Mijn kinderen hebben bij de geboorte al toestemming gekregen om me weg te sturen als ik ooit zo'n type wordtquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn ook onbegrijpelijk inderdaad :S
Voor aanwijzingen hebben die kinderen een coach, daar hebben die ouders weinig mee te maken.
Dat is een terechte opmerking, aan de andere kant, leren om te gaan met jaloezie en afgunst is ook belangrijk voor een opgroeiend kind vind ik. Als je kind danst of andere kunstzinnige/theatrale belangstelling heeft zal het per definitie anders zijn dan de meeste kinderen. Een kind dat aanleg heeft voor sport, en daarom op TV komt, of anderzins in de mediua zal het nu eenmaal veel makkelijker hebben in de groep. De theaterschool of de dansacademie (waar een kunstzinnig kind eindelijk onder gelijkgestemden is) kan een kind pas op na de middelbare school. Te laat om te starten als danser.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve het feit dat hij afgezeken kan worden door de jury heb je ook nog dat klasgenoten of toekomstige klasgenoten het kijken. Door het meedoen aan zoiets zou hij een hel op de middelbare school kunnen krijgen. Zelfs als hij niet wordt afgezeken en door gaat. Heb je dan altijd van die jaloerse figuren die roddels gaan beginnen ofzo.
Als ik het vrijdag zo zag, zijn er een heleboel jonge zangers (de jonger dan 14 categorie) weggestuurd bij HGT. Die 13 jarige knul die een Jan Smith nummer deed zat volgens mij bij de afvallers. En die was gewoon goed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:12 schreef joke_name het volgende:
Ik ben trouwens heel erg benieuwd hoe deze jongeren begeleid worden door Popstars enzovoort.
We hebben er dit jaar weer een aantal jongere deelnemers bij zitten en dan bedoel ik in de leeftijdscategorie van t/m 16.
Nope, maar zoals TS al eerder opmerkte, dit topic ging over kinderen in het algemeen. Dus leek het me gepast de discussie hoe ver je kan gaan met een dansend kind ergens anders te voeren. Leek me ook niet bin TAL te passen, eigenlijk. Hier moet gewoon lekker over de shows gepraat worden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:20 schreef Zana het volgende:
Er is een nieuwe discussie bij OUDERS, wij waren hier blijkbaar te fel...
Je kind in Hollands Got Talent?
Daarom zullen de ouders er vast ook nauw bij betrokken worden. Als die kinderen het zelf nog leuk vinden en die ouders grenzen hebben en kennen.... dan is er toch geen probleemquote:Op maandag 5 maart 2012 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Van mij mag het, maar ik vraag me af of een kind van 10 jaar dat kan bepalen. Of zo'n kind de gevolgen van een beroemdheid kan overzien (uitzonderingen daargelaten natuurlijk). Het lijkt me in de meeste gevallen verstandiger om een wat hogere leeftijdsgrenzen te hanteren.
i'd follow that up.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:21 schreef MissBitchy het volgende:
En beter dan dit kan ik het niet zeggen
Mijn pa moest vroeger toen ie 12 jaar was van school en op de boerderij van mijn opa helpen. Hij werd een gewoon volwassen individu. Er is niks mis met kinderen die hun talent al ontplooien. Vangelis was ook een wonderkind. Die kon op zijn vierde piano spelen. Een en ander werd positief beinvloed door zijn ouders. Anders hadden we nooit van deze grote Griekse componist gehoord.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Persoonlijk snap ik niet dat je als ouder zijnde je kind (en dan bedoel ik jonger dan 16) mee laat doen of zelfs opgeeft voor een show als my name is of holland's got talent ofzo.
Vergeet niet dat jij als vader/moeder niet echt objectief bent.
Mijn zoon doet leuk breakdancen, ik vind hem de beste. Maar ik besef me heel goed dat hij nog lang niet op professioneel niveau is. Ik ga hem dan ook zeker niet opgeven voor bijvoorbeeld SYTYCD.
De kritiek die ze kunnen krijgen kan zo'n kind voor het leven tekenen.
Als je kind echt zo goed is dan komt ie er wel.
Jullie mening aub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |