quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:05 schreef Rockiejj het volgende:
Mogen deze vrouwen wel uit de keuken?
Post 999 btw.
quote:
Leuk manquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef 78RPM het volgende:
Nou inderdaad ja.
Vrouwen zijn mooi, die zijn rond, lief en aaibaar.
Mannen zijn dat dus allemaal niet omdat ze vies zijn, naar zweet ruiken en vierkant zijn.
Ik zweer het je, als ik een vrouw zou zijn was ik echt lesbisch geworden!
MYRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zet die bovenste meneer thee in zijn blote piemel? Dat is toch kei gevaarlijk! Ik bedoel, stel je voor, hij krijgt kokend water over zijn zaakje heen! Dan is zijn piemel lang niet zo fotogeniek meer, hoor.
Heb ik nietquote:
Pics.quote:
quote:
Omdat hij goed isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:07 schreef Chowi het volgende:
Ik post deze foto nog een keer, omdat het kan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:07 schreef Chowi het volgende:
Ik post deze foto nog een keer, omdat het kan.
[ afbeelding ]
Dat is verre van hetzelfdequote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga zelf eens zo op bed liggen en maak er foto's van.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof vrouwen die kokende thee over hun borsten krijgen wel zo fotogeniek zijn, of geld hety alleen voor vrouwen dat ze nog leuk mogen zijn in maatje 46 met hier en daar littekens?
Ik ook. Als ik 'm nog eens zie zal ik 'm zeggen dat ie dat niet meer moet doen. We maken ons zorgen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar te zeggen zijn penis wel akelig dichtbij de theepot is, en mij dat zorgen baart. Ik vind het een knappe man, en zou het vreselijk vinden als hem iets overkwam.
Precies. En het is allemaal voor zijn eigen bestwil, hè!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik 'm nog eens zie zal ik 'm zeggen dat ie dat niet meer moet doen. We maken ons zorgen.
Ok.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:10 schreef Myraela het volgende:
Als je hem nog eens ziet, kan je dan ook zijn telefoonnummer vragen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Avey het volgende:
Nog eentje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar anders krijg ik een banquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooie man. Maar een slappe lul is echt niet mooi.
Wat praat je. Een slappe lul is wel mooi. Misschien zelfs mooier dan een stijve.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat praat je. Een slappe lul is wel mooi. Misschien zelfs mooier dan een stijve.
quote:
Daar zeg je me watquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat praat je. Een slappe lul is wel mooi. Misschien zelfs mooier dan een stijve.
Srsly.quote:
quote:
Ik vind tieten als hetero zijnde mooierquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat vrouwen niet zo gefocussed op piemels waren, maar ik kan het natuurlijk fout hebben.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee dat vrouwen niet zo gefocussed op piemels waren, maar ik kan het natuurlijk fout hebben.
quote:
NO WAI!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
Is het heel gek dat ik zwaar hetero ben maar de plaatjes van de vrouwen mooier vind
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
Is het heel gek dat ik zwaar hetero ben maar de plaatjes van de vrouwen mooier vind
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind tieten als hetero zijnde mooier
quote:
Wat gek, ik heb dat ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook he.Ik kijk ook liever naar naakte vrouwen dan naakte mannen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook he.Ik kijk ook liever naar naakte vrouwen dan naakte mannen.
nee gekkiequote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:19 schreef Avey het volgende:
Oh ik vind sommige van die plaatjes van Erik eigenlijk mooier
Hoe vreemd kan het gaan.
Ja maar die mannen zijn in mijn ogen net niet wat het moet zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nah, dat is intuitie, en daar kun je als vrouw niet vanaf komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |