Ik weet dat SuperwormJim daar een andere mening over heeft.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang je geen stijve pik ziet mag er best veel. Dat is me ooit zo uitgelegd.
SWJ kan de boom in.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet dat SuperwormJim daar een andere mening over heeft.
Hihihihi een controversiele mod.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet dat SuperwormJim daar een andere mening over heeft.
quote:
Dat is nergens voor nodigquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef Chowi het volgende:
Ik zwaaide net keihard met mijn scheen tegen de rand van een (salon)tafel aan..
Wat vind je wel iets?quote:
Ik zou dat niet hebben gedaan, als ik jou was.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef Chowi het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef Chowi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Avey het volgende:
Nog eentje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Nog eentje danNice 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Goed plan van je!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
DOor die foto's heb ik zin om morgen avond naar de stad te gaan om te kijken voor lieve dames.
Nog eentje danDie is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog eentje danNais.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Waarom zet die bovenste meneer thee in zijn blote piemel? Dat is toch kei gevaarlijk! Ik bedoel, stel je voor, hij krijgt kokend water over zijn zaakje heen! Dan is zijn piemel lang niet zo fotogeniek meer, hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |