Een bericht achtergelaten waar ik insinueer meer van 2D te houden dan van het echte werk. Het stereotype moet in leven gehouden worden. :'Dquote:
Jaja ik keek!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:49 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb je net een linkje gegeven![]()
Ik verveel me ook
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:57 schreef Repelsteeltju het volgende:Tweede seizoen is ook leuk en gaat misschien zelfs nog minder over muziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik beleef echt enorm veel plezier aan de serie, op dit moment is het mijn favoriet
De karakters zijn gewoon tof!quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:27 schreef Qunix het volgende:
En K-ON is tof. Waarom? Geen idee! Er gebeurt niets en toch is het tof
![]()
Waar ik wel altijd een beetjevan wordt zijn de discussies op youtube van wie de beste is van de 5... Don't the fools know that ain't important??
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
omdat dat asuza isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:07 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tweede seizoen is ook leuk en gaat misschien zelfs nog minder over muziekMaar ik beleef echt enorm veel plezier aan de serie, op dit moment is het mijn favoriet
![]()
[..]
De karakters zijn gewoon tof!![]()
Waar ik wel altijd een beetjevan wordt zijn de discussies op youtube van wie de beste is van de 5... Don't the fools know that ain't important??
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef Ascendancy het volgende:
Azusa en Mio zijn![]()
Mugi zou ik ook geven
En YUI natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:22 schreef Ascendancy het volgende:
Azusa en Mio zijn![]()
Mugi zou ik ook geven
En YUI natuurlijkLife was toch ook een ending van Bleach?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat einde van R2 was een van de weinige goeie dingen aan die Über faal serie die voortborduurde op het succes van het vorige seizoen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:30 schreef robin007bond het volgende:
Dat einde van Code Geass R2...![]()
Ik had er zo veel van verwacht, maar het maakte me verwachtingen gewoon niet waar.
Kom op, ik snap gewoon niet waarom de wereld beter zou worden van dat.
Iedereen haat één mens, die wordt vermoord, moordenaar is held, iedereen haat nog steeds die dude.
Hoe kan het dan dat niemand meer haat? Dat is toch gewoon debiel. Er zullen vast nog steeds tegenstanders van Zero zijn.
En Suzaku is geen goede leider. Hij mag dan wel fysiek sterk zijn, maar intelligentie heeft die niet!
Economische zaken zijn al te veel voor hem gevraagd. Lelouch zou een prima leider zijn.
Hij had zo veel meer kunnen doen. Eigenlijk is er gewoon bijna niks verandert.
Stom einde. Goede serie.
Ja, je kan veel over bleach zeggen, maar ze gebruiken wel goeie muziek.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Life was toch ook een ending van Bleach?
Ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Life was toch ook een ending van Bleach?
Ik merk het nu pasquote:Notice (March 4, 2010)
Due to my lack of time and money to keep maintaining this site, it will be shut down by March 12, 2010.
It has been a good ride, but all things must come to an end -- and seven years, in internet time, is very close to an eternity.
Thank you all for putting up with me for all these years, and special thanks to jaf, who is the only reason this site is still operational, since he has been running it day-to-day for a long time.
A debt of gratitude is also owed to Swift Communications who, by providing a server free of charge, have halved the monthly costs for several years as well -- the remaining server is rented from ThePlanet, at $189/month. Ads alone have not been paying for that server for quite a while, but thank you for putting up with them nonetheless :-)
I should list many, many more people, and I should give much, much more text here. Alas I would surely forget some even then. So to all those who I have not mentioned, thank you. Also a big thank you to all who have donated over the years, however large or small a sum it may have been.
If you need to talk to me, please drop me a line.
--mxs
http://dollars-group.com/index.php?quote:
Je kan ook /main/ erachter zettenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://dollars-group.com/index.php?
Het wachtwoord is uiteraard baccano.
Ik vraag me af hoeveel Dollars klonen er zijn...
Oblivion Island Haruka and the Magic Mirror vond ik ook best wel aardig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik heb nu 5cm/sec, The girl who leapt through time en Summer Wars gezien. Kent iemand nog goede anime films?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |