ach joh want je zou me eens niets aan willen doen he met al je gechanteer zodat i op me knieeën naar je toe kom kruipen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou nog een voorbeeld, ik heb ook op dezelfde manier tegen vrienden uitgevlogen, leraren, en een enkele keer zelfs tegen me pa.
[..]
nou dan bel ik jasper.
maar dan komt BACO mee, en theo ook
en daar kan ik niks aan doen
Dat wil je niet, zeker niet van de laatstequote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
]
We hebben nu Glenn, Yordi, Wilco, Petra. Bij deze namen hebben we nog gezichten nodig.
Petra klinkt geil, pics?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
-Het is uit tussen Esmerallda17 en Crazy987
-Ze gooien op het forum met digitale modder.
-Crazy987 lijkt een gedragsprobleem te hebben
-Esmerallda17 is een golddigger
-Beiden stammen uit marginale milieus.
-Yordi
-Wilco
-Petra
-Glenn
-BACO
Lees je nu godverdomme echt niet? Er is geen excuus om een meisje te slaan vincent!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:57 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou nog een voorbeeld, ik heb ook op dezelfde manier tegen vrienden uitgevlogen, leraren, en een enkele keer zelfs tegen me pa.
[..]
nou dan bel ik jasper.
maar dan komt BACO mee, en theo ook
en daar kan ik niks aan doen
PICS PICSquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ach joh want je zou me eens niets aan willen doen he met al je gechanteer zodat i op me knieeën naar je toe kom kruipen.
[..]
Dat wil je niet, zeker niet van de laatste
Nog lelijker dan jou bestaat toch nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ach joh want je zou me eens niets aan willen doen he met al je gechanteer zodat i op me knieeën naar je toe kom kruipen.
[..]
Lopie nou te hosselen met die donerboeren!?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Is niet 3 euro en is veel minder.
Ik krijg voor 3 euro net zoveel als een broodje van 4 euro
ik wil jou ook niks aan doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
[..]
sorry voor het eerst in dit topic ben ik in de lach geschoten om 1 ding wat er tussen staatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
-Yordi
-Wilco
-Petra
-Glenn
-BACO
Gridlok zegt van wel. Hyves?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
[..]
Oke, maar wie gaat nou wie opzoeken met een knokploeg dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:00 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
-Yordi
-Wilco
-Petra
-Glenn
-BACO
echt hequote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:01 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Lees je nu godverdomme echt niet? Er is geen excuus om een meisje te slaan vincent!
Al sla je je vader 10000x en je lerearen 10000000 keer en je vrienden dood! Dan nog heb je geen enkel tyfus excuus om een meisje te slaan.. je bent godverdomme een man leer je beheerse.. mensen als jou moesten ze al z'n botten in z'n lichaam breken..
Nee hij liep aan de overkant van de straat ik was te bang om hem een handtekening te vragen :$quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel een praatje gemaakt toch?Die man is echt onsterfelijk. Misschien dat hij Chuck Norris wel aankan, puur door zijn epischiteit.
Jank niet zo, ze wilden gelijk zijn aan de man, emancipatie etc. NOU DAN KUN JE EMANCIPATIE OOK VOELEN GODDOMM.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:01 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Lees je nu godverdomme echt niet? Er is geen excuus om een meisje te slaan vincent!
Al sla je je vader 10000x en je lerearen 10000000 keer en je vrienden dood! Dan nog heb je geen enkel tyfus excuus om een meisje te slaan.. je bent godverdomme een man leer je beheerse.. mensen als jou moesten ze al z'n botten in z'n lichaam breken..
Ik heb ook een snor, dus dat vind ik wel geil.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zelfs een snor, lijkt op een vent, en draagt ja mannen kleding
We zijn nog niet bij deel 10, ik vermaak me kostelijk zo midden in de nachtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:03 schreef crazy987 het volgende:
naja weet je wat
ik ga me bed in, ik ben het zat
ik doe nog een nieuwe TR en ik ben weg
laters
Zo nu en dan is slaan gewoon de beste manier om een vrouw iets duidelijk te maken, moeten ze maar gewoon luisterenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:01 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
ja ik ook, maar ik en jaeenkloon komen wel langs kom jij anders langs met je neukertje?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:03 schreef crazy987 het volgende:
naja weet je wat
ik ga me bed in, ik ben het zat
ik doe nog een nieuwe TR en ik ben weg
laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |