Zevenbergen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:06 schreef Monopoly het volgende:
In welke bazenstad wonen deze 2 gangsters dan ?
hij viel ook op jouquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja ze is blijkbaar bi geworden omdat ze aan jou in bed niet genoeg had
dat je op haar viel omg
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja ze is blijkbaar bi geworden omdat ze aan jou in bed niet genoeg had
dat je op haar viel omg
Volgens mij zijn die boys gewoon fatoe aan het breken en trappen we er allemaal in, dit kan niet waar zijn. Maar he, dat is slechts mijn mening, ik sta altijd open voor discussie. PM mij voor een date in het spoorwegmuseum.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Esmerallda17 en Jaeenkloon willen crazy987 opzoeken, maar hij gaat duiken. Crazy987 wil op zijn beurt Glenn, Yordi, Wilco en BACO inschakelen. Esmerallda17 heeft de moeder van crazy987 uitgescholden, maar die heeft MS.
Gr. Niklas
Oh en die littekens komen naar eigen zeggen door het geweld van crazy987, maar het kunnen ook sproeten zijn.
Ik zag net foto's van je, vind je het gek dat die je slaat? Wel eens in de spiegel gekeken? Je bent teringlelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Oke enkel slaan oke, maar wat hij me heeft aangedaan, in zijn ineens woede buien is niet normaal.
Mag ik ook mee doen?:Dquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:08 schreef Glenn_de_Man het volgende:
Ik heb alle smsjes gelezen btw dat je het maar ff weet ...
Je denkt dat na dat ik een geweer tegen mijn kop aangehad heb en een mes tussen mijn ribben heb mogen ontvangen ik bang ben voor ene gebroke neus?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:06 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens een gebroken neus gehad ?! kom maar langs zaterdagavond ik zal zorgen dat ik bij Vincent ben
Wat dacht je van Vincentquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe Crazy echt heet ?
Even Hyves zoeken
hahahahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:09 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Je denkt dat na dat ik een geweer tegen mijn kop aangehad heb en een mes tussen mijn ribben heb mogen ontvangen ik bang ben voor ene gebroke neus?sorry nee
Hahahahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:04 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Esmerallda17 en Jaeenkloon willen crazy987 opzoeken, maar hij gaat duiken. Crazy987 wil op zijn beurt Glenn, Yordi, Wilco en BACO inschakelen. Esmerallda17 heeft de moeder van crazy987 uitgescholden, maar die heeft MS.
Gr. Niklas
Oh en die littekens komen naar eigen zeggen door het geweld van crazy987, maar het kunnen ook sproeten zijn.
Vincent.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe Crazy echt heet ?
Even Hyves zoeken
Oowja die grote verhalen van je weer... beetje teveel Battlefield gespeeld ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:09 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Je denkt dat na dat ik een geweer tegen mijn kop aangehad heb en een mes tussen mijn ribben heb mogen ontvangen ik bang ben voor ene gebroke neus?sorry nee
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:09 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Een rasechte!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:09 schreef Monopoly het volgende:
Die Glenn_de_Man , een user om voor op te passen. Ik zie een glansrijke rol voor hem in ONZ de komende tijd
kk yordi kk wilco kk verraders allemaal kk bezem a zemmel een dezer dage als ik ze te pakke krijgquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hahahahaha
sorry
Maar yordi en wilco staan niet aan vincent zijn kant
Ok ik ga je PM zenden gaan we omin torie zetten in de trein rwina allesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die boys gewoon fatoe aan het breken en trappen we er allemaal in, dit kan niet waar zijn. Maar he, dat is slechts mijn mening, ik sta altijd open voor discussie. PM mij voor een date in het spoorwegmuseum.
Nee, anders wist hij ook dat het slaan van vrouwen er nu eenmaal bij hoort.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Deze boy weet van de hoe's en de wat's van het harde straatleven. Boks, man.
jawait die straatleven is echt hard, klote politie heeft hand afgesneden, Nephand Nephand suck mah balls bitch.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Deze boy weet van de hoe's en de wat's van het harde straatleven. Boks, man.
aub geen foto's van mijn moeder hier op fok plaatsenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |