abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84428749

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_84428759
Kut, zag niet dat ie dicht was in die nieuwe lay-out. Daar trap ik steeds in :D
pi_84428765
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:40 schreef Morthill het volgende:
Nog erger :')

Want? Omdat jij het niet kan betalen? :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_84428769
waar pheno met ze e-penis zijn ipad touchscreent :')
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_84428798
Ik ga me niet verdedigen: ik ben een gadgethoer.
Uurtje in de MM staan spelen met het ding, zien dat het echt lekker werkt, en dan maar de creditcard weer uit zijn niet zo stoffige hoesje halen. Klaag me aan!

Komt er een nieuwe uit? Het zal, het moet dan wel ernstig vernieuwend zijn wil ik die nog kopen. Dat verwacht ik niet.
pi_84428802
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef badboynova het volgende:
Is er al een iPr0n app?
pi_84428909
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Want? Omdat jij het niet kan betalen? :')

oh, broeliebroelie, als ik iets koop is dat perfect en alleen paupers vinden van niet :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_84428934
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ga me niet verdedigen: ik ben een gadgethoer.
Uurtje in de MM staan spelen met het ding, zien dat het echt lekker werkt, en dan maar de creditcard weer uit zijn niet zo stoffige hoesje halen. Klaag me aan!

Komt er een nieuwe uit? Het zal, het moet dan wel ernstig vernieuwend zijn wil ik die nog kopen. Dat verwacht ik niet.

Om terug te komen op je punt, zelfs de meest grote iPad fan die ik tegenkom zeggen stuk voor stuk dat uitgebreid typen gewoon niet handig is. Als je voor je studie aan je scriptie gaat werken, voor je werk een tiental pagina's moet schrijven oid pak je gewoo een laptop. Dat is ook exact wat ik zal doen :)

En lezen van een scherm blijf ik kut vinden. Geef mij maar lekker een boek.
pi_84428940
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

oh, broeliebroelie, als ik iets koop is dat perfect en alleen paupers vinden van niet :')

Is dat zo? want volgens mij is dat een mening die je daar geeft. En je kan ook weinig geld hebben om dure dingen te kopen, dat is een heel ander punt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_84429007
Zou zelf liever onderstaand apparaat kopen dan een ipad
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:12:21 #11
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_84429014
600 euro betalen voor een veredelde laptop omdat ie van Apple is gaat me wat ver. De iPod Touch daarentegen is zeer baas! :D
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_84429029
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Is dat zo? want volgens mij is dat een mening die je daar geeft. En je kan ook weinig geld hebben om dure dingen te kopen, dat is een heel ander punt

Dat is hoe jouw geblaat op mij overkomt. Ik vind een iPhone kopen totale geldverspilling en je schiet gelijk in de verdediging dat het dan wel aan mijn kredietwaardigheid moet liggen. Natuurlijk is wat ik zeg een mening, maar daarmee mag ik hem nog wel geven.

Ook zoiets, tegenwoordig moet je overal maar duidelijk bijzetten dat wat je zegt een mening is want anders is er gelijk gezeur dat wat je zegt helemaal geen feit is, maar een mening.

Denk gewoon even na voor je reageert. Als ik 30 euro in de maand te veel geld vind om te bellen, wat denk je dan dat ik vind van een investering van een paar honderd euro om te kunnen bellen.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:13:56 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84429042
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
600 euro betalen voor een veredelde laptop omdat ie van Apple is gaat me wat ver. De iPod Touch daarentegen is zeer baas! :D

Een normale MP3 speler is maar een fractie van de prijs. Trouwens vrijwel elke smartphone kan muziek afspelen... totaal nutteloze crap dus
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_84429075
@ nick

En nu als de SODEMIETER die slim halen :P
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_84429080
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Een normale MP3 speler is maar een fractie van de prijs. Trouwens vrijwel elke smartphone kan muziek afspelen... totaal nutteloze crap dus

iPod Touch is tof apparaatje, dat zeker. Maar als ik er voor had moeten betalen, had ik dat echt niet gedaan :X
pi_84429083
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat is hoe jouw geblaat op mij overkomt. Ik vind een iPhone kopen totale geldverspilling en je schiet gelijk in de verdediging dat het dan wel aan mijn kredietwaardigheid moet liggen. Natuurlijk is wat ik zeg een mening, maar daarmee mag ik hem nog wel geven.

Ook zoiets, tegenwoordig moet je overal maar duidelijk bijzetten dat wat je zegt een mening is want anders is er gelijk gezeur dat wat je zegt helemaal geen feit is, maar een mening.

Denk gewoon even na voor je reageert. Als ik 30 euro in de maand te veel geld vind om te bellen, wat denk je dan dat ik vind van een investering van een paar honderd euro om te kunnen bellen.

Nja in de verdediging schieten is een groot woord, want ik kies er zelf wel voor of ik hem wil of niet. Heb nu een Desire en daarvoor een Iphone, en vind de iphone gewoon fijner werken.
En over jou kredietwaardigheid hoef ik niet te twijfelen, dat geef je zelf al vaker aan in 1 van je zure posts
pi_84429125
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja in de verdediging schieten is een groot woord, want ik kies er zelf wel voor of ik hem wil of niet. Heb nu een Desire en daarvoor een Iphone, en vind de iphone gewoon fijner werken.
En over jou kredietwaardigheid hoef ik niet te twijfelen, dat geef je zelf al vaker aan in 1 van je zure posts

Wat is er nu precies fijner aan een iphone vergeleken met een desire? Heb zelf een desire en mijn vriendin een iphone en ze doen allebei de dingen die ze moeten doen met een iets andere interface die in grote lijnen nog steeds erg vergelijkbaar zijn
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84429158
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Niet in de verdediging schieten :') Ik zeg dat het aanschaffen van een iPhone belachelijk is en gelijk zeuren dat ik dat vast alleen doe omdat ik het niet zou kunnen betalen _O-

Je moet echt weten wat je met je geld doet, daarmee mag ik het nog wel totale geldverspilling vinden. Als je dat niet aanstaat moet je er niet openlijk mee gaan pronken.
pi_84429194
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

Om terug te komen op je punt, zelfs de meest grote iPad fan die ik tegenkom zeggen stuk voor stuk dat uitgebreid typen gewoon niet handig is. Als je voor je studie aan je scriptie gaat werken, voor je werk een tiental pagina's moet schrijven oid pak je gewoo een laptop. Dat is ook exact wat ik zal doen :)

En lezen van een scherm blijf ik kut vinden. Geef mij maar lekker een boek.
Kan, als ik het merk haal ik er een toetsenbordje bij, kan prima.

Voor de rest zie en hoor ik meningen in dit topic, bv dat draaibare scherm vind ik echt oetjelelijk. Ik kan gewoon de iPad omdraaien om iets te laten zien aan mijn vrouw (bijvoorbeeld) en het scherm kantelt softwarematig. Vind ik dan weer tof.

Smaken verschillen, budgetten ook.
pi_84429222
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:18 schreef Tain het volgende:

[..]

Wat is er nu precies fijner aan een iphone vergeleken met een desire? Heb zelf een desire en mijn vriendin een iphone en ze doen allebei de dingen die ze moeten doen met een iets andere interface die in grote lijnen nog steeds erg vergelijkbaar zijn
Ik heb zelf een Desire, mijn vrouw een iPod Touch. De iPod reageert vlotter. En natuurlijk zijn de Stores elkaars tegenpolen. Voor de rest heb je gelijk: het doet uiteindelijk hetzelfde :)
pi_84429234
Jongens, die reacties in het step up topic! Epic! Dank u!

Voor mensen die mij nog een handje willen helpen:
Win kaarten voor het Step Up 3D Dance Event of de premiere!
pi_84429250
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:18 schreef Tain het volgende:

[..]

Nou sowieso internet erop, als ik hier al iemand quote moet ik meteen in landscape view gaan om te kunnen reageren.
2 quotes in 1 reply lukt ook al amper. Muziekspeler vind ik ook al niet erg fijn, en de android market vind ik zelf een stuk minder als de appstore :)

Zijn allemaal meningen, maar goed
pi_84429251
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]

Volgens mij mag ik je niet helpen. Sorry :'(
pi_84429323
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

Voor de rest zie en hoor ik meningen in dit topic, bv dat draaibare scherm vind ik echt oetjelelijk. Ik kan gewoon de iPad omdraaien om iets te laten zien aan mijn vrouw (bijvoorbeeld) en het scherm kantelt softwarematig. Vind ik dan weer tof.

Ik vind het dan zelf weer handiger om de tablet die ik hierboven linkte of als tablet of als netbook te kunnen gebruiken. Dat draaibaar scherm wordt dan zo:
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:29:01 #25
187674 Sigmund666
pi_84429324
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

Genialer: In het eerste jaar ben ik ultra-zuinig met bellen. Na een jaar heb ik de helft van de iPhone er al uit, zonder dat de provider extra aan me heeft verdiend :')
pi_84429338
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het heeft in mijn ogen ook geen ene klap met smaak te maken :). Het gaat er namelijk niet om of je de iPad mooi vindt, maar hoe functioneel hij is. iPad is niet dezelfde doelgroep als mensen die een laptop nodig hebben ;) Het zijn daarvoor te verschillende apparaten.

Ik kan bijvoorbeeld met mijn laptop wel als ik op pad ben direct goed mijn gemaakte foto's bekijken, checken of ik er wat aan kan bewerken en ze opslaan. Dat kan met een iPad niet en dat moet ook helemaal niet kunnen met een iPad.
Met een laptop is het vele malen makkelijker om aan mijn studie te werken. Ik kan meerdere tabs open zetten met verschillende artikelen die ik bestudeer en op hetzelfde moment ook schrijven aan mijn scriptie. Dat kan niet met een iPad, want je kunt maar 1 ding tegelijk. Wederom, daar is de iPad ook helemaal niet voor gemaakt.

Zo zijn er nog vele andere dingen en dat is ook prima. De iPad is een tussenstap tussen netbook en laptop volgens Apple en heeft dus niet alle mogelijkheden die laptops wel hebben, maar wel voordelen die laptops niet hebben. Ik geloof best dat een iPad handig kan zijn, maar ik heb hem niet zo nodig dat ik nu denk, ja laat ik nog eens 700 euro investeren. Niet voor die paar kleine voordeeltjes die het apparaat heeft. Dan laat ik dat geld liever op mijn spaarrekening staan :)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:29:56 #27
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_84429347
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef badboynova het volgende:
Over een reserve stylus geskproken :')
pi_84429400
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:29 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het heeft in mijn ogen ook geen ene klap met smaak te maken :). Het gaat er namelijk niet om of je de iPad mooi vindt, maar hoe functioneel hij is. iPad is niet dezelfde doelgroep als mensen die een laptop nodig hebben ;) Het zijn daarvoor te verschillende apparaten.

Ik kan bijvoorbeeld met mijn laptop wel als ik op pad ben direct goed mijn gemaakte foto's bekijken, checken of ik er wat aan kan bewerken en ze opslaan. Dat kan met een iPad niet en dat moet ook helemaal niet kunnen met een iPad.
Met een laptop is het vele malen makkelijker om aan mijn studie te werken. Ik kan meerdere tabs open zetten met verschillende artikelen die ik bestudeer en op hetzelfde moment ook schrijven aan mijn scriptie. Dat kan niet met een iPad, want je kunt maar 1 ding tegelijk. Wederom, daar is de iPad ook helemaal niet voor gemaakt.

Zo zijn er nog vele andere dingen en dat is ook prima. De iPad is een tussenstap tussen netbook en laptop volgens Apple en heeft dus niet alle mogelijkheden die laptops wel hebben, maar wel voordelen die laptops niet hebben. Ik geloof best dat een iPad handig kan zijn, maar ik heb hem niet zo nodig dat ik nu denk, ja laat ik nog eens 700 euro investeren. Niet voor die paar kleine voordeeltjes die het apparaat heeft. Dan laat ik dat geld liever op mijn spaarrekening staan :)

Waar zie jij 700 euro staan dan? Want het is volgens mij va 500? En ja 700 euro is veel te duur, daar koop je opzich een laptop voor die meer kan als de iPad
pi_84429411
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:29 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Genialer: In het eerste jaar ben ik ultra-zuinig met bellen. Na een jaar heb ik de helft van de iPhone er al uit, zonder dat de provider extra aan me heeft verdiend :')

Ik bel gewoon nooit :X :') ik zou ook echt bij god niet weten wat ik verder met een iPhone moet :D. Ik heb nooit internet nodig onderweg en ik doe al geen klap met de iPod Touch die hier thuis ligt. Een iPhone kopen zou echt een investering zijn die ik er nooit in mijn leven uithaal :D

Laat mij maar lekker ouderwets louter bellen en sms'en. Huidige telefoon kan ik straten opzoeken, dat doe ik nog heel soms als een passagier iets moet weten, maar verder. Ik gebruik al die extra features niet, ze boeien met gewoon niet. Waarom dan geld daarin investeren :)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:34:52 #30
187674 Sigmund666
pi_84429437
iPhone is voor typische paupers die dan kunnen roepen:"Kijk mij eens veel geld hebben zeg! Ik kan Apple betalen! BOH!"

Echt waar, net als die Apple-adepts die zich aftrekken over het feit dat de iPhone 4 een hoesje van 20 cent krijgt om de ontvangst te verbeteren. _O-
"Kijk Apple eens geweldige support levern! TJOH!"

iPod Touch is wel eens leuk als je op je werk ff geen fluit te doen hebt. Beetje mail lezen, beetje Youtube kijken.
pi_84429450
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Waar zie jij 700 euro staan dan? Want het is volgens mij va 500? En ja 700 euro is veel te duur, daar koop je opzich een laptop voor die meer kan als de iPad

500 euro heb je 16GB en geen 3G. Zeker dat laatste willen veel mensen er toch wel op dus dat is al ¤100 extra. Maar dan nog. Al was ie 200 euro, ik zou het niet betalen. De meerwaarde is voor mij gewoon nihil.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:44:38 #32
187674 Sigmund666
pi_84429598
Sowieso ook die merkgeile mensen. Collega van ons had een Mac gekocht van 2500 euro. En ondertussen wel zeiken dat ie slecht sliep omdat ie een rottig bed had. _O-
(Hoezo, verkeerde prioriteiten stellen? :') )
"Ja, maar ik heb nu wel een MAC in mijn slaapkamer staan." Voor dat bedrag had je een hele complete Auping met een goeie matras kunnen kopen (dat heb ik tenminste een keer gedaan. Geen enkele spijt van ook :D )
pi_84429619
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:35 schreef Morthill het volgende:

[..]

500 euro heb je 16GB en geen 3G. Zeker dat laatste willen veel mensen er toch wel op dus dat is al ¤100 extra. Maar dan nog. Al was ie 200 euro, ik zou het niet betalen. De meerwaarde is voor mij gewoon nihil.

Ik zou hem onderweg denk ik minder gebruiken als thuis
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:50:17 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84429675
Pro vs Anti Apple discussies :')
pi_84429696
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:50 schreef Rossdale het volgende:
Pro vs Anti Apple discussies :')

Dat is net als een PATAT vs friet war.
pi_84429701
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Sowieso ook die merkgeile mensen. Collega van ons had een Mac gekocht van 2500 euro. En ondertussen wel zeiken dat ie slecht sliep omdat ie een rottig bed had. _O-
(Hoezo, verkeerde prioriteiten stellen? :') )
"Ja, maar ik heb nu wel een MAC in mijn slaapkamer staan." Voor dat bedrag had je een hele complete Auping met een goeie matras kunnen kopen (dat heb ik tenminste een keer gedaan. Geen enkele spijt van ook :D )

Nederland is merkengeil. Met alle Björn Borgs die iedereen maar blijft kopen enzo. Wat zijn het, boxers van 25 euro per stuk of zo? T-shirts die je een fortuin kosten? Maar ondertussen wel zeuren dat we gebukt gaan onder een crisis, dat er niet getornd mag worden aan de sociale zekerheid en dat het allemaal zo moeilijk is.

Ik leefde tot voor kort ook alles behalve zuinig hoor, daar niet van. Maar dat gaat tegenwoordig toch wel anders. Ik zet gewoon braaf geld opzij, koop geen games meer als ze nieuw in de winkel liggen (ME2 uitgezonderd), haal kleding louter in de uitverkoop, werk gewoon nog met een beeldscherm dat wat kapotte pixels heeft etc. Zodoende kan ik en mijn studie goed betalen en houd ik geld over voor af en toe handige investeringen zoals een auto of een laptop :)

Studenten die zeuren dat de stufi niet mag worden afgeschaft :N Die 250 euro kun je als student echt prima missen hoor.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:53:56 #37
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84429729
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:52 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dat is net als een PATAT vs friet war.

En dat terwijl het zo duidelijk is :D

Apple is kut en het is gewoon Friet!
pi_84429737
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

En dat terwijl het zo duidelijk is :D

Apple is kut en het is gewoon Friet!

QFT en QFT :Y
pi_84429773
friet vs patat :')

Friet...
pi_84429823
En nu wacht ik nog op een troll, want dan is de dag officieel goed van start :')

[ Bericht 0% gewijzigd door badboynova op 24-07-2010 11:31:18 ]
pi_84430431
pi_84430543
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]

Nu moet je toch wel winnen :P

Ik ben trouwens weer wakker en zonder te kotsen en alles *O* Echt geen idee meer waarom ik gister een lachkick had in de fietsenstalling van Utrecht Centraal, maar lag nog net niet te rollen over de vloer van het lachen... zal het de vriend waarmee ik was zo eens vragen... dat is mijn held trouwens, heeft me veilig in de trein gestopt en tot dat moment ervoor gezorgd dat ik geen al te foute smsjes ging sturen... wat ik in de trein alsnog gedaan had :')

Ach ja lang geleden dat ik een keer goed de weg kwijt was, bent grappig als je het niet te vaak doet :)
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:41:42 #43
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84430717
Ik ga ook de iphone4G halen, en skeit dat mensen denken dat je dat doet om wat mee uit te stralen, ding werkt zoveel fijner dan welke WM.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_84431268
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:41 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga ook de iphone4G halen, en skeit dat mensen denken dat je dat doet om wat mee uit te stralen, ding werkt zoveel fijner dan welke WM.

Mensen die apple haten zijn gewoon jaloers.. :')

HATERZZZZZZ

Ik heb nog de Iphone 3G maar zou toch ook wel de 4G willen :s)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:08:47 #45
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84431375
Ik kom wel terug als het niet over Apple gaat, daar komen jullie in honderd jaar niet over uit. Veel plezier nog
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_84431409
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kom wel terug als het niet over Apple gaat, daar komen jullie in honderd jaar niet over uit. Veel plezier nog

Ik vind het ook altijd zo'n non issue... volgens mij ben ik ook een van de weinige apple gebruikers die geen fan"boy" is :')
pi_84431456
quote:

Haterr :{w
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:17:18 #48
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84431610
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:10 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd zo'n non issue... volgens mij ben ik ook een van de weinige apple gebruikers die geen fan"boy" is :')

Hej noem je mij daar een fanboy :O

Ik heb thuis alleen maar macs, maar haat geen windows.
Wat ik wel haat!!!! hipsters met een Iphone die doen alsof ze hardcore mac expert zijn, maar als je ze achter een Mac zou zetten niet eens weten wat safari is etc.

Mijn overstap naar mac was puur vanuit studie en doordat ik al vroeg in aanraking was gekomen met mac.
Maar ik ga niet huilen als ik op een pc moet werken.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:21:57 #49
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84431749
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:12 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Haterr :{w

Ik wist dat dit kwam, daarom nog even voor de zekerheid: ik heb een Ipod nano en ben daar zeer gelukkig mee :)
pi_84431819
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:21 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik wist dat dit kwam, daarom nog even voor de zekerheid: ik heb een Ipod nano en ben daar zeer gelukkig mee :)

:P
pi_84432043
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:17 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wat ik wel haat!!!! hipsters met een Iphone die doen alsof ze hardcore mac expert zijn, maar als je ze achter een Mac zou zetten niet eens weten wat safari is etc.

Dus jij bent wel een 1337 Max-haxxorzexpert :o _O_
pi_84432413
quote:

:')
pi_84432687
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:10 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nou ja, ik zeg alleen maar dat ik toch een iPad gekocht heb, omdat ik na het uit proberen het wel een tof en nuttig apparaat vind voor mezelf. En dan ben ik opeens een Applefan? Het zal wel.

En ja, het kost geld, en nee, het boeit me niet. Ik heb een prima baan, dus dan mag een extraatje ook wel eens. Ik ben vaak op reis, ik wil dus een licht apparaat dat het lang uithoudt en die ik voor dingen kan gebruiken die ik anders op een logger ding zou moeten doen. Mijn foto's en echte werk doe ik wel op mijn laptop.

Ik kan wel wachten op de nieuwe Macbook Air, of een ebook van een concurrent bijvoorbeeld, maar zo kun je blijven redeneren "ik wacht wel op...".

Straks naar mijn pa, die gisteren mocht denken "nog een uur, en dan hoef ik niet meer te werken". Die zal blij zijn vandaag, eindelijk met de VUT.
pi_84432747
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:17 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Mijn overstap naar mac was puur vanuit studie en doordat ik al vroeg in aanraking was gekomen met mac.
Maar ik ga niet huilen als ik op een pc moet werken.

Je bent dus een Mac fanboy en een nerd-rager. Prima combo ^O^
Ik heb echt nog nooit iemand met een iphone horen zeggen dat ze mac expert zijn, sterker nog, ik ken niemand die zegt dat ie een mac expert is. :D
pi_84432817
@sig
Deze zocht je toch
pi_84432818
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:48 schreef Pheno het volgende:

En ja, het kost geld, en nee, het boeit me niet. Ik heb een prima baan, dus dan mag een extraatje ook wel eens.

Sure, why not?
pi_84432823
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik heb echt nog nooit iemand met een iphone horen zeggen dat ze mac expert zijn, sterker nog, ik ken niemand die zegt dat ie een mac expert is. :D
Alleen als je zo'n "genius' bent toch? Die krijgen tig cursussen wat te doen als je telefoon ontploft en zo?
pi_84432828
Tijd om de Xbox360 S te gaan halen. Crackdown2 laat ik liggen :)
pi_84432848
pi_84432874
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alleen als je zo'n "genius' bent toch? Die krijgen tig cursussen wat te doen als je telefoon ontploft en zo?

Geen idee, ik weet niets van Macs, ik weet niets van computers. Ik ben dom. Waar woon ik? Wie ben jij?
pi_84432898
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Geen idee, ik weet niets van Macs, ik weet niets van computers. Ik ben dom. Waar woon ik? Wie ben jij?
Ignorance is bliss.
pi_84432926
quote:

[..]

Jij bent Cruise.Elroy toch?

Ik zou best een Mac willen, maar ik kon op de huidige MacBook zo snel al geen eens een shell cosole vinden, dus haakte ik af. :')
pi_84432943
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
O+
quote:

[..]

Oppernerd ben je... ga jij nou maar bits shuffelen op je PS3 :P
pi_84432966
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik zou best een Mac willen, maar ik kon op de huidige MacBook zo snel al geen eens een shell cosole vinden, dus haakte ik af. :')
het is er wel, maar verstopt inderdaad. Volgens mij bij hulpprogramma's, kan zo wel even kijken als ik het ding aan zet.
pi_84432975
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik heb de terminal van mijn mac echt vaak open gehad :') Lekker compilen en zulks...

Zit zelfs in mijn dock :@
pi_84433003
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

het is er wel, maar verstopt inderdaad. Volgens mij bij hulpprogramma's, kan zo wel even kijken als ik het ding aan zet.

Mjah, ik zou een Mac willen, omdat ik al die grafische shit niet nodig heb. Maar omdat Apple popi wil zijn is dat nu ook zo'n grafische OS :N Heb je nog geen klap aan je Linuxbased OS.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:57:44 #67
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84433018
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Nee dat is dus het grappige, dat jij nu alweer loopt te bashen :Y dus er schuilt blijkbaar één of andere liefde of haat jegens een bepaald bedrijf?

En lui met een iphone die zeggen dat ze expert zijn is natuurlijk overdreven, maar mensen met beetje verstand begrijpen wel wat ik bedoel.....
pi_84433040
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mjah, ik zou een Mac willen, omdat ik al die grafische shit niet nodig heb. Maar omdat Apple popi wil zijn is dat nu ook zo'n grafische OS :N Heb je nog geen klap aan je Linuxbased OS.
Het staat inderdaad bij utilities (hulpprogramma's dus). Toch even gekeken, omdat ik het wel eens gezien heb. Ik doe er weinig mee, ik gebruik toch Eclipse om te ontwikkelen bijvoorbeeld.
pi_84433060
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je kan alsnog bij alle unix bende hoor :) Alleen elke keer als ik het doe voel ik me te nerdy...
pi_84433072
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:59 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je kan alsnog bij alle unix bende hoor :) Alleen elke keer als ik het doe voel ik me te nerdy...

Ja, maar geef mij dan een gestript OS zonder al die onzin.
pi_84433095
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:59 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, maar geef mij dan een gestript OS zonder al die onzin.

Nee joh, nerdy doen om het nerdy doen is overrated...
pi_84433109
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:00 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nee joh, nerdy doen om het nerdy doen is overrated...

Ik vind het echt fijner werken :') maar goed, zolang ik ook nog wat wil gamen zit ik vast aan gewone systemen en agh, die werken ook prima hoor :)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:36:38 #73
187674 Sigmund666
pi_84433956
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nederland is merkengeil. Met alle Björn Borgs die iedereen maar blijft kopen enzo. Wat zijn het, boxers van 25 euro per stuk of zo? T-shirts die je een fortuin kosten? Maar ondertussen wel zeuren dat we gebukt gaan onder een crisis, dat er niet getornd mag worden aan de sociale zekerheid en dat het allemaal zo moeilijk is.

Ik leefde tot voor kort ook alles behalve zuinig hoor, daar niet van. Maar dat gaat tegenwoordig toch wel anders. Ik zet gewoon braaf geld opzij, koop geen games meer als ze nieuw in de winkel liggen (ME2 uitgezonderd), haal kleding louter in de uitverkoop, werk gewoon nog met een beeldscherm dat wat kapotte pixels heeft etc. Zodoende kan ik en mijn studie goed betalen en houd ik geld over voor af en toe handige investeringen zoals een auto of een laptop :)

Studenten die zeuren dat de stufi niet mag worden afgeschaft :N Die 250 euro kun je als student echt prima missen hoor.

QFT. Er zijn ook tijden geweest dat ik truien van 125 euro/stuk of duurder kocht. Of dat ik sloten met geld uitgaf aan achteraf nutteloze zooi, terwijl ik bijv. al jaren hetzelfde dekbed had. Toen dacht ik ook van: "Ik kan beter sparen dan dat ik hele bakken geld aan nutteloze shit uitgeef. Laatste dure uitgave was dan ook vorig jaar juni toen ik 200 euro betaalde voor een Auping-4 seizoenendekbed met een kussen. :)
(Verder ben ik nu 12 maanden verder in mijn zuinige Joodse bestaan :D )
pi_84434074
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef GameBabe het volgende:

[..]

O+
[..]

Oppernerd ben je... ga jij nou maar bits shuffelen op je PS3 :P

Dat heet swizzling :{w
pi_84434154
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

BBtjes zijn hun geld wel waard. Mijn billetjes willen niets anders meer. Sloggies zijn de enigen die in de buurt komen.
pi_84434654
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Dat heet swizzling :{w

Mierenneuker :P

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

BBtjes zijn hun geld wel waard. Mijn billetjes willen niets anders meer. Sloggies zijn de enigen die in de buurt komen.

Mannenboxers O+ Die draag ik ook graag thuis met dit weer :@
pi_84434770
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

ik vind Claesens echt meer dan prima.
pi_84435049
Geen ervaring mee, ik heb wel een zooi geprobeerd (lees: moeder kwam ermee aanzetten) maar ze hebben niet die long-lasting snugness die ik zoek.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 14:20:02 #79
270524 Flodder450
pi_84435114
Lol, :P
pi_84435589
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:00 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Mierenneuker :P
[..]

Noob :P
pi_84435805
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Noob :P

Kijk maar uit hoor, anders ga ik prikken :Y
pi_84436717
Deze dames ga ik jullie niet onthouden :)

Nu weer verder proggen!

pi_84436856
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Geen ervaring mee, ik heb wel een zooi geprobeerd (lees: moeder kwam ermee aanzetten) maar ze hebben niet die long-lasting snugness die ik zoek.

Mjah, ook beetje te duur merk normaal :X geloof dat je al snel 15-20 per boxer kwijt bent :') maar Bijenkorf flikkert ze regelmatig in de uitverkoop.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:23:11 #84
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84436898
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:05 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik vind Claesens echt meer dan prima.

True! alleen verslijten ze sneller dan BB's
pi_84436959
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:23 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

True! alleen verslijten ze sneller dan BB's

Wat is sneller? Merk iig nog niks van slijtage
pi_84437279
Xbox 360 Slim ziet er echt tof uit :D.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:38:50 #87
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84437282
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Wat is sneller? Merk iig nog niks van slijtage

Wij verkochten die dingen op het werk, heb er dus een keer een bende meegenomen.
Maar worden snel ruw en vallen gaten in.
BB blijft langer smooth :o
pi_84437308
Ik slijt ze echt snel omdat ik veel fiets. Mijn ferme glutes gaan door boxers alsof het niets is.
pi_84437313
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wij verkochten die dingen op het werk, heb er dus een keer een bende meegenomen.

Hmm, naja, ik draag die dingen al een tijdje, maar merk daar echt niks van
pi_84437324
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

je moet ook geen maand met dezelfde rond lopen :')
pi_84437357
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox 360 Slim ziet er echt tof uit :D.

Dat zeker, maar het is wel een stof magneet als hij net uit de doos is.
pi_84437427
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:42 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dat zeker, maar het is wel een stof magneet als hij net uit de doos is.

Haha dat had ik idd door, alleen zie ik dat data transfer nog nergens :/. Of moet je daar weer een nieuwe data transfer kabel voor kopen? Heb nog zo oude :)
pi_84437590
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha dat had ik idd door, alleen zie ik dat data transfer nog nergens :/. Of moet je daar weer een nieuwe data transfer kabel voor kopen? Heb nog zo oude :)

Je kan je data ook op een usb stick zetten, en daarna op de nieuwe xb kopiëren (zo heb ik het gedaan)
pi_84437677
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:50 schreef badboynova het volgende:

[..]

Je kan je data ook op een usb stick zetten, en daarna op de nieuwe xb kopiëren (zo heb ik het gedaan)

Dat gaat wel heel lang duren :P nja lijkt er op dat je nieuwe label nodig hebt dan :/. Want als ik nu wil doen via die transfer Cable ziet ie me oude schijf als een usb ding :/
pi_84437726
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat gaat wel heel lang duren :P nja lijkt er op dat je nieuwe label nodig hebt dan :/. Want als ik nu wil doen via die transfer Cable ziet ie me oude schijf als een usb ding :/

yep, maar nu kan je gelijk kopiëren en heb je geen stick nodig.
pi_84438153
[Update] – If your transfer cable isn’t prompting you for the transfer and it recognizes your old hard drive as a USB attachment, then unfortunately you’ll need a new or different transfer cable.

Best wel kak dan, moet ik weer me oude xbox aansluiten :/
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:11:26 #97
187674 Sigmund666
pi_84438173
Me oude xbox :') :') :') :') :')
pi_84438184
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:55 schreef badboynova het volgende:

[..]

yep, maar nu kan je gelijk kopiëren en heb je geen stick nodig.

Juist wel, want als ik niet eerst alles op een usb stick zet, format ie me 250gb schijf :')
pi_84438204
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Me oude xbox :') :') :') :') :')

Moet je niet weer een verhaaltje verzinnen over hoe je een oude oma over straat heen helpt :')?
pi_84439130
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Moet je niet weer een verhaaltje verzinnen over hoe je een oude oma over op straat heen helpt beroofde :')?

fix
pi_84440340
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:38 schreef badboynova het volgende:

[..]

fix

Van der hondje ja ;)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 18:08:56 #102
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84442422
morgen meedoen aan nederlandse rookie cup paintball *O* *O* *O* *O*
pi_84442465
morgen werken. Bedacht me gisteren dat het 0,0 zin heeft om de trein nog te nemen. Benzineprijs daalt en treinkaartjes zijn weer duurder geworden :') daarbij spaart het nog tijd ook.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 18:30:51 #104
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84443155
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
morgen meedoen aan nederlandse rookie cup paintball *O* *O* *O* *O*

Vette shit :D

Morgen lekker een hele morgen in mijn nest liggen ontkateren om daarna met een gebakken eitje en was jus Formule 1 te kijken ^O^
pi_84443199
Joss Whedon gaat The Avengers regisseren :o Naast supercast zoals Samuel L. Jackson, Scarlett Johansson, Jeremy Renner, Robert Downey Jr. en Don Cheadle nu dus ook een briljante regisseur.

Verwachte reacties:

-Buffy en Angel waren kutseries
-Sciencefiction is gay dus Firefly was kut
-Morthill is een vrouw
  zaterdag 24 juli 2010 @ 18:33:54 #106
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_84443254
Er is iets ergs aan de gang in Duitsland...

quote:

Zeker tien doden bij Love Parade
Bij de Love Parade in de Duitse stad Duisburg zijn zeker tien doden gevallen. Minstens 15 mensen raakten gewond. Er zou paniek zijn uitgebroken onder mensen die in een rij stonden.
ZEKER TIEN DODEN BIJ LOVE PARADE
Foto

Meer volgt.
pi_84443633
Zo net toch maar antibiotica gescoord voor de pijn in mijn nieren... nu lekker 2 dagen naar duitsland.

Ross veel plezier met zuipen en morth zolang je scarlett noemt vertrouw ik het wel :)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 18:47:32 #108
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84443745
Komt goed! :D
pi_84443973
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:43 schreef GameBabe het volgende:
Zo net toch maar antibiotica gescoord voor de pijn in mijn nieren... nu lekker 2 dagen naar duitsland.

Ross veel plezier met zuipen en morth zolang je scarlett noemt vertrouw ik het wel :)

Pijn in je nieren ?
pi_84444063
Wtf, krijg nu ineens mobiele versie van de frontpage :/
pi_84444264
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Pijn in je nieren ?
Een stijgende blaasontsteking... dan weet je dat je de pineut bent en heel hard gaan lijden als je niet op tijd een kuur hebt :P
  zaterdag 24 juli 2010 @ 19:14:50 #112
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84444595
tvp
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84444777
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:02 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Een stijgende blaasontsteking... dan weet je dat je de pineut bent en heel hard gaan lijden als je niet op tijd een kuur hebt :P
Wist niet dat je het van te voren kon voetballen

Edit : voelen natuurlijk :'). Handig die automatische functie van de desire :P

[ Bericht 21% gewijzigd door Nick-GizMo op 24-07-2010 20:27:18 ]
pi_84444881
Goed, paprika is aan het stoven, tijd om op de bank te ploffen
pi_84444946
Hier word er hete kip gemaakt door het vrouwtje
  zaterdag 24 juli 2010 @ 19:26:59 #116
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84444973
  zaterdag 24 juli 2010 @ 19:27:31 #117
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84444991
quote:

[..]

Moet je niet weer een verhaaltje verzinnen over hoe je een oude oma over straat heen helpt :')?

_O-
pi_84446137
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Vette shit

Morgen lekker een hele morgen in mijn nest liggen ontkateren om daarna met een gebakken eitje en was jus Formule 1 te kijken
Ik ook

Jezus, probeer een HDX 1000 mediaplayer te verkopen op MP krijg ik weer een bod binnen van 30 euro
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:07:28 #119
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84446268
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:03 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Ik ook

Jezus, probeer een HDX 1000 mediaplayer te verkopen op MP krijg ik weer een bod binnen van 30 euro
Ik bied 30,50!
pi_84446362
Talk to the hand!

Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:10:26 #121
187674 Sigmund666
pi_84446381
quote:

[..]

Moet je er weer niet overheen lullen met je boerse Nederlands waarvan je denkt dat het ABN is? :')
(Slechte flame trouwens, maar goed :D )
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:10:56 #122
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84446399
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:03 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Ik ook ^O^

Jezus, probeer een HDX 1000 mediaplayer te verkopen op MP krijg ik weer een bod binnen van 30 euro :')
Ik zoek nog een mediaplayer! Slikt hij mkv en mp4 bestanden etc? Hoeveel wil je er ongeveer voor hebben?

Werkt hij een beetje lekker met wireless? Hoe groot is de HDD?

[ Bericht 3% gewijzigd door Rossdale op 24-07-2010 20:16:11 ]
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:15:57 #123
187674 Sigmund666
pi_84446552
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik zoek nog een mediaplayer! Slikt hij mkv en mp4 bestanden etc? Hoeveel wil je er ongeveer voor hebben?
quote:
Media files supported

Video containers:
MPEG1/2/4 Elementary (M1V, M2V, M4V)
MPEG1/2 PS (M2P, MPG)
MPEG2 Transport Stream (TS, TP, TRP, M2T, M2TS, MTS)
VOB
AVI, ASF, WMV
Matroska (MKV)
MOV (H.264), MP4, RMP4
pi_84446804
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:10 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Moet je er weer niet overheen lullen met je boerse Nederlands waarvan je denkt dat het ABN is? :')
(Slechte flame trouwens, maar goed :D )
Vrij slecht ja, want jij was diegene die er overheen aant zullen was toen met je honden verhaal
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:26:14 #125
187674 Sigmund666
pi_84446885
Ik lulde nergens overheen. Ik had geen zin om mensen te gaan overtuigen, dat was alles. ;)
pi_84447006
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:26 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik lulde nergens overheen. Ik had geen zin om mensen te gaan overtuigen, dat was alles. ;)
Zo probeer ik het meestal ook, maar ik geef meestal toe dat het dan een leugen was :').
Altijd leuk dat 10 jarig gedrag :)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:31:40 #127
187674 Sigmund666
pi_84447097
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zo probeer ik het meestal ook, maar ik geef meestal toe dat het dan een leugen was :').
Altijd leuk dat 10 jarig gedrag :)
10 jarigen gedrag :')
Wie denk je dan dat ik ben? Jean Marie Huybregt? "Neee, is echt gebeurd hoor! Jaaa! Nee, is geen leugen hoor, neee."
Als ik mensen niet kan overtuigen, waarom zou ik me dan gaan verdedigen? :')
pi_84447111
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84447168
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Wie denk je dan dat ik ben? Jean Marie Huybregt? "Neee, is echt gebeurd hoor! Jaaa! Nee, is geen leugen hoor, neee."
Gast... weet je wat, laat maar gewoon :)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:34:45 #130
187674 Sigmund666
pi_84447188
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Gast... weet je wat, laat maar gewoon :)
Inderdaad. Net zoals ik jouw simpele boerengedrag ook gewoon laat ;)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:38:14 #131
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84447300
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Marc marie bedoel je denk ik.

Gast hou er mee op, je bent irritant bezig :')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:41:06 #132
270524 Flodder450
pi_84447392
afbeelding

geeft het woord "Hamburgerkut" een hele nieuwe betekenis :')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:46:09 #133
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84447564
Heeft het ooit een betekenis gehad dan?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:22:09 #134
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84448698
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:46 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb er in ieder geval nooit van gehoord
pi_84449495
quote:
alleen in het feeders-woordenboek
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:27:00 #136
270524 Flodder450
pi_84451191
quote:
hamburgerkut

symoniem voor het vrouwelijke geslachtsdeel
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:37:28 #137
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84451610
Flodder je bent nu (22:37) UNDER INVESTIGATION
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:42:15 #138
187674 Sigmund666
pi_84451788
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:45:19 #139
270524 Flodder450
pi_84451893
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:42 schreef Sigmund666 het volgende:
Mijn vriend in lingerie

:') :') :') :') :') :') :')
pi_84454413
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:42 schreef Sigmund666 het volgende:
Mijn vriend in lingerie

:') :') :') :') :') :') :')
Classic :D
pi_84454446
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

hamburgerkut

symoniem voor het vrouwelijke geslachtsdeel
Waarschijnlijk weet je niet eens hoe ie ruikt, laat staan dat je weet hoe ie er uit ziet :')
  zondag 25 juli 2010 @ 00:28:03 #142
187674 Sigmund666
pi_84455787
\\
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk weet je niet eens hoe ie ruikt, laat staan dat je weet hoe ie er uit ziet :')
Hij heeft er een plaatje van, dus hij weet hoe ie eruit ziet. Anders kan ie het toch geen hamburgerkut noemen? :')

Hier de Helaasheid der dingen aan het kijken. Wat blijft het een geniale film :D
pi_84457470
Mowahahaha, ik heb de tickets voor Step up 3D gewonnen *O*
  zondag 25 juli 2010 @ 01:37:42 #144
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84457628
Zag het :P Mijn oprechte medeleven jongen ;)
pi_84457669
Ik moet even kijken wie meegaat, maar epic wordt het sowieso! Foto's volgen uiteraard.

Lange avond gehad, nu slapen :z
  zondag 25 juli 2010 @ 02:07:54 #146
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84458189
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd *O*

Niet echt een film waar ik snel heen zal gaan, 3d of niet :P

Maar have fun ofc :D
  zondag 25 juli 2010 @ 03:47:08 #147
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84459362
Yoooooooow sletjes! Heerlijke avond gehad, lekker Drum 'n Bass feestje in Leiden! Lekker gedanst met leuke vrienden!! ^O^
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 25 juli 2010 @ 03:59:03 #148
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84459420
quote:
Op zondag 25 juli 2010 03:47 schreef SpankmasterC het volgende:
Yoooooooow sletjes! Heerlijke avond gehad, lekker Drum 'n Bass feestje in Leiden! Lekker gedanst met leuke vrienden!! ^O^
Dat is zekers nooit verkeerd :D
  zondag 25 juli 2010 @ 04:52:26 #149
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84459627
Nu vertrekken richtingen rookie cup! allemaal duimen dat ik straks NL kampioen ben :Y
pi_84459761
quote:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd *O*
pi_84459874
goedemorgen :W
pi_84459981
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:30 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Morgen lekker een hele morgen in mijn nest liggen ontkateren om daarna met een gebakken eitje en was jus Formule 1 te kijken ^O^
QFT!

En als afsluiter MotoGP
  zondag 25 juli 2010 @ 09:14:37 #153
270524 Flodder450
pi_84460109
goedemorgen mensen :P
pi_84460184
quote:
[ afbeelding ]
Hahaha top :D! Gefeliciteerd :)
  zondag 25 juli 2010 @ 09:30:29 #155
187674 Sigmund666
pi_84460199
quote:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd.

zondag 25 juli 2010 @ 09:42:21 #156
270524 Flodder450
pi_84460311
quote:
Op zondag 25 juli 2010 09:30 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.

[ afbeelding ]

die is awesome :D
  zondag 25 juli 2010 @ 10:46:08 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84461148
Flodder is een kloon :o
pi_84461414
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:46 schreef AQuila360 het volgende:
  zondag 25 juli 2010 @ 10:59:58 #159
187674 Sigmund666
pi_84461444
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:46 schreef AQuila360 het volgende:
Net zoals jij een clone van mij bent.
pi_84461824
Eerst zit ie te zeiken over de hele discussie, nu begint ie hem zelf :')
  zondag 25 juli 2010 @ 11:23:01 #161
187674 Sigmund666
pi_84461881
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja wat nou gozer? Jij werpt nu toch écht de eerste steen wéér :') :|W
pi_84462437
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:23 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ja wat nou gozer? Jij werpt nu toch écht de eerste steen wéér :') :|W
Ik had het over AQ he :'). Mr ik voel me eigen belangrijk :') :N
  zondag 25 juli 2010 @ 11:50:14 #163
187674 Sigmund666
pi_84462453
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik had het over AQ he :'). Mr ik voel me eigen belangrijk :') :N
Me eigen :')
Ga lekker terug naar school man.
pi_84462561
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:50 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Me eigen :')
Ga lekker terug naar school man.
Ging het daar over dan? Nee dus. Maar goed trek je cape maar weer aan en ga hondjes of mensen in nood redden :'). Klein kind
  zondag 25 juli 2010 @ 11:56:52 #165
187674 Sigmund666
pi_84462615
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ging het daar over dan? Nee dus. Maar goed trek je cape maar weer aan en ga hondjes of mensen in nood redden :'). Klein kind
Wow. Die had ik niet aan zien komen zeg :O
Ik nok er maar weer mee voor vandaag. :')
  zondag 25 juli 2010 @ 12:13:41 #166
258885 Solique
I Kill You !
pi_84463018
Goedemiddag, het klokje rond geslapen. Was compleet verrot en gebroken gisteren. 8)7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_84464087
Ik ben alvast mijn dance-moves aan het oefenen voor morgen.

links 1-2-3 rechts 1-2-3...draai en...
  zondag 25 juli 2010 @ 13:17:44 #168
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84464762
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
Omdat ik het toen niet geloofde :o
  zondag 25 juli 2010 @ 13:18:04 #169
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84464775
quote:
Op zondag 25 juli 2010 12:51 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ben alvast mijn dance-moves aan het oefenen voor morgen.

links 1-2-3 rechts 1-2-3...draai en...
Gewoon wat bier naar binnen gooien.
pi_84464830
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Volgens mij mag je de bios dan niet meer in.
pi_84464882
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:17 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Omdat ik het toen niet geloofde :o
En nu wel? Waarom dat dan?
  zondag 25 juli 2010 @ 13:25:02 #172
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84465017
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En nu wel? Waarom dat dan?
Omdat ik zijn foto zag in het fobo van iemand anders :P Tenminste ik kreeg die link van een oplettende GAM SC'er.
pi_84465308
Is het nog de moeite om hier mee te slowchatten?
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  zondag 25 juli 2010 @ 13:41:50 #174
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84465615
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:33 schreef Nebo het volgende:
Is het nog de moeite om hier mee te slowchatten?
Als je wat tijd door moet komen wel :')
pi_84466487
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Omdat ik zijn foto zag in het fobo van iemand anders :P Tenminste ik kreeg die link van een oplettende GAM SC'er.
Detective AQ
pi_84466565
quote:
Op zondag 25 juli 2010 09:30 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.

[ afbeelding ]
die is echt geniaal _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_84466605
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

teveel gedaan gister, ik ben kapot.
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 25 juli 2010 @ 14:11:55 #178
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84466641
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Detective AQ
iemand anders wees me er op :P
pi_84467776
Lijkt me wel wat. Hoe is Limbo?
pi_84468543
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:46 schreef Reintji het volgende:
Lijkt me wel wat. Hoe is Limbo?
* DJ_ download trial doet
  zondag 25 juli 2010 @ 15:10:49 #181
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84468626
Limbo lijkt me heel tof maar hij is wel kort las ik. Dus wacht ik tot dat die ooit als Deal of the Week komt.
  zondag 25 juli 2010 @ 15:24:29 #182
238141 SevD
Boventitel
pi_84469039

Bestelling geplaatst _O_
pi_84469259
quote:
Totaal artikelen (1) ¤ 79,99
10% kassakorting ¤8,00
Coupon CRM-JUL10 ¤1,95
Subtotaal ¤ 70,04
Verzendkosten ¤ 1,95
Totaal ¤ 71,99
voor fable 3 LE :D

ohh en die coupon code voor geen verzendkosten is de hele maand nog geldig dus je kan hem weer gebruiken als iemand er behoefte aan heft :P

en die 10% zoals eerder vermeld is tot maandag op alles
  zondag 25 juli 2010 @ 15:34:43 #184
238141 SevD
Boventitel
pi_84469351
quote:
Op zondag 25 juli 2010 15:31 schreef DJ_ het volgende:

[..]

voor fable 3 LE :D

ohh en die coupon code voor geen verzendkosten is de hele maand nog geldig dus je kan hem weer gebruiken als iemand er behoefte aan heft :P

en die 10% zoals eerder vermeld is tot maandag op alles
Van Fallout New Vegas staat alleen de Normal Edition er maar op :{
pi_84469423
quote:
Op zondag 25 juli 2010 15:10 schreef AQuila360 het volgende:
Limbo lijkt me heel tof maar hij is wel kort las ik. Dus wacht ik tot dat die ooit als Deal of the Week komt.
Wat is kort? En doe eens pm :P
pi_84471059
quote:
Op zondag 25 juli 2010 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wat is kort? En doe eens pm :P
5-6 uur volgens de IGN review
  zondag 25 juli 2010 @ 17:58:17 #187
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84473825
quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:34 schreef DJ_ het volgende:

[..]

5-6 uur volgens de IGN review
volgens Eurogamer was het zelfs maar 3 uur!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_84475030
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

volgens Eurogamer was het zelfs maar 3 uur!
Ze moeten ook geen adhd kinderen gebruiken voor een review :')
  zondag 25 juli 2010 @ 18:56:17 #189
306133 Kipgezicht
Playt je zusje!
pi_84475955
AQuila360, ik hoorde dat jij een lekker zusje had :9
Lekker je hele gezicht onder! :9
pi_84476125
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:56 schreef Kipgezicht het volgende:
AQuila360, ik hoorde dat jij een lekker zusje had :9
Baas! De echte kipgezicht komt niet naar de aanstaande bbq ;(
  zondag 25 juli 2010 @ 19:05:24 #191
306133 Kipgezicht
Playt je zusje!
pi_84476319
Wat is nou een BBQ zonder kipgezicht?
Lekker je hele gezicht onder! :9
pi_84476445
quote:
Op zondag 25 juli 2010 15:24 schreef SevD het volgende:
[ afbeelding ]

Bestelling geplaatst _O_
Ik bestel gewoon zo;n CE en verkoop de game door :D
  zondag 25 juli 2010 @ 19:20:16 #193
270524 Flodder450
  zondag 25 juli 2010 @ 20:47:32 #194
187674 Sigmund666
pi_84480750
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:20 schreef Flodder450 het volgende:
[Video] Vrouw steelt kip in vagina

WTF? :')
Doet me denken aan een extreem vaag broodje aap verhaal dat ik ooit ergens las. Was een psychiatrisch patiënte die een hele kip in haar vagina had gepropt en haar vagina had dichtgenaaid omdat ze in verwachting dacht te zijn. :r
  zondag 25 juli 2010 @ 21:07:02 #195
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84481781
Oke flodder is dus geen kloon om die ene gast had gewoon zijn foto gejat!

Mijn welgemeende excuses aan FLodder
  zondag 25 juli 2010 @ 21:07:52 #196
270524 Flodder450
pi_84481818
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:07 schreef AQuila360 het volgende:

excuses aanvaart ^O^
  zondag 25 juli 2010 @ 21:09:55 #197
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84481904
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:07 schreef AQuila360 het volgende:

:') Je gaat ook echt een foto van een nerd eersteklas in je fotoboek plakken om de blits te maken ja :')

Hou nou eens op met die fake sensatiecrap die niemand interesseerd :N Begin deze week leek je weer normaal te worden, maar helaas...
  zondag 25 juli 2010 @ 21:12:58 #198
187674 Sigmund666
pi_84482032
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik bestel gewoon zo;n CE en verkoop de game door :D
De Fallout 3 editie was ook best tof, en zou ik ook nog wel willen hebben, al was het alleen maar voor de lunchbox en de PIPboy Bobblehead. Morgen maar eens aan Fallout 3 beginnen, aangezien ik morgen de GOTY editie binnen krijg :)
  zondag 25 juli 2010 @ 21:13:35 #199
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84482058
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef Rossdale het volgende:

[..]

:') Je gaat ook echt een foto van een nerd eersteklas in je fotoboek plakken om de blits te maken ja :')

Hou nou eens op met die fake sensatiecrap die niemand interesseerd :N Begin deze week leek je weer normaal te worden, maar helaas...
Sorry Rossdale maar iemand uit de SC gaf die link aan mij en toen zag ik die foto staan :P

Maar flodder heeft aan een MOD ofzo gevraagd of die dat fotoboek kon legen en volgens mij is dat gebeurd dus dan lijkt het me wel waar want hun zullen dat wel checken toch :P
  zondag 25 juli 2010 @ 21:14:59 #200
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84482122
We besteden er ook geen aandacht meer aan nu :P
pi_84482169
gewoon lekker oldschool beuken

zondag 25 juli 2010 @ 21:18:46 #202
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84482294
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef DJ_ het volgende:

Las eerst Scatman

_O-
pi_84482355
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Las eerst Scatman

_O-
die kerel is wel een baas haha
  zondag 25 juli 2010 @ 21:21:01 #204
270524 Flodder450
pi_84482408
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Las eerst Scatman

_O-
staat t oude TMF9 logo nog op :D

das echt lang geleden ;)
  zondag 25 juli 2010 @ 21:22:32 #205
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84482480
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:20 schreef DJ_ het volgende:

[..]

die kerel is wel een baas haha
Ben jij nog naar de zomerfeesten geweest? :P
pi_84482538
Ik heb Mount en Blade Warband gewonnen :D
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_84482549
pi_84482654
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:21 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

staat t oude TMF9 logo nog op :D

das echt lang geleden ;)
Voor ons wel ja :')
  zondag 25 juli 2010 @ 21:26:53 #209
187674 Sigmund666
pi_84482687
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef DJ_ het volgende:

Oldschool beuken is voor mij

of

(Ja, ik heb die muziek ooit tof gevonden, maar toen was ik 10 ofzo)
  zondag 25 juli 2010 @ 21:29:54 #210
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84482831
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

of

Was wel tof idd :P
pi_84482877
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

of

dat is geen beuken , dat is blije commerciele shit die grappig was toen ik in groep 8 zat , en dan ga je niet naar feesten :P
  zondag 25 juli 2010 @ 21:41:43 #212
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84483398
DJ wil gewoon BEUKEN
pi_84484176
Echte mannen luisteren naar Modern Talking

zondag 25 juli 2010 @ 22:01:33 #214
187674 Sigmund666
pi_84484313
  zondag 25 juli 2010 @ 22:04:36 #215
270524 Flodder450
  zondag 25 juli 2010 @ 22:13:58 #216
187674 Sigmund666
pi_84484906
  zondag 25 juli 2010 @ 22:15:01 #217
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84484954
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Sorry Rossdale maar iemand uit de SC gaf die link aan mij en toen zag ik die foto staan :P

Maar flodder heeft aan een MOD ofzo gevraagd of die dat fotoboek kon legen en volgens mij is dat gebeurd dus dan lijkt het me wel waar want hun zullen dat wel checken toch :P
"iemand uit de SC"

Onzin, niemand hier die het interesseert of als hij/zij dat al deed het niet gewoon hier in het topic zou posten.
  zondag 25 juli 2010 @ 22:18:17 #218
270524 Flodder450
pi_84485071
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

"iemand uit de SC"

Onzin, niemand hier die het interesseert of als hij/zij dat al deed het niet gewoon hier in het topic zou posten.
AQ PMde mij anders wel dat iemand uit de SC betrof :P

maar ach...het zal een mystery blijvern, net als t monster van loch ness :P

Land of Confusion _O_
  zondag 25 juli 2010 @ 22:18:43 #219
187674 Sigmund666
pi_84485087
Hij zoekt gewoon aandacht. :')

(Zogeheten AQ-dacht dus)
  zondag 25 juli 2010 @ 22:19:49 #220
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84485127
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

"iemand uit de SC"

Het verhaal is heel simpel: ik keek toevallig op fotoboek van die M-T en zag daar een foto van Flodder. Ik heb dat aan AQ laten zien. That's end. Ik snap ook niet waarom die kneus het hier moet lopen verkopen.

Alles voor sensatie he AQ?
pi_84485143
Ik probeer het gesprek tussen Ross en Aquila te volgen, maar ik snap gewoon niet goed wat ze schrijven. :D
Het zijn Nederlandse woorden, maar ik kan er met moeite zinnen van maken die ook daadwerkelijk iets betekenen :P
pi_84485174
Agh, het zijn Aquila en Rossdale, who the fuck cares :O
  zondag 25 juli 2010 @ 22:21:08 #223
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_84485177
om 4uur vannacht op en net thuis.
13e van Nederland geworden :'(
Wel de nummer 4 dik ingemaakt! (poule systeem zuigt)
  zondag 25 juli 2010 @ 22:21:16 #224
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84485183
Jongens doe ff normaal aub :D

Ik zeg gewoon hoe het was maak er toch niet altijd zo'n show van :P

Zijn foto stond blijkbaar bij iemand in zijn FOBO dus kun je denken van dat het een kloon is maar blijkbaar heeft die kerel zijn foto gejat en dat is nu opgelost en flodder heeft gevraagd aan iemand of die fobo leek gemaakt kon worden.
  zondag 25 juli 2010 @ 22:21:19 #225
270524 Flodder450
pi_84485186
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik probeer het gesprek tussen Ross en Aquila te volgen, maar ik snap gewoon niet goed wat ze schrijven. :D
Het zijn Nederlandse woorden, maar ik kan er met moeite zinnen van maken die ook daadwerkelijk iets betekenen :P
een tip

minder alcohol O-)
  zondag 25 juli 2010 @ 22:21:46 #226
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84485207
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:21 schreef KneusTeun het volgende:
:|W
pi_84485251
En toch zijn we hem toch weer aan het voeren op deze manier hè :')
  zondag 25 juli 2010 @ 22:22:52 #228
270524 Flodder450
pi_84485254
quote:
aww das kut :{

volgende keer beter :P

je hebt t in ieder geval geprobeert :P
  zondag 25 juli 2010 @ 22:22:56 #229
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84485259
Serieus wat zijn jullie een miepen :D
pi_84485339
quote:
Heb ooit met een klaverjastoernooi meegedaan, waarbij gewoon alles en iedereen in dezelfde poule zat. We werden geloof ik negende, maar hadden alleen verloren van de nummers 1 en 2 en alles waar we tegen hadden gespeeld eindigde boven ons :') Dus de onderste helft, die er geen fuck van kon, daar speelden wij niet tegen, maar alles wat boven ons eindigde kon daar wel lekker puntjes tegen sprokkelen.

Kut loting :r kut poule :r
pi_84485355
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:22 schreef Nebo het volgende:
En toch zijn we hem toch weer aan het voeren op deze manier hè :')
Jij kunt notes uitdelen, doe dat dan ook :{w
pi_84485417
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Jij kunt notes uitdelen, doe dat dan ook :{w
Ik ben zwart, niet blauw ;(
pi_84485454
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:26 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik ben zwart, niet blauw ;(
:') verrek, ik leef nog in een wereld waar jij ER bent
  zondag 25 juli 2010 @ 22:29:07 #234
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84485495
Gelukkig maar want notes zijn niet nodig nu
  zondag 25 juli 2010 @ 22:29:45 #235
187674 Sigmund666
pi_84485525
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
Gelukkig maar want notes zijn niet nodig nu
Wees blij dat het tot notes komt. Ze hadden ook een doodseskader op je af kunnen sturen.
pi_84485573
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

:') verrek, ik leef nog in een wereld waar jij ER bent
Doe ook nog wel het één en het ander aan regelwerk, maar niet meer als ER helaas :D
  zondag 25 juli 2010 @ 22:31:07 #237
270524 Flodder450
pi_84485587
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Wees blij dat het tot notes komt. Ze hadden ook een doodseskader op je af kunnen sturen.
Waarom denk ik nu ineens aan Assasins Creed? :')
  zondag 25 juli 2010 @ 22:31:39 #238
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84485619
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Waarom dan :o
  zondag 25 juli 2010 @ 22:32:39 #239
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84485660
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Ik denk eerder aan Zuid-Amerika :')
  zondag 25 juli 2010 @ 22:42:18 #240
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84486115
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Heb ooit met een klaverjastoernooi meegedaan, waarbij gewoon alles en iedereen in dezelfde poule zat. We werden geloof ik negende, maar hadden alleen verloren van de nummers 1 en 2 en alles waar we tegen hadden gespeeld eindigde boven ons :') Dus de onderste helft, die er geen fuck van kon, daar speelden wij niet tegen, maar alles wat boven ons eindigde kon daar wel lekker puntjes tegen sprokkelen.

Kut loting :r kut poule :r
je bedoelt nu het systeem wat ze met schaken ook kunnen toepassen? het zwitsers systeem?
  zondag 25 juli 2010 @ 22:43:21 #241
270524 Flodder450
pi_84486149
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik denk eerder aan Zuid-Amerika :')
kapotte (ninja)ster :')
  zondag 25 juli 2010 @ 22:57:43 #242
187674 Sigmund666
pi_84486717
OMFG WAT EEN BAZENPLAAT!
pi_84487007
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:57 schreef Sigmund666 het volgende:
OMFG WAT EEN BAZENPLAAT!
Beste nummer van het album idd _O_
pi_84487321
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:42 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

je bedoelt nu het systeem wat ze met schaken ook kunnen toepassen? het zwitsers systeem?
That doesn't mean anything to me.

Ik bedoel dat gewoon alle teams in 1 poule zaten en er geloot was tegen welke teams je zou spelen op voorhand. Gevolg was dat wij tegen alleen goede teams speelden en de rest van de goede teams vrij eerlijk tot bovenmatig goed lootten.
  zondag 25 juli 2010 @ 23:26:39 #245
187674 Sigmund666
pi_84487836
pi_84489179
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik bedoel dat gewoon alle teams in 1 poule zaten en er geloot was tegen welke teams je zou spelen op voorhand. Gevolg was dat wij tegen alleen goede teams speelden en de rest van de goede teams vrij eerlijk tot bovenmatig goed lootten.
Bad luck noemen ze zoiets :(

quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:12 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

De Fallout 3 editie was ook best tof, en zou ik ook nog wel willen hebben, al was het alleen maar voor de lunchbox en de PIPboy Bobblehead. Morgen maar eens aan Fallout 3 beginnen, aangezien ik morgen de GOTY editie binnen krijg :)
Ik moet er nog steeds echt aan gaan beginnen, maar op 1 of andere manier vind ik het toch kut spelen als ik er mee bezig ben. Ook de GOTY hier liggen, op zich zonde want het schijnt echt een topper te zijn
pi_84489210
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Hebben ze die wel op de snes? Of op de n64
pi_84489224
quote:
Op maandag 26 juli 2010 00:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Bad luck noemen ze zoiets :(

En slechte organisatie :) Als er gewoon twee poules waren geweest, een met goede en een met slechte teams, dan was het heel wat eerlijker geweest.
pi_84490115
quote:
Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

En slechte organisatie :) Als er gewoon twee poules waren geweest, een met goede en een met slechte teams, dan was het heel wat eerlijker geweest.
Of goed en slecht door elkaar heen, er kan altijd een verrassing zijn :)
pi_84490553
Tering, is al half 1 :/. Nog een weekje werken en dan eindelijk vakantie :).
Night all :W
  maandag 26 juli 2010 @ 00:50:54 #251
187674 Sigmund666
pi_84491068
quote:
Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hebben ze die wel op de snes? Of op de n64
Jij hebt zeker nooit van I(S)NESsassin's Creed gehoord? :N
  maandag 26 juli 2010 @ 06:35:35 #252
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84493307
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het systeem waar ik aan dacht werkt volgens het simpele principe.Het kijk hoeveel jpuntje je hebt en koppelt je aan iemand met ongeveer even veel punten.

De laatste keer dat ik het speelde waren er 22 deelnemers en 8 rondes. Dus je speelt steeds tegen anderen die ongeveer even goed als jouw zijn. Alleen de eerste potje is random.
pi_84493804
quote:
Op maandag 26 juli 2010 00:50 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Jij hebt zeker nooit van I(S)NESsassin's Creed gehoord? :N
Nee ken het niet :(. Tering, geen kut op de weg te zien, zwaar rustig op het werk. En ook nog eens kut weer :).

En natuurlijk Goodmorning :Y
  maandag 26 juli 2010 @ 08:20:00 #254
258885 Solique
I Kill You !
pi_84493906
Goedemorgen :)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 26 juli 2010 @ 08:22:06 #255
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84493925
quote:
Op maandag 26 juli 2010 08:09 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee ken het niet :(. Tering, geen kut op de weg te zien, zwaar rustig op het werk. En ook nog eens kut weer :).

En natuurlijk Goodmorning :Y
Ik wilde vanochtend naar buiten gaan en het was wat bewolkt. Ik dacht nog... zal ik voor die paar spettertjes een jas meenemen? Nog geen 5 min later spoelde ik bijna met mijn auto van de snelweg af :')
pi_84494258
Mogguh
pi_84494457
goedemorgen :W
  maandag 26 juli 2010 @ 09:09:39 #258
187674 Sigmund666
pi_84494555
Mogge iedereeen.
  maandag 26 juli 2010 @ 09:43:35 #259
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84495142
Verdomme... Gisteren mijn verhuisdozen doorgespit, maar ik ben mijn cd van Forza 3 kwijt :(

De content CD heb ik wel gevonden, maar de speel CD is foetsie :'(

Stomme previewexemplaren die niet in doosjes komen :r
pi_84495338
Goeeeeeeeeeede morgen!
pi_84495341
mogguh
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84495367
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Verdomme... Gisteren mijn verhuisdozen doorgespit, maar ik ben mijn cd van Forza 3 kwijt :(

De content CD heb ik wel gevonden, maar de speel CD is foetsie :'(

Stomme previewexemplaren die niet in doosjes komen :r
Agh, komt wel weer bovendrijven :) Raak tijdens verhuizing ook altijd wel wat kwijt en dat vind ik dan weer terug bij de volgende verhuizing, waar ik natuurlijk weer wat anders kwijt raak.
  maandag 26 juli 2010 @ 10:01:20 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84495471
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Agh, komt wel weer bovendrijven :) Raak tijdens verhuizing ook altijd wel wat kwijt en dat vind ik dan weer terug bij de volgende verhuizing, waar ik natuurlijk weer wat anders kwijt raak.
True, maar ik hoop de volgende 10 jaar toch echt niet meer te verhuizen :P En tegen die tijd wil ik vast Forza 8 op de Xbox 720 spelen ipv Forza 3 ;)
pi_84495499
  maandag 26 juli 2010 @ 10:02:18 #265
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84495502
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

True, maar ik hoop de volgende 10 jaar toch echt niet meer te verhuizen :P En tegen die tijd wil ik vast Forza 8 op de Xbox 720 spelen ipv Forza 3 ;)
Dat was ook het eerste wat ik aan dacht :P
pi_84495606
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik ga dit jaar of volgend jaar nog een keer verhuizen dus ik pak ook niets uit wat ik niet dringend nodig heb :')
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84495642
Aan de ene kant wil ik weer verhuizen. Wil een woning met meer lichtinval (het is hier donkerder dan in Tora Bora) en iets meer hoogte, zodat ik ook kasten kwijt kan die hoger zijn dan een teletubbie. Aan de andere kant woon ik niet duur en zit ik in het centrum van Groningen met collegezalen en kroegen op kruipafstand...
  maandag 26 juli 2010 @ 10:15:01 #268
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84495768
quote:
Awesome _O-

Jammer dat ik de game echt net vorige week geruild heb :')
pi_84495960
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:02 schreef Morthill het volgende:
What the fuck _O-
  maandag 26 juli 2010 @ 10:27:19 #270
238141 SevD
Boventitel
pi_84496099
Moggeh :W
pi_84496395
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84496518
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_84496943
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 26 juli 2010 @ 11:10:52 #274
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84497354
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:39 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

Dat jochie met die kip blijft nog de tofste gif _O- _O-
pi_84497509
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:43 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet in NL ;(
pi_84497544
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:17 schreef Morthill het volgende:

[..]

Waarom niet in NL ;(
Vast wel, als je genoeg betaalt.
pi_84497583
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:18 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Vast wel, als je genoeg betaalt.
Dure koekjes dan :D
  maandag 26 juli 2010 @ 11:23:33 #278
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84497699
quote:
[ afbeelding ]
Zo :o Die Kate begint ook oud te worden zeg :D
pi_84497857
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:23 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zo :o Die Kate begint ook oud te worden zeg :D
Ze kan ook niet eeuwig 14 blijven :')
  maandag 26 juli 2010 @ 11:31:17 #280
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84497923
Ze is zo eind de 20 volgens mij als ik die foto zo zie :P

Nog steeds een lekker ding, maar het valt me ineens zo op :D
  maandag 26 juli 2010 @ 12:21:25 #281
187674 Sigmund666
pi_84499440
MILFS _O_
  maandag 26 juli 2010 @ 12:22:21 #282
270524 Flodder450
pi_84499468
lol, :P
pi_84500341
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Ze is zo eind de 20 volgens mij als ik die foto zo zie :P

Nog steeds een lekker ding, maar het valt me ineens zo op :D
Dat jij al die porno sletjes bij naam kent :P
  maandag 26 juli 2010 @ 12:57:21 #284
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84500773
Zij is ook met die 1 voet en 1 hoef :D
pi_84500866
quote:
[ afbeelding ]
ik koop 10 dozen als ik er overheen mag
pi_84501021

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 26 juli 2010 @ 13:11:41 #287
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84501301
Als iemand nog geld heeft liggen moet je ff Arcelor Mittal kopen want die komen woensdag met de cijfers!

En die zijn naar verwachting goed :9
  maandag 26 juli 2010 @ 13:20:34 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84501638
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat jij al die porno sletjes bij naam kent :P
Is geen pornosletje heur :P Gewoon een vrouwke wat al honderdduizenden keren gepost is op FOK!. Helaas blijven die namen dan op den duur ook hangen :')
  maandag 26 juli 2010 @ 13:32:09 #289
187674 Sigmund666
pi_84502174
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef AQuila360 het volgende:
Als iemand nog geld heeft liggen moet je ff Arcelor Mittal kopen want die komen woensdag met de cijfers!

En die zijn naar verwachting goed :9
Zit je in de aandelen dan ofzo? :')
  maandag 26 juli 2010 @ 13:33:05 #290
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84502221
Hij was toch werkeloos?
  maandag 26 juli 2010 @ 13:34:54 #291
187674 Sigmund666
pi_84502285
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Hij was toch werkeloos?
Klopt ja. Waarom zou Arcelor-Mittal je dan boeien?
pi_84502310
quote:

En die zijn naar verwachting goed
Voorkennis
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 26 juli 2010 @ 13:57:44 #293
270524 Flodder450
pi_84503140
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:59 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ik koop 10 dozen als ik er overheen mag
"Bij 10 dozen krijg je er 1 gratis!"
  maandag 26 juli 2010 @ 14:22:45 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84504192
Pakketje voor de heer Tain!

pi_84504226
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:22 schreef Rossdale het volgende:

[ afbeelding ]
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 26 juli 2010 @ 14:25:49 #296
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_84504311
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:22 schreef Rossdale het volgende:

[ afbeelding ]
Waarom komen die nooit wat bij de apotheek brengen
pi_84504321
quote:

En die zijn naar verwachting goed
Een van onze leveranciers. Als je toch aandelen in metaal wilt kopen, weet ik wel een paar betere
  maandag 26 juli 2010 @ 14:27:12 #298
187674 Sigmund666
pi_84504359
Nog 3 te gaan
  maandag 26 juli 2010 @ 14:27:35 #299
187674 Sigmund666
pi_84504372
2
  maandag 26 juli 2010 @ 14:27:57 #300
187674 Sigmund666
pi_84504381
1
  maandag 26 juli 2010 @ 14:28:07 #301
187674 Sigmund666
pi_84504385
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')