Ok zo danquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:51 schreef Ticootje het volgende:
Dat vraag ik me ook altijd af. De kat kon ik wel raken, maar echt goed richten...
Vast welquote:
bedankt voor de info!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef Ticootje het volgende:
Son, in de ochtend heb je het meeste melk. Hormonen doen 's nachts hun werk extra goed zeg maar. Dus kun je in de ochtend een borst geven en 1 afkolven. Oefenen kun je elk moment van de dag proberen. Misschien vind r het wel leuk om een flesje te geven als Floris naar bed gaat. De melk kun je 5 dagen in je koelkast bewaren, onderin achterin. In de vriezer 3 maanden en de diepvries 6 maanden. Op kamertemperatuur blijft de melk 6 tot 10 uur goed, eenmaal opgewarmde melk liever binnen een uur opmaken en niet 2x opwarmen.
Ja ik wou dus net zeggen: 'gewoon' leren dat ze het op een nette manier moet vragen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:04 schreef miss_sly het volgende:
Asy, de reden dat ik wil stoppen, is omdat ik nu precies daartegenaan begin te lopen waarvan ik vanaf het begin heb gezegd dat ik da tniet wil: Senna begint nu wel heel erg duidelijk te zijn in dat ze wil drinken. En ze is zo groot nu dat het beeld dat ik had (een kind dat naar je toe komt lopen en zich bijna volledig zelf toegang verschaft tot de borst) nu langzaam uit begint te komen. En hoewel ik het best nog een tijdje kan blijven doen, zeker met ochtend- en avondvoeding, heb ik (voor mij dus he, iedereen moet dat zelf weten) het gevoel dat ik nu iets van actie moet ondernemen.
Echt stoppen is misschien ook eigenlijjk nog niet echt wat ik ga doen, want ergens wil ik haar ook zelf daarin de regie geven. Maar, heb ik besloten, ik ga haar wel een beetje opvoeden in wat kan en niet kan. En dat gaat eigenlijk best vanzelf, moet ik zeggen. Ik voed haar alleen nog bij ons in bed (ochtendvoeding) of op haar kamertje in de stoel en dat doet ze goed. Soms overdag, als ze heel moe is, legt ze een handje op mijn borst en zegt " die". Op een ander reageert ze prima als ik dan zeg "nee dat doen we nu niet" haar even knuffel en dan afleid, maar thuis niet, hoordus dan ga ik met haar naar haar kamertje, voed haar (meestal zijn het maar een paar slokken) en leg haar in bed.
Mijn produktie lijkt wel heel erg gemakkelijk en stabiel, want zelfs als ik haar een dag of 5 helemaal niet overdag gevoed heb, luk thet de 6e dag toch weer prima. Toch lijkt het erop dat het wat minder wordt, en dan lost het zich ook vanzelf op, he
Dus kortom, twijfelachtige ik gaat gewoon nog even door, maar wel onder voorwaarden
Het is niet gelukt. Maar heb wel eerst zijn neusje goed gepoetst en zo veel als mogelijk leeggehaald en daarna heeft hij zich heerlijk helemaal suf gedronken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vast welMaar ik denk dat er geen noemenswaardig trauma van over blijft...
L. drukt zijn neusje tegen mijn huid, dat is hier wel _het_ teken dat ie wat wilquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben juist in het openbaar gaan voeden nu Annicka wat ouder is, omdat we er eindelijk handigheid in hebben gekregen. Ik zit wel redelijk afgezonderd, dus er zullen er maar weinig zijn die het door zullen hebben. Ik heb ook nooit een discussie gehad ofzo, want niemand heeft het door.![]()
Ze vraagt het ook nooit opvallend: als ik haar in mijn armen heb (dan zit ze op mijn heup) dan buigt ze wat naar voren en zegt 'hab'.
Maar dan heeft Harry toch honger?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:46 schreef owlet het volgende:
Maar, maar... Dan zit je vannacht gewoon wéér met een kind dat elke twee uur wil drinken? Hoe meer je hem nu aan legt hoe sneller je productie weer bijgetrokken is
Dat weet ze volgens mij best welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:46 schreef owlet het volgende:
Maar, maar... Dan zit je vannacht gewoon wéér met een kind dat elke twee uur wil drinken? Hoe meer je hem nu aan legt hoe sneller je productie weer bijgetrokken is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |