Bijna iedereen van OUD heeft meegedaan aan een inzameling om voor Simmu en Sangdrax (en Selene en Ravi) iets te kopen ter herinnering aan Kiro. Er was een danktank, volle pm-inboxen, een idee, nog een idee en uiteindelijk : een zonnewijzer op een sokkel. Kiro betekent ' zon', dus de symboliek was geweldig!
De uitvoering werd in handen gelegd van Schonewille in Elim, die een prachtige zonnewijzer met vogelbadje en sokkel hebben klaargezet zodat Vlindur, Ingrid en ondergetekende deze konden ophalen en afleveren bij Simmu, Sangdrax, Selene en Ravi.
Dit is gisteren gebeurd. Vlindur en ik hebben Ingrid van huis gehaald, de zonnewijzer opgepikt en zijn naar Simmu-town gereden. We werden daar heel hartelijk ontvangen door een prachtig gezin. Na koffie, eten (Thijs, die geholpen werd door Selene) en een fles (Rienk) hebben we de zonnewijzer uit de auto gehaald. Ik had goed opgelet gelukkig, en wist dat het een enorm eind draaien was voordat het vogelbadje vast zou zitten.
Gelukkig had ik supervisie van Ingrid, en mental coaching van Selene.
![]()
Met wat sturing in de juiste richting, plaatst Selene de zonnewijzer op het vogelbadje
![]()
![]()
Sangdrax plaatst het plaatje op de voet van de sokkel
![]()
De zonnewijzer op zijn plek (Sangdrax, heb je hem al goed gezet?)
![]()
![]()
![]()
Vlindur, bedankt voor het uitlenen van je auto (en jezelf en zoon)
Ingrid, bedankt voor je gezelschap
Simmu en Sangdrax, bedankt voor jullie warm onthaal
![]()
OUD-ers die dit mogelijk hebben gemaakt

Het was een eer om deze zonnewijzer te mogen aanbieden namens een groep die in no-time bereid was weer mee te doen!
[ Bericht 6% gewijzigd door McLaura op 23-07-2010 21:42:10 ]