Verdomme, post op z'n minst picsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:03 schreef crazy987 het volgende:
naja weet je wat
ik ga me bed in, ik ben het zat
ik doe nog een nieuwe TR en ik ben weg
laters
Nee man als je daar vaak komt, al vanaf je 12e dan krijg je wat meer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lopie nou te hosselen met die donerboeren!?
Wat een aanfluiting dit, zeg. Hebben we daar nu al die tijd op gewacht.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:03 schreef crazy987 het volgende:
naja weet je wat
ik ga me bed in, ik ben het zat
ik doe nog een nieuwe TR en ik ben weg
laters
Mijn steun heb je, alleen al door dit topic wil ik haar molesteren met een klauwhamer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt he
wacht maar, probeer jij het eens een jaar met esmeralda uit te houden, dat gaat ook op je zenuwen werken
Esmerallda17 en Jaeenkloon willen crazy987 opzoeken, maar hij gaat duiken. Crazy987 wil op zijn beurt Glenn, Yordi, Wilco en BACO inschakelen. Esmerallda17 heeft de moeder van crazy987 uitgescholden, maar die heeft MS.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Oke, maar wie gaat nou wie opzoeken met een knokploeg dan?
En hoe komt die gore teef van een Esmerallda aan haar littekens?
ze is biquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zelfs een snor, lijkt op een vent, en draagt ja mannen kleding
nog een TR gedaan, ik ben wegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We zijn nog niet bij deel 10, ik vermaak me kostelijk zo midden in de nacht
Oke enkel slaan oke, maar wat hij me heeft aangedaan, in zijn ineens woede buien is niet normaal.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:04 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Zo nu en dan is slaan gewoon de beste manier om een vrouw iets duidelijk te maken, moeten ze maar gewoon luisteren
Waar bevind het schouwspel plaats? dan kom ik even langs met de civic crew om te lachen :3quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja ik ook, maar ik en jaeenkloon komen wel langs kom jij anders langs met je neukertje?
Staan we kiet
Die TR kan je vergeten is toch pas morgen
Kerel.. echt..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt he
wacht maar, probeer jij het eens een jaar met esmeralda uit te houden, dat gaat ook op je zenuwen werken
Kiet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja ik ook, maar ik en jaeenkloon komen wel langs kom jij anders langs met je neukertje?
Staan we kiet
Pics van zijn neukertje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Staan we kiet
BAAASquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:04 schreef Glenn_de_Man het volgende:
Hey Esmeralda vieze kankerhoer hier ben ik dan ik ga die vriend van je helemaal kapotslaan !! wat jij Vincent heb aangedaan kan echt niet
Blijkbaar heeft petra een snor, dus ja geyl!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:05 schreef Monopoly het volgende:
Is Petra geil ?
Iemand die de Hyves heeft van Esmerallda of Crazy ?
GMTAquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jank niet zo, ze wilden gelijk zijn aan de man, emancipatie etc. NOU DAN KUN JE EMANCIPATIE OOK VOELEN GODDOMM.
Heb je ooit weleens een gebroken neus gehad ?! kom maar langs zaterdagavond ik zal zorgen dat ik bij Vincent benquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:05 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Kerel.. echt..
Je luistert niet
Dan beeindig je je relatie.. maar je gaat niet slaan. Al snuif je coke. Ritalin en speed door elkaar en geven je 5000miljoen toe.. je slaat geen meisjes! Punt.!
Esmerallda.. ben eens niet zo eigenweis en geef z'n adres even, dan ram ik t er wel in
Ja ze is blijkbaar bi geworden omdat ze aan jou in bed niet genoeg hadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:04 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze is bi
die zijn nou eenmaal anders
[..]
nog een TR gedaan, ik ben weg
heb barstende koppijn
Ik lachtequote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:04 schreef Glenn_de_Man het volgende:
Hey Esmeralda vieze kankerhoer hier ben ik dan ik ga die vriend van je helemaal kapotslaan !! wat jij Vincent heb aangedaan kan echt niet
Dan zou ik haar keihard geven!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft petra een snor, dus ja geyl!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |