quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Voor de liedjes en de foto;s ?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Hihi gelukkig ben ik niet dronken genoeg om kinky foto's van mezelf te posten
Doen doenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Hihi gelukkig ben ik niet dronken genoeg om kinky foto's van mezelf te posten
Nog geen enkele foto was KPD-waardig.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
Ranzige naakte mannen, ik ga voortaan ook KPD pics posten hier.
Nou doe die maar van jouquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja of we openen een hetero mannen slowchat
Bier en Tieten?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Misschien omdat ik normaal gesproken nooit naar halfnaakte mannen kijk
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar die mannen zijn in mijn ogen net niet wat het moet zijn
Ik post foto's die ik zelf tof vindquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarom heeft het ook geen zin om willekeurige mannenfotos te plaatsen, waar het bij de meeste mannen niet zo gek veel uitmaakt zolang het maar mooie borsten en/of billen heeft, zijn vrouwen zo kritisch dat je eerst een hele waslijst moet gaan opvragen voordat je een pic kan vinden waarbij je een paar positieve reacties kan scoren.
quote:
2 mensen dood is niet leukquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Variatie en omdat hij zo leuk is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Variatie en omdat hij zo leuk is
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarom heeft het ook geen zin om willekeurige mannenfotos te plaatsen, waar het bij de meeste mannen niet zo gek veel uitmaakt zolang het maar mooie borsten en/of billen heeft, zijn vrouwen zo kritisch dat je eerst een hele waslijst moet gaan opvragen voordat je een pic kan vinden die hooguit een paar positieve reacties kan opleveren.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:25 schreef Rockiejj het volgende:
Van mij staan er wel gewoon naaktfoto's op internet, en ik schaam me er totaal niet voor.
Zelfde hier,en ik mag geen kpd toegang kloonquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik schaam me ook niet, maar ik heb een prive leven. Ik ben makkelijk te herkennen weet je
Meh. Barbie.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets van waar. Vrouwen kijken gewoon naar heel andere dingen dan mannen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarom heeft het ook geen zin om willekeurige mannenfotos te plaatsen, waar het bij de meeste mannen niet zo gek veel uitmaakt zolang het maar mooie borsten en/of billen heeft, zijn vrouwen zo kritisch dat je eerst een hele waslijst moet gaan opvragen voordat je een pic kan vinden die hooguit een paar positieve reacties kan opleveren.
Ik zou er wel mee willen lezen, maar dat mag niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zelfde hier,en ik mag geen kpd toegang kloon.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik blijf nog even wakkerop naar topic 4
Geen idee, nooit over nagedacht eigenlijk, lezen kan/doe ik welquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou er wel mee willen lezen, maar dat mag niet.
Zelf foto's posten doe ik niet al wil ik dronken zeer gekke dingen doen
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik blijf nog even wakkerop naar topic 4
quote:
Je moet actief meedoen zeggen zequote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, nooit over nagedacht eigenlijk, lezen kan/doe ik wel![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |