Ze zijn achter nog aan het verbouwen, en de zon komt 's ochtends op in de voortuin. Hij valt, waar hij nu staat, vanaf de straat niet op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:51 schreef amaranta het volgende:
Mooi!
misschien een rare opmerking, maar staat hij in de voortuin? En ben je niet bang dat ze hem daar kunnen stelen??
'quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:06 schreef Djeez het volgende:
Mooie zonnewijzer, ik hoop hem binnenkort in levenden lijve te kunnen bewonderen!
Is het trouwens niet raadzaam het kenteken van de Multipla ff te blurren?
En toch kan ik hier alleen maar heel verdrietig om zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:16 schreef simmu het volgende:
het ziet er naar uit aan de ecmo (en dat was het ook wel hoor) maar het was van die laatste anderhalve maand de fijnste tijd. kiro mocht 'bij' zijn, werd niet ondergehouden terwijl hij geen pijn had (geen slaapmiddelen wel pijnstilling). je kon echt goed contact met hem maken, hij was echt al met zijn handjes bezig enzo. dat alleen al was heel gaaf, plus dat we na een hele kritieke paar dagen en die helse rit vanuit groningen naar rotterdam opeens redelijk zeker konden zijn dat hem aan de ecmo dan iig vrij weinig kon gebeuren, relatief gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#geen
YAM: Yet Another Machinequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:10 schreef Moonah het volgende:
Wow, Simmu, wat een ontroerende en indrukwekkende foto's.
Op die close-up foto aan dat toeters-en-bellen-apparaat (hoe noemde jij het ook alweer) lijkt hij eigenlijk een kerngezonde mollige baby....
dat laatste is een persoonlijke ergernis van veel verpleging! mensen komen binnen, kijken eerst naar die monitor, dan in het medisch rapport en dan pas word het kind begroet. de ecmo (idd ook wel yam genoemdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:16 schreef freecell het volgende:
Die één kilo foto is mooi
De rest inderdaad heel indrukwekkend...Kan je nog meer apparaten kwijt aan zo'n klein manneke....
Als ik die laatste foto zo zie zou ik de neiging hebben om meer naar het schermpje te staren dan goed voor me was denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |