weer???quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee, want dan verneuk je het weer.
Ja, net als onze 100equote:
Nee, zijn hier pics van jou?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, net als onze 100e![]()
Zijn hier eigenlijk pics van jou?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zal d'r maar echt zo uitzien.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:13 schreef .Cake. het volgende:
[..].Cake. je ziet er baas uit vandaag. Pak ze tijger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je zal d'r maar echt zo uitzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
.Cake. je ziet er baas uit vandaag. Pak ze tijger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Jeuj!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef Qunix het volgende:
Jeuj!
Btw... Nu meerdere malen en de single van de opening van K-ON!! geluisterd te hebben moet ik concluderen dat hij tof is!
Tot ik je computer hackquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:35 schreef .Cake. het volgende:
Yeaah, goed nieuws! Voor het project waar ik morgen aan begin hoef ik niet intern te zitten, ze hebben een huurauto geregeld en we gaan heen en weer pendelen.
Dat betekend dus dat ik gewoon de series kan blijven volgen![]()
![]()
![]()
SPOILER: RAINBOW #17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gadverdammequote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:16 schreef .Cake. het volgende:
K-ON!! heeft mij wederom blij gemaakt!
Oh wauw! Ik dacht eff dat je dood was of op vakantie ofzo... Maar je bent er weer!quote:
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:35 schreef gniffie het volgende:
Is "Het grote anime/manga topic # 108: Waar Gniffie een charmante jongen blijkt" niet wat voor het volgende topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Ik dacht dat je door mijn alpha-gedrag niet meer durfde te komenquote:
Gedeeld 2e, Sen to Chihiro was mijn eerste Ghibli, dus daar was ik vooral van onder de indruk.quote:
quote:
NGE is stoer, ben nu voor de rerun aan 't gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:57 schreef gniffie het volgende:
Er zijn geen stoere oldschool series meer
NGE, dat is echt voor psycho's zoals serial expirement lainquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:58 schreef zquing het volgende:
[..]
NGE is stoer, ben nu voor de rerun aan 't gaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |