Ga je naar de tijd toe ja? goede kroeg is dat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:46 schreef Chances het volgende:
Goh naar de tijd word het vast wel gezellig hoor.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
is het bij dates in de bios zo dat als de film slecht is, er geen vervolgdate komt?
bios....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:44 schreef fransbreda het volgende:
Nou je leert elkaar wel kennen ja in de bios.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:42 schreef AskBrad het volgende:
bios....
de date voor mensen die eigenlijk niet met elkaar willen daten!
Nee dan val je andere mensen lastig met vunzig gesmak tijdens het beklebberen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
is het bij dates in de bios zo dat als de film slecht is, er geen vervolgdate komt?
Zo te horen heb je ervaring hahaha.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:48 schreef Salatrel het volgende:
hey wat leuk. 2 uur lang stil naast mekaar zitten en de film kijken...
en dan na afloop:
wat vond je van de film?
ja leuk
ja ik ook
ok DOEI
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Chances het volgende:
[..]
Zo te horen heb je ervaring hahaha.
Na de tijd gaan we bij hem thuis nog even pilsen, dus dat leren kennen komt wel goed joh.
Je lam laten voeren en laten uitwonen dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Chances het volgende:
[..]
Na de tijd gaan we bij hem thuis nog even pilsen, dus dat leren kennen komt wel goed joh.
"pilsen" jezus wat een romantiek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Chances het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:50 schreef Samsonneke het volgende:
Mensen die niet snappen dat je na de bios nog even wat kan gaan drinken.
Veel plezier, TS.
Toen ik 14quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:42 schreef Chances het volgende:
Oje vanavond na een lange relatie die kapot is gegaan ga ik weer op date.
Hij haalt mij op en dan word het een avondje bios.
Ik heb er veel zin in maar het blijf spannend.
okee, dat en die lange vorige relatie verklaard veel.quote:
Wil je met mij naar de biosquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:53 schreef Koeketrommel het volgende:
Tip: ga van tevoren wat drinken om elkaar te leren kennen, en sla in de bioscoop je slag
Hoi Merel, lekkere studentikozo van me.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Chances het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen toch altijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens, inderdaad. Lekker boeiend.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Ik had ooit een date, die was perfect. Lekker rustig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:52 schreef SuperFokker het volgende:
Gewoon bios, daarna bier zuipen en lekker neuken.
Mooie date en je hoeft weinig te zeggen
idd ik hou ook niet van leugenaarsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik had ooit een date, die was perfect. Lekker rustig.
Ze moest het verpesten door op het einde "je was geweldig" te zeggen
quote:
Volgens mij hoor je die eerste paar dates juist genoeg gespreksstof te hebben om de hele avond door te komen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:50 schreef Samsonneke het volgende:
Mensen die niet snappen dat je na de bios nog even wat kan gaan drinken.
Veel plezier, TS.
Is het lachen je intussen vergaan of heb je met een staart tussen het hazepad gekozen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:54 schreef Chances het volgende:
Geniaal sommige reacties, zit hier met een big smile.
optimistquote:Op maandag 26 juli 2010 17:23 schreef kingmob het volgende:
Dit kan natuurlijk ook betekenen dat het een groot succes was
Bullshit, goede 1e date wat mij betreft ondanks beetje standaard. Je kunt vooraf wat drinken en wat kletsen, maar bent niet 'verplicht' om een paar uur lang dingen te verzinnen om over te praten. Bovendien kun je na de film nog over de film doorpraten als je gespresksstof op is bijv. (Nou moet ik zeggen, als je dan al niks meer weet te zeggen is een vervolg nog niet makkelijk of vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:42 schreef AskBrad het volgende:
bios....
de date voor mensen die eigenlijk niet met elkaar willen daten!
Hmm ik niet echt, was nooit zo'n dater. Denk dat ik maar echt 1 of 2 keer een "echte" date gehad heb. duikelde mijn veroveringen meestal gewoon op in de discotheek en het cafe.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:00 schreef olalamadame het volgende:
Iemand anders dan nog een leuk dateverhaal?
want je leert elkaar zo goed kennen he, als je alleen maar wat te praten hebt over die film.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:35 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Bullshit, goede 1e date wat mij betreft ondanks beetje standaard. Je kunt vooraf wat drinken en wat kletsen, maar bent niet 'verplicht' om een paar uur lang dingen te verzinnen om over te praten. Bovendien kun je na de film nog over de film doorpraten als je gespresksstof op is bijv. (Nou moet ik zeggen, als je dan al niks meer weet te zeggen is een vervolg nog niet makkelijk of vanzelfsprekendmaar goed).
Hier komen er regelmatig wat langs: datingsite ervaring 20: met grof geschut schietenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:00 schreef olalamadame het volgende:
Iemand anders dan nog een leuk dateverhaal?
Ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:31 schreef AskBrad het volgende:
[..]
want je leert elkaar zo goed kennen he, als je alleen maar wat te praten hebt over die film.
nee, de bios is geen goede 1e date.
Dus feitelijk heb jij anderhalf uur een date met haar gehad? waarin je waarschijnlijk een kwartier of 3 over de film gepraat hebt? Want die andere 2 en een half (?) uur zat je met een bakje nacho chips, wellicht een bak popcorn en een colaatje naast haar te zwijgen....quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:58 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens
Als je alleen naar de film gaat en na de film direct naar huis is het inderdaad geen goed idee om bios te doen. Heb zelf ook een keer een date in de bios gedaan en hebben we na de film eerst nog een uur buiten zitten praten en daarna nog een half uur bij de bushalte(zij was met de bus).. Dus ik zie in dat geval het probleem niet..
Gewoon met elkaar iets leuks doen is op zichzelf toch ook gewoon leuk? Samen een goede film zien schept een soort band en niet iedereen is even extravert natuurlijk, dus dan helpt zo'n film ook wel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Dus feitelijk heb jij anderhalf uur een date met haar gehad? waarin je waarschijnlijk een kwartier of 3 over de film gepraat hebt? Want die andere 2 en een half (?) uur zat je met een bakje nacho chips, wellicht een bak popcorn en een colaatje naast haar te zwijgen....
.
Misschien heb ik ook wel hele slechte ervaringen met daten hoor.
Helemaal mee eens, bioscoop is waardeloos daten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:31 schreef AskBrad het volgende:
[..]
want je leert elkaar zo goed kennen he, als je alleen maar wat te praten hebt over die film.
Als je geen band hebt moet je niet daten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
Gewoon met elkaar iets leuks doen is op zichzelf toch ook gewoon leuk? Samen een goede film zien schept een soort band
Nee ik denk dat we nog ongeveer 10 minuten over de film gepraat hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Dus feitelijk heb jij anderhalf uur een date met haar gehad? waarin je waarschijnlijk een kwartier of 3 over de film gepraat hebt? Want die andere 2 en een half (?) uur zat je met een bakje nacho chips, wellicht een bak popcorn en een colaatje naast haar te zwijgen....
.
Misschien heb ik ook wel hele slechte ervaringen met daten hoor.
Ik heb vooraf in de auto met haar gepraat, daarna voorafgaand van de film wat gedronken. Toen na de film onderweg terug in de auto gepraat en vervolgens nog 3 uur in de auto / bij haar thuis gezeten/gedronken/gepraat enzoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:31 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Achja, het zal ook is niet uitlopen op een discussie of bios op 1e date goed is of niet... ik zeg wel, onder voorbehoud dat het niet puur alleen bios isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |