Viel het bedrijf tegen ofzo dat je weet dat 't 'm niet gaat worden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:36 schreef Piles het volgende:
Vanmorgen gesprek gehad, maar gaat 'm niet worden. Wel een leuk en leerzaam gesprek, dus geen verspilde tijd
Bedrijf was leuk, zou er zeker willen werken, maar niet in de functie die aangeboden wordt. Ik zou het wel kunnen, maar niet uitdagend/leuk genoeg vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:31 schreef Detroit het volgende:
[..]
Viel het bedrijf tegen ofzo dat je weet dat 't 'm niet gaat worden?
Jammer joh! Nou maar weer op naar de volgende sollicitatie dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedrijf was leuk, zou er zeker willen werken, maar niet in de functie die aangeboden wordt. Ik zou het wel kunnen, maar niet uitdagend/leuk genoeg vinden
Wat zoek je dan? En waarom niet fulltime?quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
nog steeds nietsstraks wel een telefonisch interview/gesprek dus, maargoed...
! al zou ik het graag willen, mijn overtuigingskracht om mensen dingen te laten kopen die ze eigenlijk niet willen of nodig hebben is (godzijdank) nihil...
ben wel druk aan het verder zoeken, dát wel.
en jammer Piles
Maar waar ben je nou echt goed in? In welke richting wil je gaan werken? Nijmegen is namelijk niet ver dus ik kan altijd wel iets in de gaten houden voor jequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik zoek werk waarmee ik rond kan komen en wat me genoeg tijd geeft om te studeren. Qua werkzaamheden ben ik (m.u.v. outbound callcenter) echt niet kritisch: van vakkenvullen tot schoonmaken, winkels, kassamiep, etc. Alleen met een salaris van 8 euro per uur wat ze je soms geven kom ik zelfs met 24 uur in de week niet rond. Maargoed, zelfs als ik er solliciteer willen ze me niet hebben omdat ze ook iemand die jonger is voor 7 euro kunnen krijgen. En dan zegt iedereen wel 'dan heb je iig wat', maar voorlopig hèb ik nog een buffer (godzijdank) om nog te zoeken naar een baan waar ik met 24 uur in de week wél genoeg verdien om rond te kunnen komen en dus niet een 2e baan er bij zou moeten nemen.
Heb genoeg werkervaring, jaren fulltime gewerkt, vooral corporatiewereld waar ik heel hard probeer weer aan de slag te kunnen, maar wat parttime gewoon lastig is tenzij je net geluk hebt.
Niet fulltime omdat ik nog studeer, gelukkig heb ik nu alleen maar 2 volle dagen college zodat ik de rest kan werken... maarja, dan moeten ze me wel ergens aannemen....
Kastanova gaat binnenkort een callcenter beginnen als het goed is in nijmegen of arnhem. Misschien een idee om hem een open solli te sturen? FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
ja, omdat het het enige is wat wél beschikbaar is op de tijden dat ik kan werken én genoeg verdient om rond te kunnen komen met die 24 uurdus nou ja, dan dat maar tot ik iets heb gevonden wat ik wél kan en leuk vind.
Wat ik kan? Ik heb jarenlang bij woningcorporaties gewerkt. Erg leuk. Verhuur, klantenservice, huurincassoen verder Technisch Vertaler (software manuals en zulks). Da's wat ik kan (en leuk vind). Ook gewoon kassamiep bij de AH, prima, maargoed, ze nemen me niet aan, want te oud
![]()
Wat goed! Lekker zeg op de fietsquote:Op donderdag 9 september 2010 20:07 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb een nieuwe baan!!!! Redacteur bij een bedrijf op een half uurtje fietsen afstand! En schrijven over een onderwerp dat ik heeeeel leuk vind. Precies op een moment dat ik de hoop had opgegeven
Oeh goed! En dan zelfs bij de gemeentequote:Op zaterdag 25 september 2010 09:47 schreef Blossom86 het volgende:
Ik kan uit de OP!![]()
Na zoooooveel brieven en evenzoveel afwijzingen is het toch gelukt!
Ik heb zelfs 170 andere sollicitanten verslagen, dus ben er best trots op! Ik ben afgelopen week begonnen, tis een baan bij de gemeente. Jeej!
Ah, mijn dorpsgenoot ook nog steeds op zoek zie ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:26 schreef JDx het volgende:
Nou... de vacatures hier zijn op, heb inmiddels 3 sollicitaties verstuurd naar vacatures op meer dan een uur rijden. Ben benieuwd.
Heb hetzelfde, heb een super vacature gezien. Maar dat is minimaal een uur en een kwartier rijden (115km door duitsland autobahnen) kortste weg is 67km (provinciale wegen) maar die duurt 1 uur en 3 kwartier.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:26 schreef JDx het volgende:
Nou... de vacatures hier zijn op, heb inmiddels 3 sollicitaties verstuurd naar vacatures op meer dan een uur rijden. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |