abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86547658
Vanmorgen gesprek gehad, maar gaat 'm niet worden. Wel een leuk en leerzaam gesprek, dus geen verspilde tijd :)
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:31:15 #227
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_86552368
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 19:36 schreef Piles het volgende:
Vanmorgen gesprek gehad, maar gaat 'm niet worden. Wel een leuk en leerzaam gesprek, dus geen verspilde tijd :)
Viel het bedrijf tegen ofzo dat je weet dat 't 'm niet gaat worden?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_86552425
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:31 schreef Detroit het volgende:

[..]

Viel het bedrijf tegen ofzo dat je weet dat 't 'm niet gaat worden?
Bedrijf was leuk, zou er zeker willen werken, maar niet in de functie die aangeboden wordt. Ik zou het wel kunnen, maar niet uitdagend/leuk genoeg vinden :)
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:51:31 #229
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_86553261
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef Piles het volgende:

[..]

Bedrijf was leuk, zou er zeker willen werken, maar niet in de functie die aangeboden wordt. Ik zou het wel kunnen, maar niet uitdagend/leuk genoeg vinden :)
Jammer joh! Nou maar weer op naar de volgende sollicitatie dan. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:30:19 #230
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_86555018
Piles, jammer dat het hem niet was. Maar toch een winstpuntje, denk ik, want het WS bureau weet nu beter wat (niet) bij jou past. Volgende keer hopelijk wel in de roos!
pi_86665724
Bah, ik heb echt de neiging om weer te gaan leren, vorig jaar ook al, maar net toen het een beetje serieus werd kreeg ik een baan, zit nu alweer 3 maand thuis en wil gewoon weer wat doen.

Zijn er nog bepaalde sectoren waarin echt veel werk is?
pi_86665780
nog steeds niets -O- straks wel een telefonisch interview/gesprek dus, maargoed... :')! al zou ik het graag willen, mijn overtuigingskracht om mensen dingen te laten kopen die ze eigenlijk niet willen of nodig hebben is (godzijdank) nihil... :')

ben wel druk aan het verder zoeken, dát wel.

en jammer Piles -O-
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:06:43 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86665823
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
nog steeds niets -O- straks wel een telefonisch interview/gesprek dus, maargoed... :')! al zou ik het graag willen, mijn overtuigingskracht om mensen dingen te laten kopen die ze eigenlijk niet willen of nodig hebben is (godzijdank) nihil... :')

ben wel druk aan het verder zoeken, dát wel.

en jammer Piles -O-
Wat zoek je dan? En waarom niet fulltime?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86665959
ik zoek werk waarmee ik rond kan komen en wat me genoeg tijd geeft om te studeren. Qua werkzaamheden ben ik (m.u.v. outbound callcenter) echt niet kritisch: van vakkenvullen tot schoonmaken, winkels, kassamiep, etc. Alleen met een salaris van 8 euro per uur wat ze je soms geven kom ik zelfs met 24 uur in de week niet rond. Maargoed, zelfs als ik er solliciteer willen ze me niet hebben omdat ze ook iemand die jonger is voor 7 euro kunnen krijgen. En dan zegt iedereen wel 'dan heb je iig wat', maar voorlopig hèb ik nog een buffer (godzijdank) om nog te zoeken naar een baan waar ik met 24 uur in de week wél genoeg verdien om rond te kunnen komen en dus niet een 2e baan er bij zou moeten nemen.

Heb genoeg werkervaring, jaren fulltime gewerkt, vooral corporatiewereld waar ik heel hard probeer weer aan de slag te kunnen, maar wat parttime gewoon lastig is tenzij je net geluk hebt.

Niet fulltime omdat ik nog studeer, gelukkig heb ik nu alleen maar 2 volle dagen college zodat ik de rest kan werken... maarja, dan moeten ze me wel ergens aannemen....
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:16:12 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86666067
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik zoek werk waarmee ik rond kan komen en wat me genoeg tijd geeft om te studeren. Qua werkzaamheden ben ik (m.u.v. outbound callcenter) echt niet kritisch: van vakkenvullen tot schoonmaken, winkels, kassamiep, etc. Alleen met een salaris van 8 euro per uur wat ze je soms geven kom ik zelfs met 24 uur in de week niet rond. Maargoed, zelfs als ik er solliciteer willen ze me niet hebben omdat ze ook iemand die jonger is voor 7 euro kunnen krijgen. En dan zegt iedereen wel 'dan heb je iig wat', maar voorlopig hèb ik nog een buffer (godzijdank) om nog te zoeken naar een baan waar ik met 24 uur in de week wél genoeg verdien om rond te kunnen komen en dus niet een 2e baan er bij zou moeten nemen.

Heb genoeg werkervaring, jaren fulltime gewerkt, vooral corporatiewereld waar ik heel hard probeer weer aan de slag te kunnen, maar wat parttime gewoon lastig is tenzij je net geluk hebt.

Niet fulltime omdat ik nog studeer, gelukkig heb ik nu alleen maar 2 volle dagen college zodat ik de rest kan werken... maarja, dan moeten ze me wel ergens aannemen....
Maar waar ben je nou echt goed in? In welke richting wil je gaan werken? Nijmegen is namelijk niet ver dus ik kan altijd wel iets in de gaten houden voor je ;).
En lees ik nou goed dat je geen outbound callcenter werk wilt doen maar daar toch op gesolliciteerd hebt?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86666169
ja, omdat het het enige is wat wél beschikbaar is op de tijden dat ik kan werken én genoeg verdient om rond te kunnen komen met die 24 uur -O- dus nou ja, dan dat maar tot ik iets heb gevonden wat ik wél kan en leuk vind.

Wat ik kan? Ik heb jarenlang bij woningcorporaties gewerkt. Erg leuk. Verhuur, klantenservice, huurincasso ^O^ en verder Technisch Vertaler (software manuals en zulks). Da's wat ik kan (en leuk vind). Ook gewoon kassamiep bij de AH, prima, maargoed, ze nemen me niet aan, want te oud :') -O-
Ja doei.
  dinsdag 21 september 2010 @ 10:23:34 #237
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86666252
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, omdat het het enige is wat wél beschikbaar is op de tijden dat ik kan werken én genoeg verdient om rond te kunnen komen met die 24 uur -O- dus nou ja, dan dat maar tot ik iets heb gevonden wat ik wél kan en leuk vind.

Wat ik kan? Ik heb jarenlang bij woningcorporaties gewerkt. Erg leuk. Verhuur, klantenservice, huurincasso ^O^ en verder Technisch Vertaler (software manuals en zulks). Da's wat ik kan (en leuk vind). Ook gewoon kassamiep bij de AH, prima, maargoed, ze nemen me niet aan, want te oud :') -O-
Kastanova gaat binnenkort een callcenter beginnen als het goed is in nijmegen of arnhem. Misschien een idee om hem een open solli te sturen? FOK!kers helpen FOK!kers ;).
Onvoldoende uren ingepland; Ten koste van de vakantiedagen?
Een gedicht over Maanvis
pi_86748659
Net weer een sollicitaie verhuurd leuek afwisselde functie in mn woonplaats ook nog! Ben mn huidige baan echt zat met erg onregelmatige werktijden. Heb ook het idee dat mn contract over een maand niet verlengd wordt..
pi_86748972
Gister weer op 3 vacatures gereageerd, Webdesigner, Webredacteur en Junior Internet Marketeer.

Leuke is dat ik van 2 sollicitaties via het UWV al een reactie terug heb: Wij zijn niet aanwezig tot... bla bla bla.
  donderdag 23 september 2010 @ 15:15:08 #240
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_86750873
Dinsdag trouwens een gesprek gehad bij een grote ICT dienstverlener. Daar via een kennis die daar werkt binnengekomen. Ze hebben op basis van mijn CV geconcludeerd dat ik voor de functie van programmeur geschikt ben vanwege ervaring op dat vlak. Echter heb ik allang geconcludeerd dat programmeren het niet voor mij is.
Anyway, ik ben toch maar op gesprek gegaan, je weet maar nooit of het tot een mogelijke andere baan kan leiden die mij meer ligt dan programmeren.

Gesprek ging goed, al gaven ze aan eigenlijk toch echt programmeurs te zoeken (duh :P). Er wordt nog gekeken naar andere mogelijkheden bij dat bedrijf. Nu maar afwachten dus.
pi_86752003
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:07 schreef Stiemie het volgende:
*O* Ik heb een nieuwe baan!!!! Redacteur bij een bedrijf op een half uurtje fietsen afstand! En schrijven over een onderwerp dat ik heeeeel leuk vind. Precies op een moment dat ik de hoop had opgegeven :)
Wat goed! Lekker zeg op de fiets O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 23 september 2010 @ 15:48:13 #242
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_86752180
Is een van jullie trouwens al bij het UWV geweest naar aanleiding van de voorlichting met betrekking tot het zogenaamde NetwerkPlein? Dat NetwerkPlein is een virtuele website van het UWV waar hoger opgeleide mensen met een WW-uitkering met elkaar in contact kunnen treden en waar informatie en advies gedeeld wordt over (online) profileren, netwerken en solliciteren.

Het is een goede bedoeling hoor, daar niet van, maar is het niet handiger om werkzoekenden en werkgevers met elkaar in contact te brengen in plaats van werkzoekenden onderling?
pi_86820114
Ik kan uit de OP! *O*

Na zoooooveel brieven en evenzoveel afwijzingen is het toch gelukt!

Ik heb zelfs 170 andere sollicitanten verslagen, dus ben er best trots op! Ik ben afgelopen week begonnen, tis een baan bij de gemeente. Jeej! :D
pi_86820223
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:47 schreef Blossom86 het volgende:
Ik kan uit de OP! *O*

Na zoooooveel brieven en evenzoveel afwijzingen is het toch gelukt!

Ik heb zelfs 170 andere sollicitanten verslagen, dus ben er best trots op! Ik ben afgelopen week begonnen, tis een baan bij de gemeente. Jeej! :D
Oeh goed! En dan zelfs bij de gemeente ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_86820717
Nou... de vacatures hier zijn op, heb inmiddels 3 sollicitaties verstuurd naar vacatures op meer dan een uur rijden. Ben benieuwd.
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:51:50 #246
248821 Rauw.
op je bord.
pi_86934099
Noh ik sluit me hier ook maar aan, 1 oktober loopt m'n contract af en ik heb geen uitkering meer over omdat ik begin dit jaar ook al thuis gezeten heb. Kom nog 5 weken werken tekort voor een uitkering.
Ben technisch tekenaar, jammergenoeg erg weinig te vinden aan deze kant van het land qua Smallworld & GIS vacatures.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 28 september 2010 @ 10:53:04 #247
248821 Rauw.
op je bord.
pi_86934138
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:26 schreef JDx het volgende:
Nou... de vacatures hier zijn op, heb inmiddels 3 sollicitaties verstuurd naar vacatures op meer dan een uur rijden. Ben benieuwd.
Ah, mijn dorpsgenoot ook nog steeds op zoek zie ik.

Nu zakt me de moed wel bijna in de schoenen...
pi_86934190
yay, 2 serieuze opties! Hoop aan 't eind van de week te kunnen zeggen dat ik werk heb O+
Ja doei.
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:00:17 #249
248821 Rauw.
op je bord.
pi_86934352
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 10:26 schreef JDx het volgende:
Heb hetzelfde, heb een super vacature gezien. Maar dat is minimaal een uur en een kwartier rijden (115km door duitsland autobahnen) kortste weg is 67km (provinciale wegen) maar die duurt 1 uur en 3 kwartier.

Heb al een mail gestuurd, maar gaat lastig worden met KMvergoedingen enzo.
pi_86934566
Ik werk inmiddels in de keuken en zodra mijn scriptie (logistiek) eindelijk af is, wil ik gaan nadenken om paar maanden weer 's avonds naar school te gaan voor de theorie bij de praktijk :).

Het is niet mijn vakgebied, maar had al wel enige ervaring binnen de horeca... Dus dat kwam mooi uit :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')