succesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef vinnieboy het volgende:
bijna vol op naar deel 3 en dan wil ik pics zien

Nah pols ben ik ooit mee door de ruit gevallen (eigenschuld) maar dat ziet er anders uitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
maybe totaal shot nemen? dit lijkt meer op je pols.

Gast, halverwege het tiopic heb ik een samenvatting gepost. Lees even terug dan. Neem je rust kwaaiboi.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:32 schreef Lespaulspelert het volgende:
okeeee SPAMMEN TOT DEEL DRIE IK WIL WETEN WAT HIER AAN DE HAND IS.
[ afbeelding ]

klopt geen fuck vanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:29 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Vincent slaat, gokt en neukt er op los
esmeralda kan daar niet tegen
kan je lang wachten, pics komen toch nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef vinnieboy het volgende:
bijna vol op naar deel 3 en dan wil ik pics zien

quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef Glenn_de_Man het volgende:
hey V jongen sup ik ben wakker gebeld door Esmeralda met een heel verhaal en dat ik op Fok moest komen en toen las ik dit en werd ik fucking pissed op haar we hooken die gast neer jongen net als in 95 weet je nog... Jij en ik tegen die oude gast ?? wij keihard slaan maar helaas waren we 11 en 12 jaar dus die gast sloeg ons kenkerhard op de grond waarna hij jou verkrachtte en een hartaanval kreeg voordat ik aan de beurt was...
Nu ik er over nadenk ben jij in je kont verkracht door een oude opa dus ik wil niks meer met je te maken hebben klootzak

Jij ging toch slapenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt geen fuck van
[..]
kan je lang wachten, pics komen toch niet

Sorry ik moest lachen, toen was vincent dus 6 jaarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef Glenn_de_Man het volgende:
hey V jongen sup ik ben wakker gebeld door Esmeralda met een heel verhaal en dat ik op Fok moest komen en toen las ik dit en werd ik fucking pissed op haar we hooken die gast neer jongen net als in 95 weet je nog... Jij en ik tegen die oude gast ?? wij keihard slaan maar helaas waren we 11 en 12 jaar dus die gast sloeg ons kenkerhard op de grond waarna hij jou verkrachtte en een hartaanval kreeg voordat ik aan de beurt was...
Nu ik er over nadenk ben jij in je kont verkracht door een oude opa dus ik wil niks meer met je te maken hebben klootzak
 dus sorry neppe glenn, je berekening klopt niet zo
 dus sorry neppe glenn, je berekening klopt niet zo  

Stoere praat van ik kom langs dit en dat maar te bang om een foto te plaatsenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt geen fuck van
[..]

ja, ik slaapFOKquote:

Doe je ook anaal?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Sorry ik moest lachen, toen was vincent dus 6 jaardus sorry neppe glenn, je berekening klopt niet zo

je ultieme wraak man waar wacht je nou opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
klopt geen fuck van
[..]

quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gast, halverwege het tiopic heb ik een samenvatting gepost. Lees even terug dan. Neem je rust kwaaiboi.

nooit gezegt dat ik langskomquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:36 schreef baggerbootje het volgende:
[..]
Stoere praat van ik kom langs dit en dat maar te bang om een foto te plaatsen
Pussy!

nee doet ze nietquote:
kan je lang wachten, en ik ook, gebeurt nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:36 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
je ultieme wraak man waar wacht je nou op

Nou stoer kom je iig niet meer over, ik hoop dat ze je verrot slaan!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nooit gezegt dat ik langskom
en pics komen nooit

Zij komen 31 juli bij jou langs iig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nooit gezegt dat ik langskom
en pics komen nooit

Zet lamp aan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:34 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nah pols ben ik ooit mee door de ruit gevallen (eigenschuld) maar dat ziet er anders uit
Totaal shot gaat niet in het donker met 1.3mp zonder flits. Zal morgen kijken wat ik voor je kan doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |