Gast, jij komt in mijn lijstje voor toffe usersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
jawait die straatleven is echt hard, klote politie heeft hand afgesneden, Nephand Nephand suck mah balls bitch.
awhhh :3 <3 ik ook van jou ^^quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gast, jij komt in mijn lijstje voor toffe usersBAAS
Nee zoiets heet opkomen voor je mede mens als er iets gebeurt en je ziet het.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:10 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
Oowja die grote verhalen van je weer... beetje teveel Battlefield gespeeld ?
Glenn die gaat zuipen in Rotterdam?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:13 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Hier , een foto van Glenn.
Dat was mijn oma verkleed als man, en nogmaals mijn excuses daarvoor...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:13 schreef Glenn_de_Man het volgende:
En hij weet ook van die ene keer toen je me probeerde te verleiden en op mn knie begon te schuren
En toen werd je wakkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:13 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nee zoiets heet opkomen voor je mede mens als er iets gebeurt en je ziet het.
Was met vriend van mij in supermarkt. Werd overvallen vriend werdt direct neergeschoten. Daarna kreeg ik geweer tegen mijn kop. (Dan ben je pas blind van woede en zelfs toen kon ik mij inhouden dus vincent kut excuus..)
Meisje werd door 3 nederlandse jongens lastig gevallen ik liep er heen en kreeg een mes tussen mijn ribben. Heb ze allemaal t ziekenhuis in gewerkt daarna. Knock-out gegaan laatste wat ik mij kon herinnere is ambulance die infuus aanbrachten..
Waarom ben je dan ook in een Supermarkt die overvallen wordt? Is nie slim he.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:13 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Was met vriend van mij in supermarkt. Werd overvallen vriend werdt direct neergeschoten. Daarna kreeg ik geweer tegen mijn kop. (Dan ben je pas blind van woede en zelfs toen kon ik mij inhouden dus vincent kut excuus..)
Meisje werd door 3 nederlandse jongens lastig gevallen ik liep er heen en kreeg een mes tussen mijn ribben. Heb ze allemaal t ziekenhuis in gewerkt daarna. Knock-out gegaan laatste wat ik mij kon herinnere is ambulance die infuus aanbrachten..
Als ik er ooit achter kom waar jij woont dan schuif ik een mes in je ribben dat is een belofte ik kom van de streetlife ik heb kauwgom verkocht op de dam en nachten doorgebracht in een natte schoenendoos waarna de zwervers zich aan mijn 12jarig sappig anusje vergrepen dus met mij wil je geen ruzie maat !quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:13 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel. Zo te zien hebben de hoofdrolspelers het topic verlaten.quote:
Gangstahquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:13 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Glenn lijkt een rustige jongen, maar je moet hem niet kwaad maken, dat zie je zo. Beverwijk, Stalingrad, Waterloo, Nieuwpoort, hij was erbij.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:13 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha ik ben blij dat ik op ben geblevenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:15 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
Als ik er ooit achter kom waar jij woont dan schuif ik een mes in je ribben dat is een belofte ik kom van de streetlife ik heb kauwgom verkocht op de dam en nachten doorgebracht in een natte schoenendoos waarna de zwervers zich aan mijn 12jarig sappig anusje vergrepen dus met mij wil je geen ruzie maat !
Was het maar waar litekens kan ik je zo laten zien..quote:
Oow ik dacht al wat ziet Esmeralda er goed uit vandaag maar dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was mijn oma verkleed als man, en nogmaals mijn excuses daarvoor...
Waarom las ik dat stukje nou net met een Jambers stem?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Glenn lijkt een rustige jongen, maar je moet hem niet kwaad maken, dat zie je zo. Beverwijk, Stalingrad, Waterloo, Nieuwpoort, hij was erbij.
Laat de pics maar komen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:16 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Was het maar waar litekens kan ik je zo laten zien..
Je beste vriend in je armen zien overlijden is niet tof.
Omg ik moet even lachen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:13 schreef tho_Omas het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, jij bent wel een baas, dat zie ik zo. Ik heb daar een neusje voor, zeggen ze. Van mij krijg je 40 blokkerdukaten, doe ermee wat je wil, man.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:13 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
En jij denkt dat zijn verhaal echt is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Omg ik moet even lachen.Ik ken hem, maar dat is hem niet
Glenn woont niet in zvb.
En toon eens respect voor Jaeenkloon,
Zo iets is echt niet fijn om mee te maken
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:16 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Shit happensquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:16 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
werdtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:13 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nope ook niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:15 schreef Drinky het volgende:
Dit is Vincent(vriend van de Glenn die net gepost was)
[ afbeelding ]
Waar blijft de foto van Petra ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Omg ik moet even lachen.Ik ken hem, maar dat is hem niet
Glenn woont niet in zvb.
En toon eens respect voor Jaeenkloon,
Zo iets is echt niet fijn om mee te maken
Zeker. Op de foto staat hij op het punt de tafel om te werpen, omdat hij Francois Boulanger dacht te zien.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Glenn lijkt een rustige jongen, maar je moet hem niet kwaad maken, dat zie je zo. Beverwijk, Stalingrad, Waterloo, Nieuwpoort, hij was erbij.
Wat doen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nope ook niet.
Maarre,
even een editje zaterdag 31 juli gaan we even langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |