En jij denkt dat zijn verhaal echt is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Omg ik moet even lachen.Ik ken hem, maar dat is hem niet
Glenn woont niet in zvb.
En toon eens respect voor Jaeenkloon,
Zo iets is echt niet fijn om mee te maken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:16 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Was het maar waar litekens kan ik je zo laten zien..
Je beste vriend in je armen zien overlijden is niet tof.
Shit happensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:16 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Was het maar waar litekens kan ik je zo laten zien..
Je beste vriend in je armen zien overlijden is niet tof.
werdtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:13 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nee zoiets heet opkomen voor je mede mens als er iets gebeurt en je ziet het.
Was met vriend van mij in supermarkt. Werd overvallen vriend werdt direct neergeschoten. Daarna kreeg ik geweer tegen mijn kop. (Dan ben je pas blind van woede en zelfs toen kon ik mij inhouden dus vincent kut excuus..)
Meisje werd door 3 nederlandse jongens lastig gevallen ik liep er heen en kreeg een mes tussen mijn ribben. Heb ze allemaal t ziekenhuis in gewerkt daarna. Knock-out gegaan laatste wat ik mij kon herinnere is ambulance die infuus aanbrachten..
Nope ook niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:15 schreef Drinky het volgende:
Dit is Vincent(vriend van de Glenn die net gepost was)
[ afbeelding ]
Waar blijft de foto van Petra ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Omg ik moet even lachen.Ik ken hem, maar dat is hem niet
Glenn woont niet in zvb.
En toon eens respect voor Jaeenkloon,
Zo iets is echt niet fijn om mee te maken
Zeker. Op de foto staat hij op het punt de tafel om te werpen, omdat hij Francois Boulanger dacht te zien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Glenn lijkt een rustige jongen, maar je moet hem niet kwaad maken, dat zie je zo. Beverwijk, Stalingrad, Waterloo, Nieuwpoort, hij was erbij.
Wat doen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nope ook niet.
Maarre,
even een editje zaterdag 31 juli gaan we even langs
Nu je alles met ons aan het delen bent.....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nope ook niet.
Maarre,
even een editje zaterdag 31 juli gaan we even langs
Jaja jij bent een kloon van Esmeralda en laat gewoon een foto van je spleet zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:20 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Eens..
Post zo wel pic van litteken dan hebben jullie iig bewijs
Als ze maar kaal isquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:21 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
Jaja jij bent een kloon van Esmeralda en laat gewoon een foto van je spleet zien
Hoezo hij en ik kwamen toch zaterdag 31juli langsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:21 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
Jaja jij bent een kloon van Esmeralda en laat gewoon een foto van je spleet zien
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:21 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
V-tec just kicked in yo!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:21 schreef Gridlok het volgende:
V-Tec wanneer skoetoe achternazit jawait.
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:22 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Waarom post jij zijn hyves dan niet ff.
Dat zal hem zeker leren!
lekker dierquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:22 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Dat zal hem zeker leren!
Share with us!!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:22 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
Hehe nou de verhalen die Vincent mij vertelde pfffoeee
Vincent heeft je laatst nog gevolgd en heeft je bij geen man gezien ofzo dus hij trapt echt niet in die spelletjes van jouquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hoezo hij en ik kwamen toch zaterdag 31juli langsHe glennepen
Vertel opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:22 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die nog hebben. De hyves van Esmerallda17 is al vaker bron van discussie geweest binnen KLB.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:22 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Dat zal hem zeker leren!
Doe niet net of je glenn bent alsjeblieftquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:22 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
Janksletquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Doe niet net of je glenn bent alsjeblieft
Konthaar
Zijn er toen toevallig nog enige screenshots gemaakt van de desbetreffende personen? Dat zou nu namelijk geweldig uitpakkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die nog hebben. De hyves van Esmerallda17 is al vaker bron van discussie geweest binnen KLB.
Dit verdient geen deel 3 meer als er geen pics komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:23 schreef Monopoly het volgende:
Baggerbootje, nog 10 minuten en dan kan deel 3 open, zorg je voor een goede OP ?
Om je hand vast te houden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:46 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Vincent.. ik meen het.. je blijft echt met je poten van een meisje af als ze het niet wilt. Al heb je er 100000de redenen voor.
Als ik wist waar je woonde zat ik nu nog in de auto.
Al heb je dan 30 knokploegen staan dat boeit mij geen fuck.. dan neem ik je echt mee t ziekenhuis in.
Zie mijn fotoboekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:26 schreef vinnieboy het volgende:
Een echte vent heeft tenminste haar op zijn reet
Tja en Esmeralda ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:26 schreef vinnieboy het volgende:
Een echte vent heeft tenminste haar op zijn reet
Zolang iemand voor je is vind je het niet erg dat ze trollen maar als iemand tegen je keert vind je het niet leuk meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Doe niet net of je glenn bent alsjeblieft
Konthaar
Gewoon doen, ze heeft het vast wel verdiend! Die slet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:25 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
heheh neejj ik kan het echt niet vertellen.. howel ze heeft het wel verdiend na alles .. hmm
Iemand vroeg om bewijs van t feit of ik een mes tussen mijn ribben gehad heb of niet..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:28 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Uitleg graag. Het is nogal laat enzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:28 schreef Kyr het volgende:
[..]
Gewoon doen, ze heeft het vast wel verdiend! Die slet!
Als ik het goed begrepen heb, is dat een poging om de littekens van het harde leven te laten zien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:28 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Vincent slaat, gokt en neukt er op losquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:28 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
maybe totaal shot nemen? dit lijkt meer op je pols.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:29 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Iemand vroeg om bewijs van t feit of ik een mes tussen mijn ribben gehad heb of niet..
Zie daar.. ben er niet trots op want t is lelijk
En vincent heeft een kleine piemel...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:29 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Vincent slaat, gokt en neukt er op los
esmeralda kan daar niet tegen
Vervelend die jeugdpuistjes.quote:
Emoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
maybe totaal shot nemen? dit lijkt meer op je pols.
Ewa ik was erbij toen 2pac werd neergeschoten. Heb 68 kogels in mijn hoofd gehad, 53 zitten er nog in. Ik heb tantoe geluk gehad dat die kogels in me iddi me hersens hebben gemist G. Anders was ik dood geweest nu.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:29 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Iemand vroeg om bewijs van t feit of ik een mes tussen mijn ribben gehad heb of niet..
Dat zal zo in deel 3 gebeuren, nog een paar minuten geduldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:30 schreef Lespaulspelert het volgende:
IK WIL EEN SAMENVATTING IN DE OP GODVERMEISTER.
Maak er een kk harde rap over met Bones Thugs & Harmony, ze zijn baas jewaitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:31 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ewa ik was erbij toen 2pac werd neergeschoten. Heb 68 kogels in mijn hoofd gehad, 53 zitten er nog in. Ik heb tantoe geluk gehad dat die kogels in me iddi me hersens hebben gemist G. Anders was ik dood geweest nu.
One luv
Juwaitz
Dat zijn je ribben hele gaar nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:29 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort die 101 barz rippen bij rotjoch matti. Je weet zellufquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maak er een kk harde rap over met Bones Thugs & Harmony, ze zijn baas jewait
Anders plaats je even een hyves van die esmarallda17quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:31 schreef crazy987 het volgende:
die gast is niet glenn
glenn ligt te slapen
dus alles wat hij zegt is gelogen
Zeker is dat Glenn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:31 schreef crazy987 het volgende:
die gast is niet glenn
glenn ligt te slapen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:31 schreef crazy987 het volgende:
die gast is niet glenn
glenn ligt te slapen
Post dan minstens jailbaitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:32 schreef Lespaulspelert het volgende:
okeeee SPAMMEN TOT DEEL DRIE IK WIL WETEN WAT HIER AAN DE HAND IS.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:31 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
volgens mij is dat gewoon je pols waarin je hebt zitten te snijden
neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:33 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Anders plaats je even een hyves van die esmarallda17
dat zal haar leren!
doeiquote:
succesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef vinnieboy het volgende:
bijna vol op naar deel 3 en dan wil ik pics zien
Nah pols ben ik ooit mee door de ruit gevallen (eigenschuld) maar dat ziet er anders uitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
maybe totaal shot nemen? dit lijkt meer op je pols.
Gast, halverwege het tiopic heb ik een samenvatting gepost. Lees even terug dan. Neem je rust kwaaiboi.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:32 schreef Lespaulspelert het volgende:
okeeee SPAMMEN TOT DEEL DRIE IK WIL WETEN WAT HIER AAN DE HAND IS.
[ afbeelding ]
klopt geen fuck vanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:29 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Vincent slaat, gokt en neukt er op los
esmeralda kan daar niet tegen
kan je lang wachten, pics komen toch nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef vinnieboy het volgende:
bijna vol op naar deel 3 en dan wil ik pics zien
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef Glenn_de_Man het volgende:
hey V jongen sup ik ben wakker gebeld door Esmeralda met een heel verhaal en dat ik op Fok moest komen en toen las ik dit en werd ik fucking pissed op haar we hooken die gast neer jongen net als in 95 weet je nog... Jij en ik tegen die oude gast ?? wij keihard slaan maar helaas waren we 11 en 12 jaar dus die gast sloeg ons kenkerhard op de grond waarna hij jou verkrachtte en een hartaanval kreeg voordat ik aan de beurt was...
Nu ik er over nadenk ben jij in je kont verkracht door een oude opa dus ik wil niks meer met je te maken hebben klootzak
Jij ging toch slapenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt geen fuck van
[..]
kan je lang wachten, pics komen toch niet
Sorry ik moest lachen, toen was vincent dus 6 jaarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef Glenn_de_Man het volgende:
hey V jongen sup ik ben wakker gebeld door Esmeralda met een heel verhaal en dat ik op Fok moest komen en toen las ik dit en werd ik fucking pissed op haar we hooken die gast neer jongen net als in 95 weet je nog... Jij en ik tegen die oude gast ?? wij keihard slaan maar helaas waren we 11 en 12 jaar dus die gast sloeg ons kenkerhard op de grond waarna hij jou verkrachtte en een hartaanval kreeg voordat ik aan de beurt was...
Nu ik er over nadenk ben jij in je kont verkracht door een oude opa dus ik wil niks meer met je te maken hebben klootzak
Stoere praat van ik kom langs dit en dat maar te bang om een foto te plaatsenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt geen fuck van
[..]
ja, ik slaapFOKquote:
Doe je ook anaal?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Sorry ik moest lachen, toen was vincent dus 6 jaardus sorry neppe glenn, je berekening klopt niet zo
je ultieme wraak man waar wacht je nou opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt geen fuck van
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gast, halverwege het tiopic heb ik een samenvatting gepost. Lees even terug dan. Neem je rust kwaaiboi.
nooit gezegt dat ik langskomquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:36 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Stoere praat van ik kom langs dit en dat maar te bang om een foto te plaatsen
Pussy!
nee doet ze nietquote:
kan je lang wachten, en ik ook, gebeurt nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:36 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
je ultieme wraak man waar wacht je nou op
Nou stoer kom je iig niet meer over, ik hoop dat ze je verrot slaan!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nooit gezegt dat ik langskom
en pics komen nooit
Zij komen 31 juli bij jou langs iig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nooit gezegt dat ik langskom
en pics komen nooit
Zet lamp aan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nah pols ben ik ooit mee door de ruit gevallen (eigenschuld) maar dat ziet er anders uit
Totaal shot gaat niet in het donker met 1.3mp zonder flits. Zal morgen kijken wat ik voor je kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |