abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84698941
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 08:31 schreef NorthernStar het volgende:
Het is een godvergeten schande dat de CDA het pluche weer opzoekt. Na tien jaar politiek wanbeleid, twee gesneuvelde kabinetten, nu een halvering van zetels en dan toch weer gaan regeren. Ook nog als coalitiepartner in een tweepartijen kabinet dus met veel ministers. Te laf om samen met de PVV te regeren, want onverkoopbaar naar de achterban, maar het dan wel via een constuctie gedoogsteun doen. Alle vooroordelen over de huichelende "christenen" worden weer bevestigd. Om van te kotsen.

Voor de rest hoop ik dat veel idioten die op de PVV hebben gestemd keihard gaan worden geraakt door de gigabezuinigingen die dit kabinet zal doen. Jankende en wanhopige mensen wil ik zien, compleet berooid en tot hun oren in de schulden. Mensen die hun huizen, uitkeringen, banen en pensioenen kwijtraken en de zorg niet meer kunnen betalen. Heel, heel misschien komen ze dan tot ontdekking hoe dom het is om je stem van irrationele emoties af te laten hangen. Achterlijk tokkievolk dat geen benul heeft dat zij de rekening gaan krijgen.
Honderd procent mee eens. En dan vergeten we nog één belangrijk ding: dit is gewoon een aanfluiting voor onze democratie. Weten we nog hoe Wilders stond te schuimbekken dat "zijn" kiezers in de kou bleven staan? Nu is er straks een kabinet van slechts 2 partijen die samen 52 zetels hebben.

Het is te hopen dat Verhagen door het CDA-congres wordt teruggefloten. :r
  zaterdag 31 juli 2010 @ 12:34:30 #227
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84699011
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:32 schreef Boldface het volgende:

[..]

Het is te hopen dat Verhagen door het CDA-congres wordt teruggefloten. :r
Nope. Gaat niet gebeuren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 31 juli 2010 @ 12:37:14 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_84699112
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nope. Gaat niet gebeuren.
HH van de door mij eerder gestelde vraag:
Komt die ledenraadpleging er sowieso nog wel??
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 31 juli 2010 @ 12:40:32 #229
66444 Lord_Vetinari
pi_84699211
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

HH van de door mij eerder gestelde vraag:
Komt die ledenraadpleging er sowieso nog wel??
Ik heb niks gezien van niet. Maar bij het CDA zegt dat niet zoveel. Best kans dat ze voor een schriftelijke ledenraadpleging gaan of zo. Of helemaal geen een.
pi_84700132
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 09:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik ga mezelf citeren:

Maar bewijst dat niet dat rechts een stelletje enorme sukkels zijn? Immers, links heeft in dit land nooit een absolute meerderheid gehad. het laatste links te noemen Kabinet was 1973-1977. Sindsdien is het meest linkse wat je kunt vinden Paars of Centrum links. En TOCH krijgen ze al die zaken voor elkaar. Dan ben je als rechts toch wel een club enorme losers, dunkt me, als je met al die regeringsdeelname het niet voor elkaar krijgt om die enorme linkse invloed te stoppen.
Je praat tegen mensen met enorme borden voor hun kop.
pi_84701781
_O-

Dat gejank van de linksen hier of de wereld vergaat terwijl er nog niets vasstaat. Mijn mening over de linksen is weer flink gesterkt, het is de meest intolerante klootjesvolk die op deze aardbodem loslopen.

Nu maar hopen dat rechts aan de macht komt, ik gun het alle lord vetertjes, koos vogeltjes ettersettjes en nog meer van die extreme linkse betwetertjes.

Oké, jank maar verder zodat ik nog meer kan genieten.......................
pi_84701843
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:10 schreef Dr.Nikita het volgende: de linksen
:')
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:13:02 #233
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_84701863
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 14:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
_O-

Dat gejank van de linksen hier of de wereld vergaat terwijl er nog niets vasstaat. Mijn mening over de linksen is weer flink gesterkt, het is de meest intolerante klootjesvolk die op deze aardbodem loslopen.

Nu maar hopen dat rechts aan de macht komt, ik gun het alle lord vetertjes, koos vogeltjes ettersettjes en nog meer van die extreme linkse betwetertjes.

Oh hey, heb je haar weer. Heb je je vagina al eens schoongemaakt? Er zit volgens mij behoorlijk wat zand in.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:24:05 #234
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_84702177
quote:
_O-

het is zo jammer dat een paar kortzichtige stemmers er voor kiest om stemmingsmakerij en 2 onderwerpen boven een zo goed mogelijke toekomst voor nederland stemmen. Het zou kwalijk zijn als mensen daar niet treurig om werden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:26:29 #235
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_84709707
Wat hebben jullie nu liever? Een land wat geregeerd wordt, of Wilders die buitenspel gezet wordt?

Serieuze vraag overigens, en Paars+ staat er niet tussen ;)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:22:10 #236
66444 Lord_Vetinari
pi_84711606
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Wat hebben jullie nu liever? Een land wat geregeerd wordt, of Wilders die buitenspel gezet wordt?

Serieuze vraag overigens, en Paars+ staat er niet tussen ;)
Het één sluit het ander niet uit, hoor.
  † In Memoriam † zaterdag 31 juli 2010 @ 19:45:41 #237
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_84712478
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:26 schreef 08gnoT. het volgende:

Ik had liever dat de PVV deel van deze regering zou uitmaken ipv via deze volksverlakkerij van gedoogsteun.

Met Wilders op binnenlandse zaken of justitie.

Laat hem zijn politiestaat maar invoeren. Deste eerder zouden we weer van hem af zijn.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:48:39 #238
66444 Lord_Vetinari
pi_84712598
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:45 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik had liever dat de PVV deel van deze regering zou uitmaken ipv via deze volksverlakkerij van gedoogsteun.

Met Wilders op binnenlandse zaken of justitie.

Laat hem zijn politiestaat maar invoeren. Deste eerder zouden we weer van hem af zijn.
Weet je wat een beetje vervelend zou zijn? Tegen de tijd dat er weer verkiezingen waren, zouden er al zaken zijn ingevoerd en ik zie die nog niet 1-2-3 verdwijnen.
pi_84714783
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog geen enkele reactie gelezen, maar inderdaad, dat vreselijke CDA tóch weer in een regering waar níemand op zit te wachten, en een soort luilekkerland creëren voor Geert Wilders. :N
Erger kan gewoon niet.

Ik heb SP gestemd, dus erger dan dit kan het voor mij niet. }:|
Klopt het gaat ook niet helemaal eerlijk het gebeurt underground!
Dit is pas echte vriendjes politiek die Mark Rutte met Geert Wilders!
  † In Memoriam † zaterdag 31 juli 2010 @ 21:01:23 #240
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_84715323
quote:
_O-

Elke verkiezing is er een groep die loopt te jankbekken dat dit het ergste is wat de wereld ooit is overkomen en dan komen ze met verhuisbeloftes en geloven ze dat de volgende keer stemmen het weer helemaal anders gaat.

Elke keer hetzelfde verhaal. Ik lach gezellig met je mee, maar dan bij elke verkiezingsuitslag. Er verandert namelijk toch nooit wat. Een beetje nuance hier en daar en hebben we het weer gehad.
Carpe Libertatem
pi_84728937
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Elke verkiezing is er een groep die loopt te jankbekken dat dit het ergste is wat de wereld ooit is overkomen en dan komen ze met verhuisbeloftes en geloven ze dat de volgende keer stemmen het weer helemaal anders gaat.

Elke keer hetzelfde verhaal. Ik lach gezellig met je mee, maar dan bij elke verkiezingsuitslag. Er verandert namelijk toch nooit wat. Een beetje nuance hier en daar en hebben we het weer gehad.
Precies en daarom zijn de lachwekkende stuiptrekkingen van de jankende subidieslurpende nitwits zo leuk. Net zoals weer een leuke van ettersletje over zand in de vagina.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 07:31:44 #242
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_84729034
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]
Er verandert namelijk toch nooit wat. Een beetje nuance hier en daar en hebben we het weer gehad.
Er verandert weinig omdast we de afgelopen 25+ jaar in verschillende samenstellingen voornameliijk neoliberaal beleid hebben gehad. Met als gevolg dat er een grote groep is die het water redelijk tot aan de lippen staat. Dan komt nu een VVD, CDA en PVV regering (ook al doen ze zogenaamd niet echt mee) die door de economische crisis het perfecte excuus om keihard te gaan snijden. Je hoeft niet erg politiek onderlegt te zijn om te weten welke groepen de grootste klappen gaan krijgen; zij die het toch al lastig hebben. De tweedeling groeit weer verder.

Er zijn wel degelijk alternatieven die meer dan nuanceverschillen zijn. Neoliberalisme (imo een gefaalde ideologie) is echt niet de enige ideologie en keuze. Een alternatief krijgt alleen de kans niet omdat "het volk" hun stem laat afhangen van trivialiteiten en aangepraatte sentimenten. Ik durf te beweren dat veel mensen een andere keuze hadden gemaakt als ze echt geinformeerd zouden zijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door NorthernStar op 02-08-2010 06:10:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')