Nou ja het gebeurt wel vaker dus zo vreemd is het niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 01:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze is dus overleden aan een bacteriële infectie
Vreemde gang van zaken...
Het kan ook een medische misser zijn, gebeurt ook maar al te vaakquote:Op maandag 26 juli 2010 10:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja het gebeurt wel vaker dus zo vreemd is het niet.
Tsja, artsen zijn ook maar mensen en fouten worden overal gemaakt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Het kan ook een medische misser zijn, gebeurt ook maar al te vaak
Maar ook medische missers worden verzwegen, zijn ze goed in...![]()
Ze schreef altijd het redactionele artikel en dat was altijd wel leuk. Verder vind ik het het leukste tijdschrift dat er is en kwam ze altijd leuk op me over.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef Vengerr het volgende:
Niet om het te bagatelliseren maar ik sta er van te kijken hij persoonlijk het veel mensen aangrijpt.
Schreef ze zelf ook ook stukken in het blad waardoor mensen het gevoel hebben haar te kennen?
Of ben ik gewoon een ongevoelige klootzak?
Dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze schreef altijd het redactionele artikel en dat was altijd wel leuk. Verder vind ik het het leukste tijdschrift dat er is en kwam ze altijd leuk op me over.
Ja, en het kan ook de hand van God zijn geweestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Het kan ook een medische misser zijn, gebeurt ook maar al te vaak
Maar ook medische missers worden verzwegen, zijn ze goed in...![]()
Wat bedoel je met je PI? Vind je het geen leuk fimpje? Ik vind trouwens dat ze er best oud uitziet in dat filmpje.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:38 schreef Arcee het volgende:
Dat het nu sneu is om te zien wetende dat ze er niet meer is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef Federer-fan het volgende:
Wat bedoel je met je PI? Vind je het geen leuk fimpje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |