Klopt, geen HD, mijn fout. 480pquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:34 schreef tyroz het volgende:
[..]
HD? De BD komt volgende maand pas uit?
Dan kijk je de verkeerde animequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:37 schreef JDx het volgende:
Bij Anime zie je echt weinig verschil tussen 480 en 720 of 1080 vind ik zelf, door de toch al dikke lijnen en grote vlakken met dezelfde kleur.
Miss omdat ik maar een 42inch Plasma heb, er een upscaling kast achter heb zitten en er zo'n 5 meter vanaf zitquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan kijk je de verkeerde anime
Ga jij 5 centimeters per second eens vergelijken in 480p en 1080p
Wat jij zegt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan kijk je de verkeerde anime
Ga jij 5 centimeters per second eens vergelijken in 480p en 1080p
Dat je het verschil tussen 720p en 1080p niet kan zien vind ik nog wel kunnen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:37 schreef JDx het volgende:
Bij Anime zie je echt weinig verschil tussen 480 en 720 of 1080 vind ik zelf, door de toch al dikke lijnen en grote vlakken met dezelfde kleur.
Koop een laptop dan!quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:27 schreef .Cake. het volgende:
Damn, ik ga niet zoveel anime kunnen zien de komende weken...Moet nog steeds m'n zus helpen klussen, m'n scriptiebegeleider heeft zich eindelijk uitgesproken over mijn werk en wat er nog aan moet gebeuren en daarna direct een maandje veldwerk (en ik heb geen laptop ofzo waar ik series op kan zetten)...
![]()
Dat worden drukke weekeindes als ik alles bij wil houden én nog sociale contacten moet onderhoudenDus hopelijk laat ik nog wel wat van me horen, maar reken er niet op zou ik zeggen
Slaap is overrated, pak je kans s'nachts!quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:27 schreef .Cake. het volgende:
Damn, ik ga niet zoveel anime kunnen zien de komende weken...Moet nog steeds m'n zus helpen klussen, m'n scriptiebegeleider heeft zich eindelijk uitgesproken over mijn werk en wat er nog aan moet gebeuren en daarna direct een maandje veldwerk (en ik heb geen laptop ofzo waar ik series op kan zetten)...
![]()
Dat worden drukke weekeindes als ik alles bij wil houden én nog sociale contacten moet onderhoudenDus hopelijk laat ik nog wel wat van me horen, maar reken er niet op zou ik zeggen
Suggereer jij soms dat ik hele dagen niets doequote:Op donderdag 29 juli 2010 18:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Leugens! Anders zou ik nu wat te doen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien, maar als jij hele dage hetzelfde gedaan heb als wat ik een paar minuten gelden gedaan heb dan... vind mijn lieve mamsieflaps dat je niets gedaan heb.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Suggereer jij soms dat ik hele dagen niets doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
K-ON reclame = winIs trouwens fanmade....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En K-ON is tof. Waarom? Geen idee! Er gebeurt niets en toch is het tof![]()
Een bericht achtergelaten waar ik insinueer meer van 2D te houden dan van het echte werk. Het stereotype moet in leven gehouden worden. :'Dquote:
Jaja ik keek!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:49 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb je net een linkje gegeven![]()
Ik verveel me ook
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:Tweede seizoen is ook leuk en gaat misschien zelfs nog minder over muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik beleef echt enorm veel plezier aan de serie, op dit moment is het mijn favoriet
De karakters zijn gewoon tof!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:27 schreef Qunix het volgende:
En K-ON is tof. Waarom? Geen idee! Er gebeurt niets en toch is het tof
![]()
Waar ik wel altijd een beetjevan wordt zijn de discussies op youtube van wie de beste is van de 5... Don't the fools know that ain't important??
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
omdat dat asuza isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tweede seizoen is ook leuk en gaat misschien zelfs nog minder over muziekMaar ik beleef echt enorm veel plezier aan de serie, op dit moment is het mijn favoriet
![]()
[..]
De karakters zijn gewoon tof!![]()
Waar ik wel altijd een beetjevan wordt zijn de discussies op youtube van wie de beste is van de 5... Don't the fools know that ain't important??
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef Ascendancy het volgende:
Azusa en Mio zijn![]()
Mugi zou ik ook geven
En YUI natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef Ascendancy het volgende:
Azusa en Mio zijn![]()
Mugi zou ik ook geven
En YUI natuurlijkLife was toch ook een ending van Bleach?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat einde van R2 was een van de weinige goeie dingen aan die Über faal serie die voortborduurde op het succes van het vorige seizoen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef robin007bond het volgende:
Dat einde van Code Geass R2...![]()
Ik had er zo veel van verwacht, maar het maakte me verwachtingen gewoon niet waar.
Kom op, ik snap gewoon niet waarom de wereld beter zou worden van dat.
Iedereen haat één mens, die wordt vermoord, moordenaar is held, iedereen haat nog steeds die dude.
Hoe kan het dan dat niemand meer haat? Dat is toch gewoon debiel. Er zullen vast nog steeds tegenstanders van Zero zijn.
En Suzaku is geen goede leider. Hij mag dan wel fysiek sterk zijn, maar intelligentie heeft die niet!
Economische zaken zijn al te veel voor hem gevraagd. Lelouch zou een prima leider zijn.
Hij had zo veel meer kunnen doen. Eigenlijk is er gewoon bijna niks verandert.
Stom einde. Goede serie.
Ja, je kan veel over bleach zeggen, maar ze gebruiken wel goeie muziek.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Life was toch ook een ending van Bleach?
Ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Life was toch ook een ending van Bleach?
Ik merk het nu pasquote:Notice (March 4, 2010)
Due to my lack of time and money to keep maintaining this site, it will be shut down by March 12, 2010.
It has been a good ride, but all things must come to an end -- and seven years, in internet time, is very close to an eternity.
Thank you all for putting up with me for all these years, and special thanks to jaf, who is the only reason this site is still operational, since he has been running it day-to-day for a long time.
A debt of gratitude is also owed to Swift Communications who, by providing a server free of charge, have halved the monthly costs for several years as well -- the remaining server is rented from ThePlanet, at $189/month. Ads alone have not been paying for that server for quite a while, but thank you for putting up with them nonetheless :-)
I should list many, many more people, and I should give much, much more text here. Alas I would surely forget some even then. So to all those who I have not mentioned, thank you. Also a big thank you to all who have donated over the years, however large or small a sum it may have been.
If you need to talk to me, please drop me a line.
--mxs
http://dollars-group.com/index.php?quote:
Je kan ook /main/ erachter zettenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://dollars-group.com/index.php?
Het wachtwoord is uiteraard baccano.
Ik vraag me af hoeveel Dollars klonen er zijn...
Oblivion Island Haruka and the Magic Mirror vond ik ook best wel aardig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik heb nu 5cm/sec, The girl who leapt through time en Summer Wars gezien. Kent iemand nog goede anime films?
Een soort van internet OVAquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:07 schreef JDx het volgende:
Iemand zei trouwens dat Cat Shit One een ONA was... wat is dat? :$
Of gewoon niets, boeiend.quote:
Ik vind dit wel laat genoeg wakker wordenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Laffe borrelaar, te vroeg gestopt!
Anime en Vodka = (L)quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind dit wel laat genoeg wakker worden
Anime kijken met een fles vodka op de zaterdagavond is nu niet echt het beste. Dat kan de rest van de week ook nog.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Anime en Vodka = (L)
Ik zoek de fles zo weer op.
Volgens mij gaan ze volgend seizoen weer verder met To Aru ...quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kuroko's stem = sex.
huppeldepup = Kagaku no
To Aru Kagaku no Railgun = A Certain Scientific Railgun = Een zekere wetenschappelijke Railgun
Ze vervelen zich...quote:
Volgens mij alleen deze week, omdat die gast van CoalGuys op vakantie is in japan deze week. Weet niet of het een permanent blijvend iets is? Iig, ik gebruik altijd die subs, zijn iets minder belastend voor mijn rukcomputerquote:
Tja, ze subben shows die oversubbed worden om een punt te maken. Om te laten zien hoe dom al die groups zijn die oversubben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef Ascendancy het volgende:
Ze subben graag shows die veel gesubbed worden.
Ik geef ze groot gelijk, want ik, en velen met mij, kijken dan gg, omdat de subs gewoon snel en goed zijn.
HOTD5 morgen toch pas?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:07 schreef Qunix het volgende:
Seitokai Yakuin domo 5
Nu opzoek naar HotD.........
En er is een special van K-ON!! gepost ([Leopard-Raws] K-On!! Special - 01 (BD 1920x1080 x264 AAC).mp4) die maar 2 minuten duurt
Vreemd, bij mij duurt ie 3:52quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:07 schreef Qunix het volgende:
En er is een special van K-ON!! gepost ([Leopard-Raws] K-On!! Special - 01 (BD 1920x1080 x264 AAC).mp4) die maar 2 minuten duurt
me2quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij duurd ie 3:52![]()
Die specials zijn best leuk, maar zonder subs snap ik dr geen reet van
Oh, kan ook...quote:
Welke episode? Ik wil het wel checkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:47 schreef gniffie het volgende:
De japansbloedige tolk spreekt ook echt gebrekkig nederlands, super vet
( Giant Killing Episode 18 part 2/2 ) op youtube intikkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welke episode? Ik wil het wel checken
(youtube)
WHAHAAHAAAAAAquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
( Giant Killing Episode 18 part 2/2 ) op youtube intikken
Gelijk aan het begin, zitten enkel geen subs bij die je best wel nodig hebt bij die jap![]()
Ook word er bijna 0,0 gespoilt enkel wat over een match die net in diezelfde aflevering is begonnen.
Zit ook een native fransspreker in voor de franse coach
Idem!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:01 schreef .Cake. het volgende:
Btw, Shiki wordt best freaky nu, vind de serie tot nu toe erg goed!
Sowieso de 5e opening en de 5e ending van Bleach...quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:31 schreef Desunoto het volgende:
YUI is lief
Welk nummer heeft ze nu weer in een anime serie zitten?
Dat dacht ik vroeger ook, totdat ik de eerste opening weer een paar keer achter elkaar ging luisteren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:31 schreef gniffie het volgende:
de beste bleach opening blijft toch wel de 2e, al volg ik die onzin serie al niet meer sinds aflv 100 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |