quote:
Ik was even mijn broodjes en frappucino aan het halen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
En ik maar denken dat hij zo geraden wordt...![]()
De muppetshow.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was even mijn broodjes en frappucino aan het halen...![]()
[ afbeelding ]
Wie zien we hier?
Beaker, maar vooruit...quote:
Damn ik moet plaatje eerst via een proxy openen om hem te kunnen zien en daarom was je me voorquote:
ik denk dat MREn het punt krijgt, hij wist ook de andere namen....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Damn ik moet plaatje eerst via een proxy openen om hem te kunnen zien en daarom was je me voor.
Nou vooruit dan maar, ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik denk dat MREn het punt krijgt, hij wist ook de andere namen....
Goed gedachtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik denk dat MREn het punt krijgt, hij wist ook de andere namen....
Dat liedje zongen wij vroeger andersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
ook al is ie klein, kijk toch eens hoe slim een zeehondje kan zijn...
Heet jouw broertje Seabert?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Goed gedacht![]()
![]()
Mijn broertje is vernoemd naar een van hen
Seabertquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Goed gedacht![]()
![]()
Heet je broertje Seabert? Da's wel lulligquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Goed gedacht![]()
![]()
Pieterburen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:46 schreef MREn het volgende:
Van welk (Nederlands) bedrijf is dit het logo?
[ afbeelding ]
Inderdaad, Rederij Doeksen. Vaart dacht ik naar Terschelling en Vlieland.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:48 schreef MadMaster het volgende:
De veerdienst naar Terschelling of Texel, Doekes of zo...
Nadat ik bij ben gekomen van de blouse van Mart (idem met zijn noorse truien bij het schaatsen), ga ik verder naar een zender waar wel iets op isquote:
Over het nummer had ik het niet, Gigi L'Amoroso is gelukkig wat vrolijker...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:23 schreef FreezePop het volgende:
Dalida?
Ik vind dat nummer op het einde altijd zo irritant...
Dalida is al lang dood ja, maar ze heeft wel eens wat muziek opgenomen. Dat draaien ze aan het einde van de avondetappe/studio sportzomer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef MREn het volgende:
Dalida is toch al 15 jaar dood, dit is toch Ricky Koole? (ja, googlewijsheden...)
ah, zo... vandaar het wel te horen en niet te zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dalida is al lang dood ja, maar ze heeft wel eens wat muziek opgenomen. Dat draaien ze aan het einde van de avondetappe/studio sportzomer.
En ze is ook niet zo'n klein beetje dood:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dalida is al lang dood ja, maar ze heeft wel eens wat muziek opgenomen. Dat draaien ze aan het einde van de avondetappe/studio sportzomer.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:50 schreef banaantjeEE het volgende:
Komt die vraag nog
Tussenstand deeltje 2003:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |