Vincent heeft je laatst nog gevolgd en heeft je bij geen man gezien ofzo dus hij trapt echt niet in die spelletjes van jouquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hoezo hij en ik kwamen toch zaterdag 31juli langsHe glennepen
Vertel opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:22 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
Hehe nou de verhalen die Vincent mij vertelde pfffoeee
Ik denk niet dat ze die nog hebben. De hyves van Esmerallda17 is al vaker bron van discussie geweest binnen KLB.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:22 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Waarom post jij zijn hyves dan niet ff.
Dat zal hem zeker leren!
Doe niet net of je glenn bent alsjeblieftquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:22 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
Hehe nou de verhalen die Vincent mij vertelde pfffoeee
Janksletquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Doe niet net of je glenn bent alsjeblieft
Konthaar
Zijn er toen toevallig nog enige screenshots gemaakt van de desbetreffende personen? Dat zou nu namelijk geweldig uitpakkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:24 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die nog hebben. De hyves van Esmerallda17 is al vaker bron van discussie geweest binnen KLB.
Dit verdient geen deel 3 meer als er geen pics komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:23 schreef Monopoly het volgende:
Baggerbootje, nog 10 minuten en dan kan deel 3 open, zorg je voor een goede OP ?
Om je hand vast te houden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 02:46 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Vincent.. ik meen het.. je blijft echt met je poten van een meisje af als ze het niet wilt. Al heb je er 100000de redenen voor.
Als ik wist waar je woonde zat ik nu nog in de auto.
Al heb je dan 30 knokploegen staan dat boeit mij geen fuck.. dan neem ik je echt mee t ziekenhuis in.
Zie mijn fotoboekquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:26 schreef vinnieboy het volgende:
Een echte vent heeft tenminste haar op zijn reet
Tja en Esmeralda ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:26 schreef vinnieboy het volgende:
Een echte vent heeft tenminste haar op zijn reet
Zolang iemand voor je is vind je het niet erg dat ze trollen maar als iemand tegen je keert vind je het niet leuk meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Doe niet net of je glenn bent alsjeblieft
Konthaar
Gewoon doen, ze heeft het vast wel verdiend! Die slet!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:25 schreef Glenn_de_Man het volgende:
[..]
heheh neejj ik kan het echt niet vertellen.. howel ze heeft het wel verdiend na alles .. hmm
Iemand vroeg om bewijs van t feit of ik een mes tussen mijn ribben gehad heb of niet..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:28 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Uitleg graag. Het is nogal laat enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |