quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja...![]()
"Andere kandidaten, neem een voorbeeld aan Dewi, zij staat veel zekerder op het podium!"
Ja, duh!
Ik had het nooit gezien, maar toen ik 'm een keer zag in de Kuip is me verteld wie het was, en toen had ik al gelijk een hekel aan 'mquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaaa, Ruud deed ook TMF! He-lemaal vergeten.
Ik vind alleen Sacha leuk
Dit is geen Sharon, die heeft een veel kleinere stemquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:57 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hmmm waarom zou Sharon Kips meedoen? Ze zou toch een nieuwe single uitbrengen. Ook beetje dom omdat je al een talentenjacht hebt meegedaan.
Ik ben niet verbaasd. Sop zequote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
Trusten Pisces!
Ik ga nog even naar mijn Franse mannen luisteren. En kijken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga lekker tukken. Ciaozers mensenHet was weer gezellig
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het nooit gezien, maar toen ik 'm een keer zag in de Kuip is me verteld wie het was, en toen had ik al gelijk een hekel aan 'm
Doei moppiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij sta ik nog op de foto met hemquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Al die boybands waar hij in zat heb ik nog nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het nog over Ruud, die Sacha ken ik niet
Of is dat die van die comedyserie?
Oh op de Tweakers Pricewatch zag ik als laagste prijs iets van 700 euro staanquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh op de Tweakers Pricewatch zag ik als laagste prijs iets van 700 euro staanMaar 500 vind ik ook teveel geld, dat trekt mijn portemonnee niet.
Maar dat is nogal off topic
Ik vind het niveau ontzettend laag dit jaar, hopelijk komt er nog een echt goede zanger/zangeres.
Hij deed toch mee met Dancing with the Stars of Sterren op het IJs? Volgens mij was hij wel goedquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij deed toch mee met Dancing with the Stars of Sterren op het IJs? Volgens mij was hij wel goed
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
De audities duren 12 weken, dus ik denk dat we daarom veel middenmoters te zien krijgen
Dr kunnen ook makkelijk het dubbele aantal audities in 1 uitzending gepropt worden
Denk dat het dan al een stuk(je) leuker is
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus, we gaan nog 10 weken naar audities kijken????![]()
Dat is in totaal 3 maanden aan crap!
ik ga echt naar HGT.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Serieus, we gaan nog 10 weken naar audities kijken????![]()
Dat is in totaal 3 maanden aan crap!
daar kijk ik ook naar uitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Om precies te zijn... nog 9 weken
Ik hoop dat tegen die tijd The Voice begint en dat dat leuk is, want dan schakel ik direct over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |