Je kan ook overdrijven, schandaalquote:Op zondag 25 juli 2010 15:19 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Als f1 liefhebber geef ik ze geen gelijk net zo als dit schandaal nu bij Ferrari.
De teams zitten in de sport om titels te winnen. En als één van de coureurs eigenlijk geen kans meer heeft op de titel en ander wel, dan komen er gewoon teamorders als ze vlak achter elkaar zitten. Dit is nu eenmaal een miljoenenbusiness geworden en het verschil tussen wel of geen titel scheelt ook aardig wat geld.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:19 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Als f1 liefhebber geef ik ze geen gelijk net zo als dit schandaal nu bij Ferrari.
Regels zijn regels, hoop dat Alonso een keer oprot uit de F1quote:Op zondag 25 juli 2010 15:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, schandaal. Zo'n ramp is het nou ook weer niet.
Is er ooit bewezen dat Alonso wist van die beslissing van Flavio en er mee eens ging?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:25 schreef Karstman het volgende:
Het is ook wel een brevet van onvermogen voor Alonso. De man kan best hard rijden maar niet inhalen, als ik dan hulp door teamorders zou moeten krijgen om alsnog er voorbij te komen dan zou ik me nog eens achter de oren krabben. Aan de andere kant die Alonso heeft weinig scrupules en weinig geweten, kijk maar naar Crashgate.
Er zijn nog 9 races * 25 punten te verdienen. Er is geen enkele reden om dit te doen; zelfs een tweede plek krijgt genoeg punten. En voor constructeurs maakt het niets uit wie 1 en 2 zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De teams zitten in de sport om titels te winnen. En als één van de coureurs eigenlijk geen kans meer heeft op de titel en ander wel, dan komen er gewoon teamorders als ze vlak achter elkaar zitten. Dit is nu eenmaal een miljoenenbusiness geworden en het verschil tussen wel of geen titel scheelt ook aardig wat geld.
En nee, ik als fan van Ferrari vind dit ook niet leuk om te zien. Maar het is nu eenmaal de realiteit dat dit soort dingen gewoon gebeuren.
Die gaat uitgebreid staan juichen.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Benieuwd of Alonso dalijk ook de beker aan Massa geeft, of dat ie zelf daadwerkelijk vindt dat ie hem verdiend heeft.
Geen idee, vast niet. Maar ik vertrouw die Alonso ongeveer zo ver als ik Flavio kan gooien.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is er ooit bewezen dat Alonso wist van die beslissing van Flavio en er mee eens ging?
Net of hij dit heeft beslotenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sterf, Alonso: vieze misselijke jankende sportverzieker die je bent.
juist, dit dus.quote:
Heb je de teamradio net gehoord....quote:
Ferrari geeft toch de teamorderquote:Op zondag 25 juli 2010 15:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sterf, Alonso: vieze misselijke jankende sportverzieker die je bent.
Die haat hierquote:Op zondag 25 juli 2010 15:34 schreef DenS het volgende:
Kan die niet een levenslange ban krijgen die Alonso?
Alonso jankt teveelquote:Op zondag 25 juli 2010 15:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Die haat hier
Het is toch Ferrari die een teamorder geeft, Alonso toch niet
Tja, hij kan wel rijdenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:36 schreef DenS het volgende:
[..]
Alonso jankt teveelDaarom mag die wel eens weg
Vind je? Hij kan niet inhalen, daar moet zijn team mee helpen blijkbaar. Zieligquote:Op zondag 25 juli 2010 15:37 schreef kepler het volgende:
[..]
Tja, hij kan wel rijdenDat lijkt me toch het belangrijkste
Care.quote:
Retweetquote:Op zondag 25 juli 2010 15:46 schreef vosss het volgende:
Bah bah.
Als ik Massa was geweest had ik direct de auto de pit ingestuurd en was ik uitgestapt en had ik tegen Stefano gezegd dattie de godvergete vinkentering kon krijgen en dattie het zich maar uit moest zoeken![]()
![]()
!!!!
Wat een kut actie van Ferrari
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:46 schreef vosss het volgende:
Bah bah.
Als ik Massa was geweest had ik direct de auto de pit ingestuurd en was ik uitgestapt en had ik tegen Stefano gezegd dattie de godvergete vinkentering kon krijgen en dattie het zich maar uit moest zoeken![]()
![]()
!!!!
Wat een kut actie van Ferrari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |