dat je door mijn alpha-gedrag niet meer durfde te komenquote:
Gedeeld 2e, Sen to Chihiro was mijn eerste Ghibli, dus daar was ik vooral van onder de indruk.quote:
quote:
NGE is stoer, ben nu voor de rerun aan 't gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:57 schreef gniffie het volgende:
Er zijn geen stoere oldschool series meer
NGE, dat is echt voor psycho's zoals serial expirement lainquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:58 schreef zquing het volgende:
[..]
NGE is stoer, ben nu voor de rerun aan 't gaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |