Tja, ze subben shows die oversubbed worden om een punt te maken. Om te laten zien hoe dom al die groups zijn die oversubben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef Ascendancy het volgende:
Ze subben graag shows die veel gesubbed worden.
Ik geef ze groot gelijk, want ik, en velen met mij, kijken dan gg, omdat de subs gewoon snel en goed zijn.
HOTD5 morgen toch pas?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:07 schreef Qunix het volgende:
Seitokai Yakuin domo 5
Nu opzoek naar HotD.........
En er is een special van K-ON!! gepost ([Leopard-Raws] K-On!! Special - 01 (BD 1920x1080 x264 AAC).mp4) die maar 2 minuten duurt
Vreemd, bij mij duurt ie 3:52quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:07 schreef Qunix het volgende:
En er is een special van K-ON!! gepost ([Leopard-Raws] K-On!! Special - 01 (BD 1920x1080 x264 AAC).mp4) die maar 2 minuten duurt
me2quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij duurd ie 3:52![]()
Die specials zijn best leuk, maar zonder subs snap ik dr geen reet van
Oh, kan ook...quote:
Welke episode? Ik wil het wel checkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:47 schreef gniffie het volgende:
De japansbloedige tolk spreekt ook echt gebrekkig nederlands, super vet
( Giant Killing Episode 18 part 2/2 ) op youtube intikkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welke episode? Ik wil het wel checken
(youtube)
WHAHAAHAAAAAAquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
( Giant Killing Episode 18 part 2/2 ) op youtube intikken
Gelijk aan het begin, zitten enkel geen subs bij die je best wel nodig hebt bij die jap![]()
Ook word er bijna 0,0 gespoilt enkel wat over een match die net in diezelfde aflevering is begonnen.
Zit ook een native fransspreker in voor de franse coach
Idem!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:01 schreef .Cake. het volgende:
Btw, Shiki wordt best freaky nu, vind de serie tot nu toe erg goed!
Sowieso de 5e opening en de 5e ending van Bleach...quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:31 schreef Desunoto het volgende:
YUI is lief
Welk nummer heeft ze nu weer in een anime serie zitten?
Dat dacht ik vroeger ook, totdat ik de eerste opening weer een paar keer achter elkaar ging luisteren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:31 schreef gniffie het volgende:
de beste bleach opening blijft toch wel de 2e, al volg ik die onzin serie al niet meer sinds aflv 100 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |