Ja dat snap ik maar hij was zo positief en wilde het per se,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welnee. Vandaar dat congres. verhagen kan altijd roepen dat het congres (de leden dus) hem gesteund hebben.
Ik ook. Dit land gaat echt kapot als dit kabinet te lang blijft zitten. Gezondheidzorg zal naar de kloten gaan en de 1 miljoen mensen die nu moeten leven onder de armoedegrens zullen er flink wat lotgenoten bij krijgen. In 4 jaar kan een kabinet als CDA en VVD heel veel kapot maken wat in het verleden aan beschaving is opgebouwd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:56 schreef Guanabana het volgende:
Heb nog geen enkele reactie gelezen, maar inderdaad, dat vreselijke CDA tóch weer in een regering waar níemand op zit te wachten, en een soort luilekkerland creëren voor Geert Wilders.![]()
Erger kan gewoon niet.
Ik heb SP gestemd, dus erger dan dit kan het voor mij niet.
Een prahctig vooruitzicht. Soms moet er eerst vernietigd worden, voordat er gecreëerd kan worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:02 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Ik ook. Dit land gaat echt kapot als dit kabinet te lang blijft zitten. Gezondheidzorg zal naar de kloten gaan en de 1 miljoen mensen die nu moeten leven onder de armoedegrens zullen er flink wat lotgenoten bij krijgen. In 4 jaar kan een kabinet als CDA en VVD heel veel kapot maken wat in het verleden aan beschaving is opgebouwd.
Meest stompzinnige post van de dagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een prahctig vooruitzicht. Soms moet er eerst vernietigd worden, voordat er gecreëerd kan worden.
Bekijk het van de positieve kant. Dit land is al lang kapot gemaakt door het linkse immigratiebeleid in de afgelopen 50 jaar. Nu heeft een rechtse regering de kans om Nederland weer helemaal op te bouwen en opnieuw in te richten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:02 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Ik ook. Dit land gaat echt kapot als dit kabinet te lang blijft zitten. Gezondheidzorg zal naar de kloten gaan en de 1 miljoen mensen die nu moeten leven onder de armoedegrens zullen er flink wat lotgenoten bij krijgen. In 4 jaar kan een kabinet als CDA en VVD heel veel kapot maken wat in het verleden aan beschaving is opgebouwd.
Dit is het ergste, de tokkies die het goedpraten en geen prachtig kunnen schrijvenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Een prahctig vooruitzicht. Soms moet er eerst vernietigd worden, voordat er gecreëerd kan worden.
Mogge.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:31 schreef NorthernStar het volgende:
Het is een godvergeten schande dat de CDA het pluche weer opzoekt. Na tien jaar politiek wanbeleid, twee gesneuvelde kabinetten, nu een halvering van zetels en dan toch weer gaan regeren. Ook nog als coalitiepartner in een tweepartijen kabinet dus met veel ministers. Te laf om samen met de PVV te regeren, want onverkoopbaar naar de achterban, maar het dan wel via een constuctie gedoogsteun doen. Alle vooroordelen over de huichelende "christenen" worden weer bevestigd. Om van te kotsen.
Voor de rest hoop ik dat veel idioten die op de PVV hebben gestemd keihard gaan worden geraakt door de gigabezuinigingen die dit kabinet zal doen. Jankende en wanhopige mensen wil ik zien, compleet berooid en tot hun oren in de schulden. Mensen die hun huizen, uitkeringen, banen en pensioenen kwijtraken en de zorg niet meer kunnen betalen. Heel, heel misschien komen ze dan tot ontdekking hoe dom het is om je stem van irrationele emoties af te laten hangen. Achterlijk tokkievolk dat geen benul heeft dat zij de rekening gaan krijgen.
Amenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:31 schreef NorthernStar het volgende:
Het is een godvergeten schande dat de CDA het pluche weer opzoekt. Na tien jaar politiek wanbeleid, twee gesneuvelde kabinetten, nu een halvering van zetels en dan toch weer gaan regeren. Ook nog als coalitiepartner in een tweepartijen kabinet dus met veel ministers. Te laf om samen met de PVV te regeren, want onverkoopbaar naar de achterban, maar het dan wel via een constuctie gedoogsteun doen. Alle vooroordelen over de huichelende "christenen" worden weer bevestigd. Om van te kotsen.
Voor de rest hoop ik dat veel idioten die op de PVV hebben gestemd keihard gaan worden geraakt door de gigabezuinigingen die dit kabinet zal doen. Jankende en wanhopige mensen wil ik zien, compleet berooid en tot hun oren in de schulden. Mensen die hun huizen, uitkeringen, banen en pensioenen kwijtraken en de zorg niet meer kunnen betalen. Heel, heel misschien komen ze dan tot ontdekking hoe dom het is om je stem van irrationele emoties af te laten hangen. Achterlijk tokkievolk dat geen benul heeft dat zij de rekening gaan krijgen.
You just made my day.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:31 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ga mezelf citeren:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 05:44 schreef Linkerrijtje het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant. Dit land is al lang kapot gemaakt door het linkse immigratiebeleid in de afgelopen 50 jaar. Nu heeft een rechtse regering de kans om Nederland weer helemaal op te bouwen en opnieuw in te richten.
Mooie post!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:31 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ga mezelf nogmaals citeren:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 08:31 schreef NorthernStar het volgende:
klopt ....rechtse kakkers aan het roer is een ramp voor dit land want ze denken alleen maar aan zichzelf.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:48 schreef herbert64 het volgende:
Het lijkt er nu op uit te draaien dat de partij die een historisch verlies heeft geleden, straks met 1 andere partij een minderheidskabinet gaat vormen, met gedoogsteun van de PVV. Ik vind het een godvergeten schande. Dat moet het CDA toch echt nit willen, maar de 'kenners' denken toch echt dat dat gaat gebeuren. Het CDA in een coalitie van 4 partijen zou al raar zijn, maar dat gaat nog. Maar samen met 1 andere partij!!!!! Ik heb er geen woorden voor. Meer dan 20 zetels verloren en dan lekker samen met de VVD gaan regeren
http://www.volkskrant.nl/(...)_rechts_kabinet_komtquote:Toch blijft Verhagen tot het laatst uiterst behoedzaam. In zijn eigen fractie zitten zeker vier, vijf sceptici die ernstige bedenkingen hebben tegen iedere vorm van samenwerking met de PVV. Niet voor niets duurde de fractievergadering van vrijdagmiddag daar ruim een uur langer dan bij de VVD en de PVV.
Hopelijk trekt één van die vijf de stekker eruit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)_rechts_kabinet_komt
Het viel me al op dat Verhagen gister niets over een unaniem besluit van zijn fractie zei, daar houden ze anders altijd zo van bij het CDA.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |