quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik heb een genotsknots van 50 centimeter.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:10 schreef crv het volgende:
TT![]()
OH, Kal, wist je dat er ook een klein fantje is geboren in Blijdorp
Daar kom ik bijna nooit, maar in RenP lopen genoeg mensen rond met een depressie e.d.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
IN ONZ/KLB? Dan zijn ze vast ziek in hun hoofd.
En genoeg die een genotsknots van 40 centimeter hebben op internet dan
Dat bedoel ik, normaal zou je er niks van zeggen, maar aangezien ze zichzelf zo op de voorgrond zet krijg je datquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Vreemdgaan?![]()
![]()
En je hebt gelijk hoor Kally, ze kan er zelf niks aan doen dat ze er zo uit ziet. Maar ze trekt maar wat graag de aandacht naar haarzelf / haar uiterlijk / haar lichaam met al die topics in SEX en LIF. Dus mjah, dan vraag je er wel een beetje om dat mensen haar om uiterlijk of het gebrek aan borsten gaan bashen
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
Kal, wil je dan voor mij een mooie tijger foto maken als het lukt![]()
Dat is ook hip ja. Zwelgen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar kom ik bijna nooit, maar in RenP lopen genoeg mensen rond met een depressie e.d.
Het is nog geen vrijbrief om iemand geheel de grond in te boren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Vreemdgaan?![]()
![]()
En je hebt gelijk hoor Kally, ze kan er zelf niks aan doen dat ze er zo uit ziet. Maar ze trekt maar wat graag de aandacht naar haarzelf / haar uiterlijk / haar lichaam met al die topics in SEX en LIF. Dus mjah, dan vraag je er wel een beetje om dat mensen haar om uiterlijk of het gebrek aan borsten gaan bashen
Nou ja het is Fok! dan kun je dat wel verwachtenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijbrief om iemand geheel de grond in te boren.
Nah er is een verschil tussen zwelgen en echt wat mankerenquote:
Ja daaromquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah er is een verschil tussen zwelgen en echt wat mankeren
Dat word ze dan ook niet volgens mij, niet door mij in ieder geval. Maar als je zo de aandacht op jezelf vestigt kan je ook verwachten dat het niet allemaal positief isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijbrief om iemand geheel de grond in te boren.
Ik vind dat jij nogal netjes blijft tegen haar ja, maar ik heb topics gezien waar ze idd werd gebashed, maar dat lokte ze wel uit door steeds zelf over haar fobo te beginnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat word ze dan ook niet volgens mij, niet door mij in ieder geval. Maar als je zo de aandacht op jezelf vestigt kan je ook verwachten dat het niet allemaal positief is
Genoeg mensen die zwelgen daar. Natuurlijk er zijn ook mensen die wat mankeren, maar ga dan naar een psych. Ben ik ook geweest, twee maanden lang. Ik ga er geen topic over openen en maar afwachten en jammeren.quote:
Tuurlijk, snap ik, maar heel soms vind ik dat lamon. wel een punt heeft. Dat gebash gaat soms ver, erg ver. Door sommige notoire bashers dan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat word ze dan ook niet volgens mij, niet door mij in ieder geval. Maar als je zo de aandacht op jezelf vestigt kan je ook verwachten dat het niet allemaal positief is
Ja, er zijn zat mensen die zwelgen. Maar er zijn ook genoeg mensen die er actief mee bezig zijn en wél topics openen omdat ze het fijn vinden om met gelijkgestemden te praten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zwelgen daar. Natuurlijk er zijn ook mensen die wat mankeren, maar ga dan naar een psych. Ben ik ook geweest, twee maanden lang. Ik ga er geen topic over openen en maar afwachten en jammeren.
Sommige mensen geilen op aandacht, positief of negatief, ik denk echt dat het haar een zorg zal zijn , als ze maar in het middelpunt van de belangstelling staat. Ze is net 18 en vertelt werkelijk alles over zichzelf, tot haar sexleven aan toequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, snap ik, maar heel soms vind ik dat lamon. wel een punt heeft. Dat gebash gaat soms ver, erg ver. Door sommige notoire bashers dan.
Vind ik niet, das van hetzelfde laken een pak. Misschien nog wel een tikje erger zelfs. Laatst in FB een topic openen of het eigenlijk niet strafbaar is als mensen zich als een ander uitgeven online. Terwijl hij zelf een van de meest besproken kloon acties had met die Sanne92-account van hem. Incl foto's en gedoe ook dagenlang zich uitgegeven als 18 jarig meisjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, snap ik, maar heel soms vind ik dat lamon. wel een punt heeft. Dat gebash gaat soms ver, erg ver. Door sommige notoire bashers dan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, er zijn zat mensen die zwelgen. Maar er zijn ook genoeg mensen die er actief mee bezig zijn en wél topics openen omdat ze het fijn vinden om met gelijkgestemden te praten.
Als ik een nieuwe messenset wil kan ik natuurlijk naar de winkel om advies te vragen maar ik kan er ook best een topic over openen. Iemand nog tips trouwens? Die van IKEA heb ik al gezien...en gevoeld trouwens
En die beiden doen? Ik ga dus naar een psych, maar soms moet ik het van me afschrijven het zij in korte zinnen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zwelgen daar. Natuurlijk er zijn ook mensen die wat mankeren, maar ga dan naar een psych. Ben ik ook geweest, twee maanden lang. Ik ga er geen topic over openen en maar afwachten en jammeren.
Tja, dan moet je de gevolgen maar dragen. Zo gaat het irl ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Sommige mensen geilen op aandacht, positief of negatief, ik denk echt dat het haar een zorg zal zijn , als ze maar in het middelpunt van de belangstelling staat. Ze is net 18 en vertelt werkelijk alles over zichzelf, tot haar sexleven aan toe
bedoelde ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En die beiden doen? Ik ga dus naar een psych, maar soms moet ik het van me afschrijven het zij in korte zinnen...
Ja dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, dan moet je de gevolgen maar dragen. Zo gaat het irl ook
Ik denk dat Pheno meer bedoelt dat er mensen zijn die graag klagen maar er eigenlijk niks mee doen, dus klagen voor het klagen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En die beiden doen? Ik ga dus naar een psych, maar soms moet ik het van me afschrijven het zij in korte zinnen...
Flesjequote:
Dierentuin?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:27 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga douchen anders kom ik nooit bij die babytijgers
Vooral dat. Er zijn ook genoeg normale topics in R&P, die zeker een goede reden hebben. Maar soms heb je van die knurften rondlopen die je gewoon naar ene psych wilt schoppen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat Pheno meer bedoelt dat er mensen zijn die graag klagen maar er eigenlijk niks mee doen, dus klagen voor het klagen.
Oh, even haar postgeschiedenis lezen dan maarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Sommige mensen geilen op aandacht, positief of negatief, ik denk echt dat het haar een zorg zal zijn , als ze maar in het middelpunt van de belangstelling staat. Ze is net 18 en vertelt werkelijk alles over zichzelf, tot haar sexleven aan toe
Okeequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat Pheno meer bedoelt dat er mensen zijn die graag klagen maar er eigenlijk niks mee doen, dus klagen voor het klagen.
Hehe ik verzin het budget altijd ter plekke. Zijn ze mooi, dan wil ik zequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral dat. Er zijn ook genoeg normale topics in R&P, die zeker een goede reden hebben. Maar soms heb je van die knurften rondlopen die je gewoon naar ene psych wilt schoppen.
Wat is je budget qua messen miauw?
Ik heb nu zelf de Globals, relatief goedkoop, vlijmscherp en uit een stuk. Wat dus hygienischer is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ik verzin het budget altijd ter plekke. Zijn ze mooi, dan wil ik ze
Oh die ken ik! Daar heb ik me deze zomer voor het eerst mee gesnedenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf de Globals, relatief goedkoop, vlijmscherp en uit een stuk. Wat dus hygienischer is.
Ja Blijdorpquote:
OMG die prijzen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf de Globals, relatief goedkoop, vlijmscherp en uit een stuk. Wat dus hygienischer is.
Oh nooit geweestquote:
Ik vond Artis echt geen bal aanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh nooit geweestIk was in de winter in ARtis, drama al die dieren in die kleine verblijven. Het was ijskoud dus ze konden niet naar buiten
Die is erg mooi jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee te klein![]()
mijn favoriet is het Noorder Dierenpark in Emmen
Die is ook erg leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
hmm ik kan morgen weleens naar die van Antwerpen gaan
Hij is jaloers op de rode muurquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:45 schreef -Miauw- het volgende:
Haha die reclame van Historde 'paint whisperer'
Nadeel van die goedkopere is het slijpen, dat gaat vrij snelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG die prijzen!![]()
Misschien toch maar IKEA![]()
ik met mijn grote mond
Ja nog nooit geweest, toen ik ooit weekend in je Antwerpen was lag ik ziek in mn nest in het hotelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is erg mooi ja![]()
[..]
Die is ook erg leuk
Die is wel leuk, alleen zo raar dat je door de stad moet lopenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee te klein![]()
mijn favoriet is het Noorder Dierenpark in Emmen
Het is oud en de hokken zijn klein, kan ook haast niet anders omdat het midden in de stad ligt, maar het heeft sfeerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nog nooit geweest, toen ik ooit weekend in je Antwerpen was lag ik ziek in mn nest in het hotelEn heb gratis toegang met m'n Blijdorp abonnement
Wees blij dat het geen cola wasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha ja. Er kwam net thee uit mijn neus
Oh wat geweldig!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nadeel van die goedkopere is het slijpen, dat gaat vrij snel
Ik ben ook maar een hobbykok, met drie globals (groente, flexibel vismes en vleesmes) Ik was dacht ik 150 euro kwijt, want ze hebben sets, die dan weer wat gunstiger zijn.
Belangrijkst is dat ze lekker in de hand liggen, qua balans, echt uitproberen! Mijn duurste mes komt uit japan van Aritsugu (leverancier van de keizer), die ik alleen voor sushi gebruik. Dat is ook echt het tofste mes dat ik gekocht heb: een uur uitleg gekregen over het slijpen, schoonmaken, hoe te snijden etc. Briljant, of ze hun kind weggaven
heel veel plezier!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:50 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga gewapend met camera maar eens de deur uit, tot laters
Door de stad lopen? Oh dat kan ik me niet herinneren van vroeger of eeh wat de laatste keer is al weer 10 jaar terugquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is wel leuk, alleen zo raar dat je door de stad moet lopen
Zelf woon ik dicht bij Burgers en heb er dan ook een jaarabonnement.
Have fun, op tijgerjachtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:50 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga gewapend met camera maar eens de deur uit, tot laters
Vorig jaar wel iig. De vogeltuin is wel erg tof. En de vlindertuin natuurlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Door de stad lopen? Oh dat kan ik me niet herinneren van vroeger of eeh wat de laatste keer is al weer 10 jaar terugIk word echt oud!
Thxquote:
Ik moest wel, ik kom langs dat kleine winkletje en dacht datik het hele ding wild eleegkopen. Ik he me maar ingehouden, het moet wel iets speciaals zijn als souvenir. Wist ik dat ik er nog eens terug zou gaanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat geweldig!een uur uitleg! Heb je het mes in Japan gekocht?
Jááá de Vlindertuin! Ik had een keer een of ander zoet spulletje in mijn haar, al die vlinders er op afquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar wel iig. De vogeltuin is wel erg tof. En de vlindertuin natuurlijk
Sonja Bakker?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ThxEierkoek
Maandag weer op de weegschaal... ben benieuwd hoeveel eraf is
Morgen Efteling.... dus dat word 's avonds wel een patatje eten denk ik
Wanneer ga je weer terugquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest wel, ik kom langs dat kleine winkletje en dacht datik het hele ding wild eleegkopen. Ik he me maar ingehouden, het moet wel iets speciaals zijn als souvenir. Wist ik dat ik er nog eens terug zou gaan![]()
Twee keer weer geweest en september weer. Ik kan er beter gaan wonen denk ik.quote:
quote:
Oh wat gaaf! Nou is dat geen serieuze optie? Daar wonen? Een jaartje...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Twee keer weer geweest en september weer. Ik kan er beter gaan wonen denk ik.
Oh succes!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja
Wel boek 2 hoor, daar mag je iets meer dan boek 1Anders hou ik het echt niet vol.
Doel: 8 kilo afvallen in 8 weken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:01 schreef Crazy-M het volgende:
altijd leuk, voor een duitser duitse software installeren
Dan zou ik eerst een baan moeten kunnen krijgen. Dan ben ik morgen nog weg. nah niet helemaal waar, dat lukt me niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh wat gaaf! Nou is dat geen serieuze optie? Daar wonen? Een jaartje...
quote:
Hmm nou als je zo'n Japanfreak bent is het zeker het overwegen waard, tochquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst een baan moeten kunnen krijgen. Dan ben ik morgen nog weg. nah niet helemaal waar, dat lukt me niet.
heb ook ooit duitse winxp moeten installerenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:07 schreef crv het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het duitstalige software. Sommige klanten werken met duitstalige windows en Office.
Zoek me helemaal het leplazerus naar bepaalde functies
Mja, maar je laat veel achter en ik ben niet alleen in dezequote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm nou als je zo'n Japanfreak bent is het zeker het overwegen waard, toch
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:11 schreef -Miauw- het volgende:
Maarre, ik moet even iets doen. Fijne dag nog en misschien tot vanavond![]()
Whyquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat ben ik blij als het zaterdag 14.00 uur is zeg..
quote:
Toch XFAquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:14 schreef PatriQue89 het volgende:
is er al bekend hoeveel auditieshows er zijn van Popstars?
Ik weet dat HGT in totaal maar 10 afleveringen is... maar dan gaan ze gelijk door met the voice, en daaarna direc t door met XFA
Is dat XFA al zeker dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:14 schreef PatriQue89 het volgende:
is er al bekend hoeveel auditieshows er zijn van Popstars?
Ik weet dat HGT in totaal maar 10 afleveringen is... maar dan gaan ze gelijk door met the voice, en daaarna direc t door met XFA
Volgens mij het genre echt helemaal dood en uitgemolken na dit jaar. SBS pushed z'n luck al met zo lang Popstars, en RTL ook met 3 talentenjachten achter elkaar te plakkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, dat is zoals ik het begreep. we krijgen een jaar talentenjachten bij RTL
heb je denk ik wel gelijk in.. maar XFA ga k meedoen, dus dan is het niveau natuurlijk helemaal sky-high!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij het genre echt helemaal dood en uitgemolken na dit jaar. SBS pushed z'n luck al met zo lang Popstars, en RTL ook met 3 talentenjachten achter elkaar te plakken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nooit vreemd, ik stel me altijd netjes voor![]()
Vreemdgaan is. Met het goede been uit het verkeerde bed stappen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb je denk ik wel gelijk in.. maar XFA ga k meedoen, dus dan is het niveau natuurlijk helemaal sky-high!
ben ik weer evenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb je denk ik wel gelijk in.. maar XFA ga k meedoen, dus dan is het niveau natuurlijk helemaal sky-high!
Dan doe ik voor eventjes hoi tegen jou zeggenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ben ik weer even![]()
ooeh you is a singer?
Neem je mij mee dan naar de liveshowsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dan moet je natuurlijk bij elk optreden komen
haiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan doe ik voor eventjes hoi tegen jou zeggen
Dan houd ik het spandoek wel vast aan de andere kant, okquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neem je mij mee dan naar de liveshows
Ik geloof dat de kandidaten zoveel kaarten krijgen
Ik maak een megaspandoek voor je
FOK! gaat voor PatriQue89 met zijn roze biggetjes kop
Ik zou het niet eens kunnen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nooit vreemd, ik stel me altijd netjes voor![]()
Vreemdgaan is. Met het goede been uit het verkeerde bed stappen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan houd ik het spandoek wel vast aan de andere kant, ok
ach kom op, iedereen KAN het. We zijn gewoon zo opgevoed het niet te doen. Maar van de natuur uit is de mens niet monogaam en wil je juist zoveel mogelijk partners verzamelen. Voortplantingsdrift enzo.quote:
Ik heb geloof ik weinig meer met voortplantingsdriftquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ach kom op, iedereen KAN het. We zijn gewoon zo opgevoed het niet te doen. Maar van de natuur uit is de mens niet monogaam en wil je juist zoveel mogelijk partners verzamelen. Voortplantingsdrift enzo.
Dus je kán het best, je doet het gewoon niet. En zo hoort het
in een bepaalde cultuur is het zelfs dagelijks met zoveelquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ach kom op, iedereen KAN het. We zijn gewoon zo opgevoed het niet te doen. Maar van de natuur uit is de mens niet monogaam en wil je juist zoveel mogelijk partners verzamelen. Voortplantingsdrift enzo.
Ik zou het mentaal niet kunnen. Er is toch écht niemand leuker dan mijn eigen vriendjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, Fans!, i'm off to work...
tot vanavond!![]()
Kloptquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou het mentaal niet kunnen. Er is toch écht niemand leuker dan mijn eigen vriendje
laat me in ontkenningquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kloptmaar fysiek is geen blokkade ofzo.
Mentaal ben je toch sterker, dus dat is nogal simpel. Dus nee, dan kun je het niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kloptmaar fysiek is geen blokkade ofzo.
mja weet niet, denk ook niet zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zou het mentaal niet kunnen. Er is toch écht niemand leuker dan mijn eigen vriendje
Hahaha. Hé ik was je moederquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja weet niet, denk ook niet zou kunnen doen.
maar vind jou ook het leukste hoor![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Een of ander wijf zit m'n Fobo te stalken
Pas maar op, straks zie je een verrekijker vanuit het struikje bij de overburen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
Een of ander wijf zit m'n Fobo te stalken
ok morgen dan maar ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha. Hé ik was je moeder![]()
Maar ik ben wel vrijgezel dus tja waarom ook niet
Weinig struiken hierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas maar op, straks zie je een verrekijker vanuit het struikje bij de overburen!
Dan valt ze helemaal op.quote:
Kijk eens op de galerij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik zit in een kliko met WiFiquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk eens op de galerij?
Op m'n werk niet. Staat wel een pand van 14 etages naast, en die van ons is maar 7, zou ze daar in zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op m'n werk niet. Staat wel een pand van 14 etages naast, en die van ons is maar 7, zou ze daar in zitten?
haha zo lijkt het welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze?
Zit je nou tegen me te praten alsof ik een ander ben?
Ze moet d'r mond houdenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze?
Zit je nou tegen me te praten alsof ik een ander ben?
Ze houdt hartstikke dr mond!quote:
Niet warm zo, in die zon?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze houdt hartstikke dr mond!
Ze zit stil in dr kliko foto's van je te maken!
Dat moet je aan haar vragen!quote:
* start motor van kliko *quote:
Zijn de ONZ'ers op vakantie?quote:
Ja, een beetje stalker stalkt overal natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, een beetje stalker stalkt overal natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoek maar een goed plekje voor het 3de raam van links dan.
quote:
Kortom, Yvonne is in d'r PMS en heeft iedereen geband?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal braaf, komt door het gezag dat ik uitstraal.
Mag ik in je kast zitten Myr?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kortom, Yvonne is in d'r PMS en heeft iedereen geband?
Noem je Ll zo?quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ll hoort in mijn bed, niet in de kast.
Eerst lunchenquote:
quote:
Ik zit niet in de kast EiBennyquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ll hoort in mijn bed, niet in de kast.
* helm opzet *quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mag onder het bed, maar dan loop je risico op hersenschudding
Oh, je bent al uit de kast gekomen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit niet in de kast EiBenny
Wie wat waar hoe?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
RTL heeft dat zelf aangekondigd... direct na The Voice starten ze met XFA
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, die kast is heel ongezondquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
quote:
Klopt, volgens mij ken jij hun ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
In dat geval, gefeliciteerd.... Je kent Erik wel... en Patrique...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij ken jij hun ook
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was bij Boulevard tijdje geleden... is voor de rest nog niet veel bekend
Audities zijn nog niet begonnen, datum is nog niet vastgesteld, maar zodra The Voice is afgelopen dan begint XFA
Ja, dat is vele malen leukerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo is dat?
Omdat je liever Idols had?
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ze deden het toch altijd om-en-om? X-factor en Idols?
Het is al vermoord.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Persoonlijk denk ik echt dat ze met deze overkill het hele genre aan het doodvermoorden zijn, maarja we zullen het volgend jaar zomer wel weten.
quote:
o vanavond dan al tijd?quote:
Mwah er kijkt nog wel wat volk, maar zeker nu ze een jaar lang beide volop talentenshows tegenover elkaar programmeren krijg je al een bepaalde spreiding, en denk dat mensen toch echt wel talentenjacht moe worden ondertussen. En het niveau daalt ook gewoon... Zie Popstars, zit echt wel wat leuks tussen, maar de middelmatige audities die je normaal nooit zag die krijg je nu ook voorgeschoteld...quote:
Sorry, maar vind je het echt leuk? Het is leuk door FOK! maar echt niet door de kwaliteit van de programma'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het echt vermoord is/zou zijn, dan hadden we nu niet al deze shows achter elkaar en er zijn genoeg mensen die het kijken. Maar zoals het ooit bij IDO1 was, zal het denk ik niet meer worden
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, maar vind je het echt leuk? Het is leuk door FOK! maar echt niet door de kwaliteit van de programma's
hier streamequote:
Waarom niet voor vrouwen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In een prive topic, voor SC-mannen
Link ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In een prive topic, voor SC-mannen
quote:
www.poesonderdedouche.nlquote:
quote:
stream?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu durf ik dus niet meer te zeggen dat ik ff lekker languit in bad ga liggen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu durf ik dus niet meer te zeggen dat ik ff lekker languit in bad ga liggen
quote:
quote:
quote:
Nee hoor, Crazy, Benny, ikzelf, etc. zijn toch ook hetero ook mochten ook kijkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik word gediscrimineerd omdat ik hetero ben
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:08 schreef BONG4002 het volgende:
* Een beetje moe maar desondanks een hele goede middag.
Hoi iBennyquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemiddag
Weer vrij weinig materiaal om terug te lezen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi iBenny
Was ongeveer een uur bezig met teruglezen, dus het viel erg mee
Misschien leeft het vanavond weer een beetje op? Heb egeltje1985 ook al een tijdje niet gezien btwquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef Symphonic het volgende:
![]()
Ik ben weer terug, ik kom vanavond nog wel even buurten
Hoi Sympho!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef Symphonic het volgende:
![]()
Ik ben weer terug, ik kom vanavond nog wel even buurten
telefoon uitzetten, dan knippert die niet meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, lampje van mn telefoon (flitser voor de camera) is echt fel
zie ze nu nog knipperen
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, lampje van mn telefoon (flitser voor de camera) is echt fel
zie ze nu nog knipperen
was om de zaklamp functie applicatie uit te testenquote:
vakantie dacht ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien leeft het vanavond weer een beetje op? Heb egeltje1985 ook al een tijdje niet gezien btw
Ik omdat ik Pheno ben!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik word gediscrimineerd omdat ik hetero ben
gooit een appel naar binnenquote:
* appel vangt en opeetquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:42 schreef Kally het volgende:
Hoi, die baby tijgertjes![]()
Heb alleen niet echt super goede foto's want ze lagen tussen het gras bij hun moeder te drinken, ze was ze zo lief aan het wassen
Het heeft een hele tijd geregend, en wij zijn stoer doorgelopen maar helemaal doorweekt dus echt lekker was het niet meerquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Het heeft een hele tijd geregend, en wij zijn stoer doorgelopen maar helemaal doorweekt dus echt lekker was het niet meer
Die lag in een kuil onder zijn mamaquote:
Hoi MILFquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:42 schreef Kally het volgende:
Hoi, die baby tijgertjes![]()
Heb alleen niet echt super goede foto's want ze lagen tussen het gras bij hun moeder te drinken, ze was ze zo lief aan het wassen
Ja ik heb alle reptielen nu ook wel gezienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ja dat is ook niet lekker nee
Vonden ze het voor de rest wel leuk?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb alle reptielen nu ook wel gezien
Nee maar ze hadden het koud van de regen, alhoewel ze alles leuk vinden hoor, en namen weten dat ik denk ehhhh ????quote:
Ik vind het doodeng, zelfs al om een foto te makenquote:
LIEF!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng, zelfs al om een foto te maken
Dat is een goede om lurkers in dit topic (zoals ik) weg te jagenquote:
Sorryquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:57 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is een goede om lurkers in dit topic (zoals ik) weg te jagen![]()
Ik had serieus even de neiging dat beest van mijn scherm te slaan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:57 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja ik moet welquote:
Welkom!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:57 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
is toch niets mis meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb alle reptielen nu ook wel gezien
Het is je vergeven hoorquote:
Ik ook, ik was ook meteen na die foto wegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:00 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor![]()
Htk spinnetjes kan ik wel mee leven als ze zich ergens in een hoekje bevinden waar ze niet teveel opvallen, maar van deze monsters krijg ik zwaar de kriebels
terwijl HTK spinnetjes meer overlast veroorzaken dan dezequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:00 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor![]()
Htk spinnetjes kan ik wel mee leven als ze zich ergens in een hoekje bevinden waar ze niet teveel opvallen, maar van deze monsters krijg ik zwaar de kriebels
heldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik was ook meteen na die foto weg
Wat voor beest?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
Een vriend van mij heeft zo'n beest in huis.
Beesten lopen op 2 potenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
Een vriend van mij heeft zo'n beestdier in huis.
Dus?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon wil een knuffeldino en Ezechielk wil hem die wel heel graag geven
Leuk toch, aaibaar ookquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:02 schreef Myraela het volgende:
Een vriend van mij heeft zo'n beest in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |