Ga je naar de tijd toe ja? goede kroeg is dat.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:46 schreef Chances het volgende:
Goh naar de tijd word het vast wel gezellig hoor.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
is het bij dates in de bios zo dat als de film slecht is, er geen vervolgdate komt?
bios....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:44 schreef fransbreda het volgende:
Nou je leert elkaar wel kennen ja in de bios.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:42 schreef AskBrad het volgende:
bios....
de date voor mensen die eigenlijk niet met elkaar willen daten!
Nee dan val je andere mensen lastig met vunzig gesmak tijdens het beklebberen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:47 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
is het bij dates in de bios zo dat als de film slecht is, er geen vervolgdate komt?
Zo te horen heb je ervaring hahaha.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:48 schreef Salatrel het volgende:
hey wat leuk. 2 uur lang stil naast mekaar zitten en de film kijken...
en dan na afloop:
wat vond je van de film?
ja leuk
ja ik ook
ok DOEI
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Chances het volgende:
[..]
Zo te horen heb je ervaring hahaha.
Na de tijd gaan we bij hem thuis nog even pilsen, dus dat leren kennen komt wel goed joh.
Je lam laten voeren en laten uitwonen dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Chances het volgende:
[..]
Na de tijd gaan we bij hem thuis nog even pilsen, dus dat leren kennen komt wel goed joh.
"pilsen" jezus wat een romantiek.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Chances het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:50 schreef Samsonneke het volgende:
Mensen die niet snappen dat je na de bios nog even wat kan gaan drinken.
Veel plezier, TS.
Toen ik 14quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:42 schreef Chances het volgende:
Oje vanavond na een lange relatie die kapot is gegaan ga ik weer op date.
Hij haalt mij op en dan word het een avondje bios.
Ik heb er veel zin in maar het blijf spannend.
okee, dat en die lange vorige relatie verklaard veel.quote:
Wil je met mij naar de biosquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:53 schreef Koeketrommel het volgende:
Tip: ga van tevoren wat drinken om elkaar te leren kennen, en sla in de bioscoop je slag
Hoi Merel, lekkere studentikozo van me.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Chances het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen toch altijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens, inderdaad. Lekker boeiend.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Ik had ooit een date, die was perfect. Lekker rustig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:52 schreef SuperFokker het volgende:
Gewoon bios, daarna bier zuipen en lekker neuken.
Mooie date en je hoeft weinig te zeggen
idd ik hou ook niet van leugenaarsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:57 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik had ooit een date, die was perfect. Lekker rustig.
Ze moest het verpesten door op het einde "je was geweldig" te zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |