quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:10 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik heb een genotsknots van 50 centimeter.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:10 schreef crv het volgende:
TT![]()
OH, Kal, wist je dat er ook een klein fantje is geboren in Blijdorp
Daar kom ik bijna nooit, maar in RenP lopen genoeg mensen rond met een depressie e.d.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
IN ONZ/KLB? Dan zijn ze vast ziek in hun hoofd.
En genoeg die een genotsknots van 40 centimeter hebben op internet dan
Dat bedoel ik, normaal zou je er niks van zeggen, maar aangezien ze zichzelf zo op de voorgrond zet krijg je datquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Vreemdgaan?![]()
![]()
En je hebt gelijk hoor Kally, ze kan er zelf niks aan doen dat ze er zo uit ziet. Maar ze trekt maar wat graag de aandacht naar haarzelf / haar uiterlijk / haar lichaam met al die topics in SEX en LIF. Dus mjah, dan vraag je er wel een beetje om dat mensen haar om uiterlijk of het gebrek aan borsten gaan bashen
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
Kal, wil je dan voor mij een mooie tijger foto maken als het lukt![]()
Dat is ook hip ja. Zwelgen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar kom ik bijna nooit, maar in RenP lopen genoeg mensen rond met een depressie e.d.
Het is nog geen vrijbrief om iemand geheel de grond in te boren.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Vreemdgaan?![]()
![]()
En je hebt gelijk hoor Kally, ze kan er zelf niks aan doen dat ze er zo uit ziet. Maar ze trekt maar wat graag de aandacht naar haarzelf / haar uiterlijk / haar lichaam met al die topics in SEX en LIF. Dus mjah, dan vraag je er wel een beetje om dat mensen haar om uiterlijk of het gebrek aan borsten gaan bashen
Nou ja het is Fok! dan kun je dat wel verwachtenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijbrief om iemand geheel de grond in te boren.
Nah er is een verschil tussen zwelgen en echt wat mankerenquote:
Ja daaromquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah er is een verschil tussen zwelgen en echt wat mankeren
Dat word ze dan ook niet volgens mij, niet door mij in ieder geval. Maar als je zo de aandacht op jezelf vestigt kan je ook verwachten dat het niet allemaal positief isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nog geen vrijbrief om iemand geheel de grond in te boren.
Ik vind dat jij nogal netjes blijft tegen haar ja, maar ik heb topics gezien waar ze idd werd gebashed, maar dat lokte ze wel uit door steeds zelf over haar fobo te beginnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat word ze dan ook niet volgens mij, niet door mij in ieder geval. Maar als je zo de aandacht op jezelf vestigt kan je ook verwachten dat het niet allemaal positief is
Genoeg mensen die zwelgen daar. Natuurlijk er zijn ook mensen die wat mankeren, maar ga dan naar een psych. Ben ik ook geweest, twee maanden lang. Ik ga er geen topic over openen en maar afwachten en jammeren.quote:
Tuurlijk, snap ik, maar heel soms vind ik dat lamon. wel een punt heeft. Dat gebash gaat soms ver, erg ver. Door sommige notoire bashers dan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat word ze dan ook niet volgens mij, niet door mij in ieder geval. Maar als je zo de aandacht op jezelf vestigt kan je ook verwachten dat het niet allemaal positief is
Ja, er zijn zat mensen die zwelgen. Maar er zijn ook genoeg mensen die er actief mee bezig zijn en wél topics openen omdat ze het fijn vinden om met gelijkgestemden te praten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zwelgen daar. Natuurlijk er zijn ook mensen die wat mankeren, maar ga dan naar een psych. Ben ik ook geweest, twee maanden lang. Ik ga er geen topic over openen en maar afwachten en jammeren.
Sommige mensen geilen op aandacht, positief of negatief, ik denk echt dat het haar een zorg zal zijn , als ze maar in het middelpunt van de belangstelling staat. Ze is net 18 en vertelt werkelijk alles over zichzelf, tot haar sexleven aan toequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, snap ik, maar heel soms vind ik dat lamon. wel een punt heeft. Dat gebash gaat soms ver, erg ver. Door sommige notoire bashers dan.
Vind ik niet, das van hetzelfde laken een pak. Misschien nog wel een tikje erger zelfs. Laatst in FB een topic openen of het eigenlijk niet strafbaar is als mensen zich als een ander uitgeven online. Terwijl hij zelf een van de meest besproken kloon acties had met die Sanne92-account van hem. Incl foto's en gedoe ook dagenlang zich uitgegeven als 18 jarig meisjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, snap ik, maar heel soms vind ik dat lamon. wel een punt heeft. Dat gebash gaat soms ver, erg ver. Door sommige notoire bashers dan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, er zijn zat mensen die zwelgen. Maar er zijn ook genoeg mensen die er actief mee bezig zijn en wél topics openen omdat ze het fijn vinden om met gelijkgestemden te praten.
Als ik een nieuwe messenset wil kan ik natuurlijk naar de winkel om advies te vragen maar ik kan er ook best een topic over openen. Iemand nog tips trouwens? Die van IKEA heb ik al gezien...en gevoeld trouwens
En die beiden doen? Ik ga dus naar een psych, maar soms moet ik het van me afschrijven het zij in korte zinnen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zwelgen daar. Natuurlijk er zijn ook mensen die wat mankeren, maar ga dan naar een psych. Ben ik ook geweest, twee maanden lang. Ik ga er geen topic over openen en maar afwachten en jammeren.
Tja, dan moet je de gevolgen maar dragen. Zo gaat het irl ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Sommige mensen geilen op aandacht, positief of negatief, ik denk echt dat het haar een zorg zal zijn , als ze maar in het middelpunt van de belangstelling staat. Ze is net 18 en vertelt werkelijk alles over zichzelf, tot haar sexleven aan toe
bedoelde ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En die beiden doen? Ik ga dus naar een psych, maar soms moet ik het van me afschrijven het zij in korte zinnen...
Ja dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, dan moet je de gevolgen maar dragen. Zo gaat het irl ook
Ik denk dat Pheno meer bedoelt dat er mensen zijn die graag klagen maar er eigenlijk niks mee doen, dus klagen voor het klagen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En die beiden doen? Ik ga dus naar een psych, maar soms moet ik het van me afschrijven het zij in korte zinnen...
Flesjequote:
Dierentuin?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:27 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga douchen anders kom ik nooit bij die babytijgers
Vooral dat. Er zijn ook genoeg normale topics in R&P, die zeker een goede reden hebben. Maar soms heb je van die knurften rondlopen die je gewoon naar ene psych wilt schoppen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat Pheno meer bedoelt dat er mensen zijn die graag klagen maar er eigenlijk niks mee doen, dus klagen voor het klagen.
Oh, even haar postgeschiedenis lezen dan maarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Sommige mensen geilen op aandacht, positief of negatief, ik denk echt dat het haar een zorg zal zijn , als ze maar in het middelpunt van de belangstelling staat. Ze is net 18 en vertelt werkelijk alles over zichzelf, tot haar sexleven aan toe
Okeequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat Pheno meer bedoelt dat er mensen zijn die graag klagen maar er eigenlijk niks mee doen, dus klagen voor het klagen.
Hehe ik verzin het budget altijd ter plekke. Zijn ze mooi, dan wil ik zequote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral dat. Er zijn ook genoeg normale topics in R&P, die zeker een goede reden hebben. Maar soms heb je van die knurften rondlopen die je gewoon naar ene psych wilt schoppen.
Wat is je budget qua messen miauw?
Ik heb nu zelf de Globals, relatief goedkoop, vlijmscherp en uit een stuk. Wat dus hygienischer is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ik verzin het budget altijd ter plekke. Zijn ze mooi, dan wil ik ze
Oh die ken ik! Daar heb ik me deze zomer voor het eerst mee gesnedenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf de Globals, relatief goedkoop, vlijmscherp en uit een stuk. Wat dus hygienischer is.
Ja Blijdorpquote:
OMG die prijzen!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf de Globals, relatief goedkoop, vlijmscherp en uit een stuk. Wat dus hygienischer is.
Oh nooit geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |