quote:
Is er al een iPr0n app?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef badboynova het volgende:
waar pheno met ze e-penis zijn ipad touchscreent
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want? Omdat jij het niet kan betalen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:58 schreef Pheno het volgende:
Ik ga me niet verdedigen: ik ben een gadgethoer.
Uurtje in de MM staan spelen met het ding, zien dat het echt lekker werkt, en dan maar de creditcard weer uit zijn niet zo stoffige hoesje halen. Klaag me aan!
Komt er een nieuwe uit? Het zal, het moet dan wel ernstig vernieuwend zijn wil ik die nog kopen. Dat verwacht ik niet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
oh, broeliebroelie, als ik iets koop is dat perfect en alleen paupers vinden van niet
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is dat zo? want volgens mij is dat een mening die je daar geeft. En je kan ook weinig geld hebben om dure dingen te kopen, dat is een heel ander punt
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:12 schreef Sigmund666 het volgende:
600 euro betalen voor een veredelde laptop omdat ie van Apple is gaat me wat ver. De iPod Touch daarentegen is zeer baas!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een normale MP3 speler is maar een fractie van de prijs. Trouwens vrijwel elke smartphone kan muziek afspelen... totaal nutteloze crap dus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is hoe jouw geblaat op mij overkomt. Ik vind een iPhone kopen totale geldverspilling en je schiet gelijk in de verdediging dat het dan wel aan mijn kredietwaardigheid moet liggen. Natuurlijk is wat ik zeg een mening, maar daarmee mag ik hem nog wel geven.
Ook zoiets, tegenwoordig moet je overal maar duidelijk bijzetten dat wat je zegt een mening is want anders is er gelijk gezeur dat wat je zegt helemaal geen feit is, maar een mening.
Denk gewoon even na voor je reageert. Als ik 30 euro in de maand te veel geld vind om te bellen, wat denk je dan dat ik vind van een investering van een paar honderd euro om te kunnen bellen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja in de verdediging schieten is een groot woord, want ik kies er zelf wel voor of ik hem wil of niet. Heb nu een Desire en daarvoor een Iphone, en vind de iphone gewoon fijner werken.
En over jou kredietwaardigheid hoef ik niet te twijfelen, dat geef je zelf al vaker aan in 1 van je zure posts
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja in de verdediging schieten is een groot woord, want ik kies er zelf wel voor of ik hem wil of niet. Heb nu een Desire en daarvoor een Iphone, en vind de iphone gewoon fijner werken.
En over jou kredietwaardigheid hoef ik niet te twijfelen, dat geef je zelf al vaker aan in 1 van je zure posts
Kan, als ik het merk haal ik er een toetsenbordje bij, kan prima.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Om terug te komen op je punt, zelfs de meest grote iPad fan die ik tegenkom zeggen stuk voor stuk dat uitgebreid typen gewoon niet handig is. Als je voor je studie aan je scriptie gaat werken, voor je werk een tiental pagina's moet schrijven oid pak je gewoo een laptop. Dat is ook exact wat ik zal doen
En lezen van een scherm blijf ik kut vinden. Geef mij maar lekker een boek.
Ik heb zelf een Desire, mijn vrouw een iPod Touch. De iPod reageert vlotter. En natuurlijk zijn de Stores elkaars tegenpolen. Voor de rest heb je gelijk: het doet uiteindelijk hetzelfdequote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is er nu precies fijner aan een iphone vergeleken met een desire? Heb zelf een desire en mijn vriendin een iphone en ze doen allebei de dingen die ze moeten doen met een iets andere interface die in grote lijnen nog steeds erg vergelijkbaar zijn
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is er nu precies fijner aan een iphone vergeleken met een desire? Heb zelf een desire en mijn vriendin een iphone en ze doen allebei de dingen die ze moeten doen met een iets andere interface die in grote lijnen nog steeds erg vergelijkbaar zijn
Volgens mij mag ik je niet helpen. Sorryquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jongens, die reacties in het step up topic! Epic! Dank u!
[ afbeelding ]
Voor mensen die mij nog een handje willen helpen:
Win kaarten voor het Step Up 3D Dance Event of de premiere!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan, als ik het merk haal ik er een toetsenbordje bij, kan prima.
Voor de rest zie en hoor ik meningen in dit topic, bv dat draaibare scherm vind ik echt oetjelelijk. Ik kan gewoon de iPad omdraaien om iets te laten zien aan mijn vrouw (bijvoorbeeld) en het scherm kantelt softwarematig. Vind ik dan weer tof.
Smaken verschillen, budgetten ook.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is hoe jouw geblaat op mij overkomt. Ik vind een iPhone kopen totale geldverspilling en je schiet gelijk in de verdediging dat het dan wel aan mijn kredietwaardigheid moet liggen. Natuurlijk is wat ik zeg een mening, maar daarmee mag ik hem nog wel geven.
Ook zoiets, tegenwoordig moet je overal maar duidelijk bijzetten dat wat je zegt een mening is want anders is er gelijk gezeur dat wat je zegt helemaal geen feit is, maar een mening.
Denk gewoon even na voor je reageert. Als ik 30 euro in de maand te veel geld vind om te bellen, wat denk je dan dat ik vind van een investering van een paar honderd euro om te kunnen bellen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan, als ik het merk haal ik er een toetsenbordje bij, kan prima.
Voor de rest zie en hoor ik meningen in dit topic, bv dat draaibare scherm vind ik echt oetjelelijk. Ik kan gewoon de iPad omdraaien om iets te laten zien aan mijn vrouw (bijvoorbeeld) en het scherm kantelt softwarematig. Vind ik dan weer tof.
Smaken verschillen, budgetten ook.
Over een reserve stylus geskprokenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:56 schreef badboynova het volgende:
waar pheno met ze e-penis zijn ipad touchscreent
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het heeft in mijn ogen ook geen ene klap met smaak te maken. Het gaat er namelijk niet om of je de iPad mooi vindt, maar hoe functioneel hij is. iPad is niet dezelfde doelgroep als mensen die een laptop nodig hebben
Het zijn daarvoor te verschillende apparaten.
Ik kan bijvoorbeeld met mijn laptop wel als ik op pad ben direct goed mijn gemaakte foto's bekijken, checken of ik er wat aan kan bewerken en ze opslaan. Dat kan met een iPad niet en dat moet ook helemaal niet kunnen met een iPad.
Met een laptop is het vele malen makkelijker om aan mijn studie te werken. Ik kan meerdere tabs open zetten met verschillende artikelen die ik bestudeer en op hetzelfde moment ook schrijven aan mijn scriptie. Dat kan niet met een iPad, want je kunt maar 1 ding tegelijk. Wederom, daar is de iPad ook helemaal niet voor gemaakt.
Zo zijn er nog vele andere dingen en dat is ook prima. De iPad is een tussenstap tussen netbook en laptop volgens Apple en heeft dus niet alle mogelijkheden die laptops wel hebben, maar wel voordelen die laptops niet hebben. Ik geloof best dat een iPad handig kan zijn, maar ik heb hem niet zo nodig dat ik nu denk, ja laat ik nog eens 700 euro investeren. Niet voor die paar kleine voordeeltjes die het apparaat heeft. Dan laat ik dat geld liever op mijn spaarrekening staan
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:29 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Genialer: In het eerste jaar ben ik ultra-zuinig met bellen. Na een jaar heb ik de helft van de iPhone er al uit, zonder dat de provider extra aan me heeft verdiend
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar zie jij 700 euro staan dan? Want het is volgens mij va 500? En ja 700 euro is veel te duur, daar koop je opzich een laptop voor die meer kan als de iPad
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
500 euro heb je 16GB en geen 3G. Zeker dat laatste willen veel mensen er toch wel op dus dat is al ¤100 extra. Maar dan nog. Al was ie 200 euro, ik zou het niet betalen. De meerwaarde is voor mij gewoon nihil.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:44 schreef Sigmund666 het volgende:
Sowieso ook die merkgeile mensen. Collega van ons had een Mac gekocht van 2500 euro. En ondertussen wel zeiken dat ie slecht sliep omdat ie een rottig bed had.
(Hoezo, verkeerde prioriteiten stellen?)
"Ja, maar ik heb nu wel een MAC in mijn slaapkamer staan." Voor dat bedrag had je een hele complete Auping met een goeie matras kunnen kopen (dat heb ik tenminste een keer gedaan. Geen enkele spijt van ook)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:52 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is net als een PATAT vs friet war.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo duidelijk is
Apple is kut en het is gewoon Friet!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Jongens, die reacties in het step up topic! Epic! Dank u!
[ afbeelding ]
Voor mensen die mij nog een handje willen helpen:
Win kaarten voor het Step Up 3D Dance Event of de premiere!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:41 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga ook de iphone4G halen, en skeit dat mensen denken dat je dat doet om wat mee uit te stralen, ding werkt zoveel fijner dan welke WM.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:08 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kom wel terug als het niet over Apple gaat, daar komen jullie in honderd jaar niet over uit. Veel plezier nog
Ik kom wel terug als het niet over Apple gaat, daar komen jullie in honderd jaar niet over uit. Veel plezier nog
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo'n non issue... volgens mij ben ik ook een van de weinige apple gebruikers die geen fan"boy" is
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik wist dat dit kwam, daarom nog even voor de zekerheid: ik heb een Ipod nano en ben daar zeer gelukkig mee
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hej noem je mij daar een fanboy
Ik heb thuis alleen maar macs, maar haat geen windows.
Wat ik wel haat!!!! hipsters met een Iphone die doen alsof ze hardcore mac expert zijn, maar als je ze achter een Mac zou zetten niet eens weten wat safari is etc.
Nou ja, ik zeg alleen maar dat ik toch een iPad gekocht heb, omdat ik na het uit proberen het wel een tof en nuttig apparaat vind voor mezelf. En dan ben ik opeens een Applefan? Het zal wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo'n non issue... volgens mij ben ik ook een van de weinige apple gebruikers die geen fan"boy" is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hej noem je mij daar een fanboy
Ik heb thuis alleen maar macs, maar haat geen windows.
Wat ik wel haat!!!! hipsters met een Iphone die doen alsof ze hardcore mac expert zijn, maar als je ze achter een Mac zou zetten niet eens weten wat safari is etc.
Mijn overstap naar mac was puur vanuit studie en doordat ik al vroeg in aanraking was gekomen met mac.
Maar ik ga niet huilen als ik op een pc moet werken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:48 schreef Pheno het volgende:
En ja, het kost geld, en nee, het boeit me niet. Ik heb een prima baan, dus dan mag een extraatje ook wel eens.
Alleen als je zo'n "genius' bent toch? Die krijgen tig cursussen wat te doen als je telefoon ontploft en zo?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je bent dus een Mac fanboy en een nerd-rager. Prima combo![]()
Ik heb echt nog nooit iemand met een iphone horen zeggen dat ze mac expert zijn, sterker nog, ik ken niemand die zegt dat ie een mac expert is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als je zo'n "genius' bent toch? Die krijgen tig cursussen wat te doen als je telefoon ontploft en zo?
Ignorance is bliss.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niets van Macs, ik weet niets van computers. Ik ben dom. Waar woon ik? Wie ben jij?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niets van Macs, ik weet niets van computers. Ik ben dom. Waar woon ik? Wie ben jij?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
het is er wel, maar verstopt inderdaad. Volgens mij bij hulpprogramma's, kan zo wel even kijken als ik het ding aan zet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij bent Cruise.Elroy toch?
Ik zou best een Mac willen, maar ik kon op de huidige MacBook zo snel al geen eens een shell cosole vinden, dus haakte ik af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jij bent Cruise.Elroy toch?
Ik zou best een Mac willen, maar ik kon op de huidige MacBook zo snel al geen eens een shell cosole vinden, dus haakte ik af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is er wel, maar verstopt inderdaad. Volgens mij bij hulpprogramma's, kan zo wel even kijken als ik het ding aan zet.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je bent dus een Mac fanboy en een nerd-rager. Prima combo![]()
Ik heb echt nog nooit iemand met een iphone horen zeggen dat ze mac expert zijn, sterker nog, ik ken niemand die zegt dat ie een mac expert is.
Het staat inderdaad bij utilities (hulpprogramma's dus). Toch even gekeken, omdat ik het wel eens gezien heb. Ik doe er weinig mee, ik gebruik toch Eclipse om te ontwikkelen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, ik zou een Mac willen, omdat ik al die grafische shit niet nodig heb. Maar omdat Apple popi wil zijn is dat nu ook zo'n grafische OSHeb je nog geen klap aan je Linuxbased OS.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mjah, ik zou een Mac willen, omdat ik al die grafische shit niet nodig heb. Maar omdat Apple popi wil zijn is dat nu ook zo'n grafische OSHeb je nog geen klap aan je Linuxbased OS.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je kan alsnog bij alle unix bende hoorAlleen elke keer als ik het doe voel ik me te nerdy...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar geef mij dan een gestript OS zonder al die onzin.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee joh, nerdy doen om het nerdy doen is overrated...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nederland is merkengeil. Met alle Björn Borgs die iedereen maar blijft kopen enzo. Wat zijn het, boxers van 25 euro per stuk of zo? T-shirts die je een fortuin kosten? Maar ondertussen wel zeuren dat we gebukt gaan onder een crisis, dat er niet getornd mag worden aan de sociale zekerheid en dat het allemaal zo moeilijk is.
Ik leefde tot voor kort ook alles behalve zuinig hoor, daar niet van. Maar dat gaat tegenwoordig toch wel anders. Ik zet gewoon braaf geld opzij, koop geen games meer als ze nieuw in de winkel liggen (ME2 uitgezonderd), haal kleding louter in de uitverkoop, werk gewoon nog met een beeldscherm dat wat kapotte pixels heeft etc. Zodoende kan ik en mijn studie goed betalen en houd ik geld over voor af en toe handige investeringen zoals een auto of een laptop
Studenten die zeuren dat de stufi niet mag worden afgeschaftDie 250 euro kun je als student echt prima missen hoor.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Oppernerd ben je... ga jij nou maar bits shuffelen op je PS3
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nederland is merkengeil. Met alle Björn Borgs die iedereen maar blijft kopen enzo. Wat zijn het, boxers van 25 euro per stuk of zo? T-shirts die je een fortuin kosten? Maar ondertussen wel zeuren dat we gebukt gaan onder een crisis, dat er niet getornd mag worden aan de sociale zekerheid en dat het allemaal zo moeilijk is.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
BBtjes zijn hun geld wel waard. Mijn billetjes willen niets anders meer. Sloggies zijn de enigen die in de buurt komen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
BBtjes zijn hun geld wel waard. Mijn billetjes willen niets anders meer. Sloggies zijn de enigen die in de buurt komen.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Geen ervaring mee, ik heb wel een zooi geprobeerd (lees: moeder kwam ermee aanzetten) maar ze hebben niet die long-lasting snugness die ik zoek.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik vind Claesens echt meer dan prima.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
True! alleen verslijten ze sneller dan BB's
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat is sneller? Merk iig nog niks van slijtage
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wij verkochten die dingen op het werk, heb er dus een keer een bende meegenomen.
Maar worden snel ruw en vallen gaten in.
BB blijft langer smooth
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wij verkochten die dingen op het werk, heb er dus een keer een bende meegenomen.
Maar worden snel ruw en vallen gaten in.
BB blijft langer smooth
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het is wel een stof magneet als hij net uit de doos is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dat had ik idd door, alleen zie ik dat data transfer nog nergens :/. Of moet je daar weer een nieuwe data transfer kabel voor kopen? Heb nog zo oude
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan je data ook op een usb stick zetten, en daarna op de nieuwe xb kopiėren (zo heb ik het gedaan)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel lang durennja lijkt er op dat je nieuwe label nodig hebt dan :/. Want als ik nu wil doen via die transfer Cable ziet ie me oude schijf als een usb ding :/
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
yep, maar nu kan je gelijk kopiėren en heb je geen stick nodig.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moet je niet weer een verhaaltje verzinnen over hoe je een oude oma over op straat heen helpt beroofde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |