quote:
Is er al een iPr0n app?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef badboynova het volgende:
waar pheno met ze e-penis zijn ipad touchscreent
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want? Omdat jij het niet kan betalen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ga me niet verdedigen: ik ben een gadgethoer.
Uurtje in de MM staan spelen met het ding, zien dat het echt lekker werkt, en dan maar de creditcard weer uit zijn niet zo stoffige hoesje halen. Klaag me aan!
Komt er een nieuwe uit? Het zal, het moet dan wel ernstig vernieuwend zijn wil ik die nog kopen. Dat verwacht ik niet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
oh, broeliebroelie, als ik iets koop is dat perfect en alleen paupers vinden van niet
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat zo? want volgens mij is dat een mening die je daar geeft. En je kan ook weinig geld hebben om dure dingen te kopen, dat is een heel ander punt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
600 euro betalen voor een veredelde laptop omdat ie van Apple is gaat me wat ver. De iPod Touch daarentegen is zeer baas!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een normale MP3 speler is maar een fractie van de prijs. Trouwens vrijwel elke smartphone kan muziek afspelen... totaal nutteloze crap dus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is hoe jouw geblaat op mij overkomt. Ik vind een iPhone kopen totale geldverspilling en je schiet gelijk in de verdediging dat het dan wel aan mijn kredietwaardigheid moet liggen. Natuurlijk is wat ik zeg een mening, maar daarmee mag ik hem nog wel geven.
Ook zoiets, tegenwoordig moet je overal maar duidelijk bijzetten dat wat je zegt een mening is want anders is er gelijk gezeur dat wat je zegt helemaal geen feit is, maar een mening.
Denk gewoon even na voor je reageert. Als ik 30 euro in de maand te veel geld vind om te bellen, wat denk je dan dat ik vind van een investering van een paar honderd euro om te kunnen bellen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja in de verdediging schieten is een groot woord, want ik kies er zelf wel voor of ik hem wil of niet. Heb nu een Desire en daarvoor een Iphone, en vind de iphone gewoon fijner werken.
En over jou kredietwaardigheid hoef ik niet te twijfelen, dat geef je zelf al vaker aan in 1 van je zure posts
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja in de verdediging schieten is een groot woord, want ik kies er zelf wel voor of ik hem wil of niet. Heb nu een Desire en daarvoor een Iphone, en vind de iphone gewoon fijner werken.
En over jou kredietwaardigheid hoef ik niet te twijfelen, dat geef je zelf al vaker aan in 1 van je zure posts
Kan, als ik het merk haal ik er een toetsenbordje bij, kan prima.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Om terug te komen op je punt, zelfs de meest grote iPad fan die ik tegenkom zeggen stuk voor stuk dat uitgebreid typen gewoon niet handig is. Als je voor je studie aan je scriptie gaat werken, voor je werk een tiental pagina's moet schrijven oid pak je gewoo een laptop. Dat is ook exact wat ik zal doen
En lezen van een scherm blijf ik kut vinden. Geef mij maar lekker een boek.
Ik heb zelf een Desire, mijn vrouw een iPod Touch. De iPod reageert vlotter. En natuurlijk zijn de Stores elkaars tegenpolen. Voor de rest heb je gelijk: het doet uiteindelijk hetzelfdequote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is er nu precies fijner aan een iphone vergeleken met een desire? Heb zelf een desire en mijn vriendin een iphone en ze doen allebei de dingen die ze moeten doen met een iets andere interface die in grote lijnen nog steeds erg vergelijkbaar zijn
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is er nu precies fijner aan een iphone vergeleken met een desire? Heb zelf een desire en mijn vriendin een iphone en ze doen allebei de dingen die ze moeten doen met een iets andere interface die in grote lijnen nog steeds erg vergelijkbaar zijn
Volgens mij mag ik je niet helpen. Sorryquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jongens, die reacties in het step up topic! Epic! Dank u!
[ afbeelding ]
Voor mensen die mij nog een handje willen helpen:
Win kaarten voor het Step Up 3D Dance Event of de premiere!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan, als ik het merk haal ik er een toetsenbordje bij, kan prima.
Voor de rest zie en hoor ik meningen in dit topic, bv dat draaibare scherm vind ik echt oetjelelijk. Ik kan gewoon de iPad omdraaien om iets te laten zien aan mijn vrouw (bijvoorbeeld) en het scherm kantelt softwarematig. Vind ik dan weer tof.
Smaken verschillen, budgetten ook.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is hoe jouw geblaat op mij overkomt. Ik vind een iPhone kopen totale geldverspilling en je schiet gelijk in de verdediging dat het dan wel aan mijn kredietwaardigheid moet liggen. Natuurlijk is wat ik zeg een mening, maar daarmee mag ik hem nog wel geven.
Ook zoiets, tegenwoordig moet je overal maar duidelijk bijzetten dat wat je zegt een mening is want anders is er gelijk gezeur dat wat je zegt helemaal geen feit is, maar een mening.
Denk gewoon even na voor je reageert. Als ik 30 euro in de maand te veel geld vind om te bellen, wat denk je dan dat ik vind van een investering van een paar honderd euro om te kunnen bellen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan, als ik het merk haal ik er een toetsenbordje bij, kan prima.
Voor de rest zie en hoor ik meningen in dit topic, bv dat draaibare scherm vind ik echt oetjelelijk. Ik kan gewoon de iPad omdraaien om iets te laten zien aan mijn vrouw (bijvoorbeeld) en het scherm kantelt softwarematig. Vind ik dan weer tof.
Smaken verschillen, budgetten ook.
Over een reserve stylus geskprokenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef badboynova het volgende:
waar pheno met ze e-penis zijn ipad touchscreent
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het heeft in mijn ogen ook geen ene klap met smaak te maken. Het gaat er namelijk niet om of je de iPad mooi vindt, maar hoe functioneel hij is. iPad is niet dezelfde doelgroep als mensen die een laptop nodig hebben
Het zijn daarvoor te verschillende apparaten.
Ik kan bijvoorbeeld met mijn laptop wel als ik op pad ben direct goed mijn gemaakte foto's bekijken, checken of ik er wat aan kan bewerken en ze opslaan. Dat kan met een iPad niet en dat moet ook helemaal niet kunnen met een iPad.
Met een laptop is het vele malen makkelijker om aan mijn studie te werken. Ik kan meerdere tabs open zetten met verschillende artikelen die ik bestudeer en op hetzelfde moment ook schrijven aan mijn scriptie. Dat kan niet met een iPad, want je kunt maar 1 ding tegelijk. Wederom, daar is de iPad ook helemaal niet voor gemaakt.
Zo zijn er nog vele andere dingen en dat is ook prima. De iPad is een tussenstap tussen netbook en laptop volgens Apple en heeft dus niet alle mogelijkheden die laptops wel hebben, maar wel voordelen die laptops niet hebben. Ik geloof best dat een iPad handig kan zijn, maar ik heb hem niet zo nodig dat ik nu denk, ja laat ik nog eens 700 euro investeren. Niet voor die paar kleine voordeeltjes die het apparaat heeft. Dan laat ik dat geld liever op mijn spaarrekening staan
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Genialer: In het eerste jaar ben ik ultra-zuinig met bellen. Na een jaar heb ik de helft van de iPhone er al uit, zonder dat de provider extra aan me heeft verdiend
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar zie jij 700 euro staan dan? Want het is volgens mij va 500? En ja 700 euro is veel te duur, daar koop je opzich een laptop voor die meer kan als de iPad
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
500 euro heb je 16GB en geen 3G. Zeker dat laatste willen veel mensen er toch wel op dus dat is al ¤100 extra. Maar dan nog. Al was ie 200 euro, ik zou het niet betalen. De meerwaarde is voor mij gewoon nihil.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Sowieso ook die merkgeile mensen. Collega van ons had een Mac gekocht van 2500 euro. En ondertussen wel zeiken dat ie slecht sliep omdat ie een rottig bed had.
(Hoezo, verkeerde prioriteiten stellen?)
"Ja, maar ik heb nu wel een MAC in mijn slaapkamer staan." Voor dat bedrag had je een hele complete Auping met een goeie matras kunnen kopen (dat heb ik tenminste een keer gedaan. Geen enkele spijt van ook)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is net als een PATAT vs friet war.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo duidelijk is
Apple is kut en het is gewoon Friet!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jongens, die reacties in het step up topic! Epic! Dank u!
[ afbeelding ]
Voor mensen die mij nog een handje willen helpen:
Win kaarten voor het Step Up 3D Dance Event of de premiere!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:41 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga ook de iphone4G halen, en skeit dat mensen denken dat je dat doet om wat mee uit te stralen, ding werkt zoveel fijner dan welke WM.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kom wel terug als het niet over Apple gaat, daar komen jullie in honderd jaar niet over uit. Veel plezier nog
Ik kom wel terug als het niet over Apple gaat, daar komen jullie in honderd jaar niet over uit. Veel plezier nog
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo'n non issue... volgens mij ben ik ook een van de weinige apple gebruikers die geen fan"boy" is
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik wist dat dit kwam, daarom nog even voor de zekerheid: ik heb een Ipod nano en ben daar zeer gelukkig mee
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hej noem je mij daar een fanboy
Ik heb thuis alleen maar macs, maar haat geen windows.
Wat ik wel haat!!!! hipsters met een Iphone die doen alsof ze hardcore mac expert zijn, maar als je ze achter een Mac zou zetten niet eens weten wat safari is etc.
Nou ja, ik zeg alleen maar dat ik toch een iPad gekocht heb, omdat ik na het uit proberen het wel een tof en nuttig apparaat vind voor mezelf. En dan ben ik opeens een Applefan? Het zal wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo'n non issue... volgens mij ben ik ook een van de weinige apple gebruikers die geen fan"boy" is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hej noem je mij daar een fanboy
Ik heb thuis alleen maar macs, maar haat geen windows.
Wat ik wel haat!!!! hipsters met een Iphone die doen alsof ze hardcore mac expert zijn, maar als je ze achter een Mac zou zetten niet eens weten wat safari is etc.
Mijn overstap naar mac was puur vanuit studie en doordat ik al vroeg in aanraking was gekomen met mac.
Maar ik ga niet huilen als ik op een pc moet werken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:48 schreef Pheno het volgende:
En ja, het kost geld, en nee, het boeit me niet. Ik heb een prima baan, dus dan mag een extraatje ook wel eens.
Alleen als je zo'n "genius' bent toch? Die krijgen tig cursussen wat te doen als je telefoon ontploft en zo?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je bent dus een Mac fanboy en een nerd-rager. Prima combo![]()
Ik heb echt nog nooit iemand met een iphone horen zeggen dat ze mac expert zijn, sterker nog, ik ken niemand die zegt dat ie een mac expert is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als je zo'n "genius' bent toch? Die krijgen tig cursussen wat te doen als je telefoon ontploft en zo?
Ignorance is bliss.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niets van Macs, ik weet niets van computers. Ik ben dom. Waar woon ik? Wie ben jij?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niets van Macs, ik weet niets van computers. Ik ben dom. Waar woon ik? Wie ben jij?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
het is er wel, maar verstopt inderdaad. Volgens mij bij hulpprogramma's, kan zo wel even kijken als ik het ding aan zet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij bent Cruise.Elroy toch?
Ik zou best een Mac willen, maar ik kon op de huidige MacBook zo snel al geen eens een shell cosole vinden, dus haakte ik af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij bent Cruise.Elroy toch?
Ik zou best een Mac willen, maar ik kon op de huidige MacBook zo snel al geen eens een shell cosole vinden, dus haakte ik af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is er wel, maar verstopt inderdaad. Volgens mij bij hulpprogramma's, kan zo wel even kijken als ik het ding aan zet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je bent dus een Mac fanboy en een nerd-rager. Prima combo![]()
Ik heb echt nog nooit iemand met een iphone horen zeggen dat ze mac expert zijn, sterker nog, ik ken niemand die zegt dat ie een mac expert is.
Het staat inderdaad bij utilities (hulpprogramma's dus). Toch even gekeken, omdat ik het wel eens gezien heb. Ik doe er weinig mee, ik gebruik toch Eclipse om te ontwikkelen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, ik zou een Mac willen, omdat ik al die grafische shit niet nodig heb. Maar omdat Apple popi wil zijn is dat nu ook zo'n grafische OSHeb je nog geen klap aan je Linuxbased OS.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, ik zou een Mac willen, omdat ik al die grafische shit niet nodig heb. Maar omdat Apple popi wil zijn is dat nu ook zo'n grafische OSHeb je nog geen klap aan je Linuxbased OS.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je kan alsnog bij alle unix bende hoorAlleen elke keer als ik het doe voel ik me te nerdy...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar geef mij dan een gestript OS zonder al die onzin.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee joh, nerdy doen om het nerdy doen is overrated...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nederland is merkengeil. Met alle Björn Borgs die iedereen maar blijft kopen enzo. Wat zijn het, boxers van 25 euro per stuk of zo? T-shirts die je een fortuin kosten? Maar ondertussen wel zeuren dat we gebukt gaan onder een crisis, dat er niet getornd mag worden aan de sociale zekerheid en dat het allemaal zo moeilijk is.
Ik leefde tot voor kort ook alles behalve zuinig hoor, daar niet van. Maar dat gaat tegenwoordig toch wel anders. Ik zet gewoon braaf geld opzij, koop geen games meer als ze nieuw in de winkel liggen (ME2 uitgezonderd), haal kleding louter in de uitverkoop, werk gewoon nog met een beeldscherm dat wat kapotte pixels heeft etc. Zodoende kan ik en mijn studie goed betalen en houd ik geld over voor af en toe handige investeringen zoals een auto of een laptop
Studenten die zeuren dat de stufi niet mag worden afgeschaftDie 250 euro kun je als student echt prima missen hoor.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Oppernerd ben je... ga jij nou maar bits shuffelen op je PS3
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nederland is merkengeil. Met alle Björn Borgs die iedereen maar blijft kopen enzo. Wat zijn het, boxers van 25 euro per stuk of zo? T-shirts die je een fortuin kosten? Maar ondertussen wel zeuren dat we gebukt gaan onder een crisis, dat er niet getornd mag worden aan de sociale zekerheid en dat het allemaal zo moeilijk is.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
BBtjes zijn hun geld wel waard. Mijn billetjes willen niets anders meer. Sloggies zijn de enigen die in de buurt komen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
BBtjes zijn hun geld wel waard. Mijn billetjes willen niets anders meer. Sloggies zijn de enigen die in de buurt komen.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Geen ervaring mee, ik heb wel een zooi geprobeerd (lees: moeder kwam ermee aanzetten) maar ze hebben niet die long-lasting snugness die ik zoek.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik vind Claesens echt meer dan prima.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
True! alleen verslijten ze sneller dan BB's
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is sneller? Merk iig nog niks van slijtage
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wij verkochten die dingen op het werk, heb er dus een keer een bende meegenomen.
Maar worden snel ruw en vallen gaten in.
BB blijft langer smooth
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wij verkochten die dingen op het werk, heb er dus een keer een bende meegenomen.
Maar worden snel ruw en vallen gaten in.
BB blijft langer smooth
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het is wel een stof magneet als hij net uit de doos is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat had ik idd door, alleen zie ik dat data transfer nog nergens :/. Of moet je daar weer een nieuwe data transfer kabel voor kopen? Heb nog zo oude
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan je data ook op een usb stick zetten, en daarna op de nieuwe xb kopiëren (zo heb ik het gedaan)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel lang durennja lijkt er op dat je nieuwe label nodig hebt dan :/. Want als ik nu wil doen via die transfer Cable ziet ie me oude schijf als een usb ding :/
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
yep, maar nu kan je gelijk kopiëren en heb je geen stick nodig.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je niet weer een verhaaltje verzinnen over hoe je een oude oma over op straat heen helpt beroofde?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
morgen meedoen aan nederlandse rookie cup paintball![]()
![]()
![]()
quote:
Zeker tien doden bij Love Parade
Bij de Love Parade in de Duitse stad Duisburg zijn zeker tien doden gevallen. Minstens 15 mensen raakten gewond. Er zou paniek zijn uitgebroken onder mensen die in een rij stonden.
ZEKER TIEN DODEN BIJ LOVE PARADE
Foto
Meer volgt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:43 schreef GameBabe het volgende:
Zo net toch maar antibiotica gescoord voor de pijn in mijn nieren... nu lekker 2 dagen naar duitsland.
Ross veel plezier met zuipen en morth zolang je scarlett noemt vertrouw ik het wel
Een stijgende blaasontsteking... dan weet je dat je de pineut bent en heel hard gaan lijden als je niet op tijd een kuur hebtquote:
Wist niet dat je het van te voren kon voetballenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een stijgende blaasontsteking... dan weet je dat je de pineut bent en heel hard gaan lijden als je niet op tijd een kuur hebt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je niet weer een verhaaltje verzinnen over hoe je een oude oma over straat heen helpt?
Ik ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vette shit
Morgen lekker een hele morgen in mijn nest liggen ontkateren om daarna met een gebakken eitje en was jus Formule 1 te kijken
Ik bied 30,50!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Jezus, probeer een HDX 1000 mediaplayer te verkopen op MP krijg ik weer een bod binnen van 30 euro
Moet je er weer niet overheen lullen met je boerse Nederlands waarvan je denkt dat het ABN is?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je niet weer een verhaaltje verzinnen over hoe je een oude oma over straat heen helpt?
Ik zoek nog een mediaplayer! Slikt hij mkv en mp4 bestanden etc? Hoeveel wil je er ongeveer voor hebben?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Jezus, probeer een HDX 1000 mediaplayer te verkopen op MP krijg ik weer een bod binnen van 30 euro
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zoek nog een mediaplayer! Slikt hij mkv en mp4 bestanden etc? Hoeveel wil je er ongeveer voor hebben?
quote:Media files supported
Video containers:
MPEG1/2/4 Elementary (M1V, M2V, M4V)
MPEG1/2 PS (M2P, MPG)
MPEG2 Transport Stream (TS, TP, TRP, M2T, M2TS, MTS)
VOB
AVI, ASF, WMV
Matroska (MKV)
MOV (H.264), MP4, RMP4
Vrij slecht ja, want jij was diegene die er overheen aant zullen was toen met je honden verhaalquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je er weer niet overheen lullen met je boerse Nederlands waarvan je denkt dat het ABN is?
(Slechte flame trouwens, maar goed)
Zo probeer ik het meestal ook, maar ik geef meestal toe dat het dan een leugen wasquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik lulde nergens overheen. Ik had geen zin om mensen te gaan overtuigen, dat was alles.
10 jarigen gedragquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo probeer ik het meestal ook, maar ik geef meestal toe dat het dan een leugen was.
Altijd leuk dat 10 jarig gedrag
Gast... weet je wat, laat maar gewoonquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
10 jarigen gedrag
Wie denk je dan dat ik ben? Jean Marie Huybregt? "Neee, is echt gebeurd hoor! Jaaa! Nee, is geen leugen hoor, neee."
Als ik mensen niet kan overtuigen, waarom zou ik me dan gaan verdedigen?
Inderdaad. Net zoals ik jouw simpele boerengedrag ook gewoon laatquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gast... weet je wat, laat maar gewoon
Marc marie bedoel je denk ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
10 jarigen gedrag
Wie denk je dan dat ik ben? Jean Marie Huybregt? "Neee, is echt gebeurd hoor! Jaaa! Nee, is geen leugen hoor, neee."
Als ik mensen niet kan overtuigen, waarom zou ik me dan gaan verdedigen?
Ik heb er in ieder geval nooit van gehoordquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:46 schreef Rossdale het volgende:
Heeft het ooit een betekenis gehad dan?
alleen in het feeders-woordenboekquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:46 schreef Rossdale het volgende:
hamburgerkutquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:46 schreef Rossdale het volgende:
Classicquote:
Waarschijnlijk weet je niet eens hoe ie ruikt, laat staan dat je weet hoe ie er uit zietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
hamburgerkut
symoniem voor het vrouwelijke geslachtsdeel
Hij heeft er een plaatje van, dus hij weet hoe ie eruit ziet. Anders kan ie het toch geen hamburgerkut noemen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet je niet eens hoe ie ruikt, laat staan dat je weet hoe ie er uit ziet
Gefeliciteerdquote:Op zondag 25 juli 2010 01:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Mowahahaha, ik heb de tickets voor Step up 3D gewonnen
[ afbeelding ]
Dat is zekers nooit verkeerdquote:Op zondag 25 juli 2010 03:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Yoooooooow sletjes! Heerlijke avond gehad, lekker Drum 'n Bass feestje in Leiden! Lekker gedanst met leuke vrienden!!
Gefeliciteerdquote:Op zondag 25 juli 2010 01:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
QFT!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgen lekker een hele morgen in mijn nest liggen ontkateren om daarna met een gebakken eitje en was jus Formule 1 te kijken
Hahaha topquote:Op zondag 25 juli 2010 01:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Net zoals jij een clone van mij bent.quote:
Ja wat nou gozer? Jij werpt nu toch écht de eerste steen wéérquote:Op zondag 25 juli 2010 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eerst zit ie te zeiken over de hele discussie, nu begint ie hem zelf
Ik had het over AQ hequote:Op zondag 25 juli 2010 11:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja wat nou gozer? Jij werpt nu toch écht de eerste steen wéér![]()
Me eigenquote:Op zondag 25 juli 2010 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had het over AQ he. Mr ik voel me eigen belangrijk
![]()
Ging het daar over dan? Nee dus. Maar goed trek je cape maar weer aan en ga hondjes of mensen in nood reddenquote:Op zondag 25 juli 2010 11:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Me eigen
Ga lekker terug naar school man.
Wow. Die had ik niet aan zien komen zegquote:Op zondag 25 juli 2010 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ging het daar over dan? Nee dus. Maar goed trek je cape maar weer aan en ga hondjes of mensen in nood redden. Klein kind
Omdat ik het toen niet geloofdequote:Op zondag 25 juli 2010 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eerst zit ie te zeiken over de hele discussie, nu begint ie hem zelf
Gewoon wat bier naar binnen gooien.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben alvast mijn dance-moves aan het oefenen voor morgen.
links 1-2-3 rechts 1-2-3...draai en...
Volgens mij mag je de bios dan niet meer in.quote:
En nu wel? Waarom dat dan?quote:
Omdat ik zijn foto zag in het fobo van iemand andersquote:
Als je wat tijd door moet komen welquote:Op zondag 25 juli 2010 13:33 schreef Nebo het volgende:
Is het nog de moeite om hier mee te slowchatten?
Detective AQquote:Op zondag 25 juli 2010 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat ik zijn foto zag in het fobo van iemand andersTenminste ik kreeg die link van een oplettende GAM SC'er.
die is echt geniaalquote:
teveel gedaan gister, ik ben kapot.quote:
iemand anders wees me er opquote:
* DJ_ download trial doetquote:
voor fable 3 LEquote:Totaal artikelen (1) ¤ 79,99
10% kassakorting ¤8,00
Coupon CRM-JUL10 ¤1,95
Subtotaal ¤ 70,04
Verzendkosten ¤ 1,95
Totaal ¤ 71,99
Van Fallout New Vegas staat alleen de Normal Edition er maar opquote:Op zondag 25 juli 2010 15:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
voor fable 3 LE
ohh en die coupon code voor geen verzendkosten is de hele maand nog geldig dus je kan hem weer gebruiken als iemand er behoefte aan heft
en die 10% zoals eerder vermeld is tot maandag op alles
Wat is kort? En doe eens pmquote:Op zondag 25 juli 2010 15:10 schreef AQuila360 het volgende:
Limbo lijkt me heel tof maar hij is wel kort las ik. Dus wacht ik tot dat die ooit als Deal of the Week komt.
5-6 uur volgens de IGN reviewquote:
volgens Eurogamer was het zelfs maar 3 uur!quote:
Ze moeten ook geen adhd kinderen gebruiken voor een reviewquote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
volgens Eurogamer was het zelfs maar 3 uur!
Baas! De echte kipgezicht komt niet naar de aanstaande bbqquote:Op zondag 25 juli 2010 18:56 schreef Kipgezicht het volgende:
AQuila360, ik hoorde dat jij een lekker zusje had
Ik bestel gewoon zo;n CE en verkoop de game doorquote:
Doet me denken aan een extreem vaag broodje aap verhaal dat ik ooit ergens las. Was een psychiatrisch patiënte die een hele kip in haar vagina had gepropt en haar vagina had dichtgenaaid omdat ze in verwachting dacht te zijn.quote:
excuses aanvaartquote:Op zondag 25 juli 2010 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
Oke flodder is dus geen kloon om die ene gast had gewoon zijn foto gejat!
Mijn welgemeende excuses aan FLodder
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
Oke flodder is dus geen kloon om die ene gast had gewoon zijn foto gejat!
Mijn welgemeende excuses aan FLodder
De Fallout 3 editie was ook best tof, en zou ik ook nog wel willen hebben, al was het alleen maar voor de lunchbox en de PIPboy Bobblehead. Morgen maar eens aan Fallout 3 beginnen, aangezien ik morgen de GOTY editie binnen krijgquote:Op zondag 25 juli 2010 19:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon zo;n CE en verkoop de game door
Sorry Rossdale maar iemand uit de SC gaf die link aan mij en toen zag ik die foto staanquote:Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]Je gaat ook echt een foto van een nerd eersteklas in je fotoboek plakken om de blits te maken ja
Hou nou eens op met die fake sensatiecrap die niemand interesseerdBegin deze week leek je weer normaal te worden, maar helaas...
Las eerst Scatmanquote:
die kerel is wel een baas hahaquote:
staat t oude TMF9 logo nog opquote:
Ben jij nog naar de zomerfeesten geweest?quote:
Voor ons wel jaquote:Op zondag 25 juli 2010 21:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
staat t oude TMF9 logo nog op![]()
das echt lang geleden![]()
Oldschool beuken is voor mijquote:
Was wel tof iddquote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Oldschool beuken is voor mij
of
(Ja, ik heb die muziek ooit tof gevonden, maar toen was ik 10 ofzo)
dat is geen beuken , dat is blije commerciele shit die grappig was toen ik in groep 8 zat , en dan ga je niet naar feestenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Oldschool beuken is voor mij
of
(Ja, ik heb die muziek ooit tof gevonden, maar toen was ik 10 ofzo)
"iemand uit de SC"quote:Op zondag 25 juli 2010 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry Rossdale maar iemand uit de SC gaf die link aan mij en toen zag ik die foto staan![]()
Maar flodder heeft aan een MOD ofzo gevraagd of die dat fotoboek kon legen en volgens mij is dat gebeurd dus dan lijkt het me wel waar want hun zullen dat wel checken toch
AQ PMde mij anders wel dat iemand uit de SC betrofquote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"iemand uit de SC"
Onzin, niemand hier die het interesseert of als hij/zij dat al deed het niet gewoon hier in het topic zou posten.
Het verhaal is heel simpel: ik keek toevallig op fotoboek van die M-T en zag daar een foto van Flodder. Ik heb dat aan AQ laten zien. That's end. Ik snap ook niet waarom die kneus het hier moet lopen verkopen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"iemand uit de SC"
Onzin, niemand hier die het interesseert of als hij/zij dat al deed het niet gewoon hier in het topic zou posten.
een tipquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik probeer het gesprek tussen Ross en Aquila te volgen, maar ik snap gewoon niet goed wat ze schrijven.
Het zijn Nederlandse woorden, maar ik kan er met moeite zinnen van maken die ook daadwerkelijk iets betekenen
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef KneusTeun het volgende:
om 4uur vannacht op en net thuis.
13e van Nederland geworden![]()
Wel de nummer 4 dik ingemaakt! (poule systeem zuigt)
aww das kutquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef KneusTeun het volgende:
Heb ooit met een klaverjastoernooi meegedaan, waarbij gewoon alles en iedereen in dezelfde poule zat. We werden geloof ik negende, maar hadden alleen verloren van de nummers 1 en 2 en alles waar we tegen hadden gespeeld eindigde boven onsquote:Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef KneusTeun het volgende:
Jij kunt notes uitdelen, doe dat dan ookquote:Op zondag 25 juli 2010 22:22 schreef Nebo het volgende:
En toch zijn we hem toch weer aan het voeren op deze manier hè
Ik ben zwart, niet blauwquote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij kunt notes uitdelen, doe dat dan ook
quote:
Wees blij dat het tot notes komt. Ze hadden ook een doodseskader op je af kunnen sturen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
Gelukkig maar want notes zijn niet nodig nu
Doe ook nog wel het één en het ander aan regelwerk, maar niet meer als ER helaasquote:Op zondag 25 juli 2010 22:27 schreef Morthill het volgende:
[..]verrek, ik leef nog in een wereld waar jij ER bent
Waarom denk ik nu ineens aan Assasins Creed?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wees blij dat het tot notes komt. Ze hadden ook een doodseskader op je af kunnen sturen.
Waarom danquote:Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wees blij dat het tot notes komt. Ze hadden ook een doodseskader op je af kunnen sturen.
Ik denk eerder aan Zuid-Amerikaquote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu ineens aan Assasins Creed?
je bedoelt nu het systeem wat ze met schaken ook kunnen toepassen? het zwitsers systeem?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb ooit met een klaverjastoernooi meegedaan, waarbij gewoon alles en iedereen in dezelfde poule zat. We werden geloof ik negende, maar hadden alleen verloren van de nummers 1 en 2 en alles waar we tegen hadden gespeeld eindigde boven onsDus de onderste helft, die er geen fuck van kon, daar speelden wij niet tegen, maar alles wat boven ons eindigde kon daar wel lekker puntjes tegen sprokkelen.
Kut lotingkut poule
Beste nummer van het album iddquote:
That doesn't mean anything to me.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
je bedoelt nu het systeem wat ze met schaken ook kunnen toepassen? het zwitsers systeem?
Bad luck noemen ze zoietsquote:Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
That doesn't mean anything to me.
Ik bedoel dat gewoon alle teams in 1 poule zaten en er geloot was tegen welke teams je zou spelen op voorhand. Gevolg was dat wij tegen alleen goede teams speelden en de rest van de goede teams vrij eerlijk tot bovenmatig goed lootten.
Ik moet er nog steeds echt aan gaan beginnen, maar op 1 of andere manier vind ik het toch kut spelen als ik er mee bezig ben. Ook de GOTY hier liggen, op zich zonde want het schijnt echt een topper te zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De Fallout 3 editie was ook best tof, en zou ik ook nog wel willen hebben, al was het alleen maar voor de lunchbox en de PIPboy Bobblehead. Morgen maar eens aan Fallout 3 beginnen, aangezien ik morgen de GOTY editie binnen krijg
Hebben ze die wel op de snes? Of op de n64quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu ineens aan Assasins Creed?
En slechte organisatiequote:
Of goed en slecht door elkaar heen, er kan altijd een verrassing zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
En slechte organisatieAls er gewoon twee poules waren geweest, een met goede en een met slechte teams, dan was het heel wat eerlijker geweest.
Jij hebt zeker nooit van I(S)NESsassin's Creed gehoord?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hebben ze die wel op de snes? Of op de n64
Het systeem waar ik aan dacht werkt volgens het simpele principe.Het kijk hoeveel jpuntje je hebt en koppelt je aan iemand met ongeveer even veel punten.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
That doesn't mean anything to me.
Ik bedoel dat gewoon alle teams in 1 poule zaten en er geloot was tegen welke teams je zou spelen op voorhand. Gevolg was dat wij tegen alleen goede teams speelden en de rest van de goede teams vrij eerlijk tot bovenmatig goed lootten.
Nee ken het nietquote:Op maandag 26 juli 2010 00:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit van I(S)NESsassin's Creed gehoord?
Ik wilde vanochtend naar buiten gaan en het was wat bewolkt. Ik dacht nog... zal ik voor die paar spettertjes een jas meenemen? Nog geen 5 min later spoelde ik bijna met mijn auto van de snelweg afquote:Op maandag 26 juli 2010 08:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee ken het niet. Tering, geen kut op de weg te zien, zwaar rustig op het werk. En ook nog eens kut weer
.
En natuurlijk Goodmorning
Agh, komt wel weer bovendrijvenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Verdomme... Gisteren mijn verhuisdozen doorgespit, maar ik ben mijn cd van Forza 3 kwijt
De content CD heb ik wel gevonden, maar de speel CD is foetsie
Stomme previewexemplaren die niet in doosjes komen
True, maar ik hoop de volgende 10 jaar toch echt niet meer te verhuizenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, komt wel weer bovendrijvenRaak tijdens verhuizing ook altijd wel wat kwijt en dat vind ik dan weer terug bij de volgende verhuizing, waar ik natuurlijk weer wat anders kwijt raak.
Dat was ook het eerste wat ik aan dachtquote:Op maandag 26 juli 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True, maar ik hoop de volgende 10 jaar toch echt niet meer te verhuizenEn tegen die tijd wil ik vast Forza 8 op de Xbox 720 spelen ipv Forza 3
Ik ga dit jaar of volgend jaar nog een keer verhuizen dus ik pak ook niets uit wat ik niet dringend nodig hebquote:Op maandag 26 juli 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True, maar ik hoop de volgende 10 jaar toch echt niet meer te verhuizenEn tegen die tijd wil ik vast Forza 8 op de Xbox 720 spelen ipv Forza 3
Awesomequote:
quote:
Waarom niet in NLquote:
Dure koekjes danquote:Op maandag 26 juli 2010 11:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Vast wel, als je genoeg betaalt.
Ze kan ook niet eeuwig 14 blijvenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ZoDie Kate begint ook oud te worden zeg
Dat jij al die porno sletjes bij naam kentquote:Op maandag 26 juli 2010 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Ze is zo eind de 20 volgens mij als ik die foto zo zie
Nog steeds een lekker ding, maar het valt me ineens zo op
ik koop 10 dozen als ik er overheen magquote:
Is geen pornosletje heurquote:Op maandag 26 juli 2010 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat jij al die porno sletjes bij naam kent
Zit je in de aandelen dan ofzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef AQuila360 het volgende:
Als iemand nog geld heeft liggen moet je ff Arcelor Mittal kopen want die komen woensdag met de cijfers!
En die zijn naar verwachting goed
Klopt ja. Waarom zou Arcelor-Mittal je dan boeien?quote:
Voorkennisquote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef AQuila360 het volgende:
Als iemand nog geld heeft liggen moet je ff Arcelor Mittal kopen want die komen woensdag met de cijfers!
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:22 schreef Rossdale het volgende:
Pakketje voor de heer Tain!
[ afbeelding ]
Waarom komen die nooit wat bij de apotheek brengenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:22 schreef Rossdale het volgende:
Pakketje voor de heer Tain!
[ afbeelding ]
Een van onze leveranciers. Als je toch aandelen in metaal wilt kopen, weet ik wel een paar beterequote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef AQuila360 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |